Juuri näin myös meilläAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Iltapala, pesut ja pisut, yöpuvut päälle, lapset petiin, hyvänyön toivotukset, valot pois ja ovi kiinni.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Iltapala, pesut ja pisut, yöpuvut päälle, lapset petiin, hyvänyön toivotukset, valot pois ja ovi kiinni.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Iltapala, pesut ja pisut, yöpuvut päälle, lapset petiin, hyvänyön toivotukset, valot pois ja ovi kiinni.
Nainpa juuri.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Iltapala, pesut ja pisut, yöpuvut päälle, lapset petiin, hyvänyön toivotukset, valot pois ja ovi kiinni.
Juurikin näin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:minä ollut aina "kylmä" nukuttaja,hampaiden pesun jälkeen lyhyt satu ja yksin jääneet nukkumaan sitten pusun ja halin jälkeen ja hyvin on toiminut
Toi auto on ihan kamala, meillä on sellainen ja mä vihaan sitä ääntäAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Annan iltapalan, ukko pesee hampaat ja riippuen päivästä luetaan iltasatu tai ei. Pusut.
Nyt istun kaksplussalla, ompelen villapaitaa kasaan ja karjun välillä lastenhuoneeseen, että HILJAA |O "Mikrosysäyksellä voittoon". Kohta toi auto otetaan takavarikkoon.
Mut kun tänään on perjantai ja huomenna viikonloppu =)