Kuinka nopeasti vauva lähti alulle?

  • Viestiketjun aloittaja Äitiliini77
  • Ensimmäinen viesti
Liliana79
Toista olemme nyt yrittäneet kesä-heinakuusta lähtien, eli onko nyt sitten seitsemäs kierto alannut, menkat nimittäin alkoivat pari päivää sitten... *damn*
Esikoista yritimme myös joitain kuukausia, tosin välissä oli yksi keskenmeno. Aloimme toukokuussa, tulin raskaaksi heinäkuussa, raskaus meni kesken elo-syyskuussa, tulin uudelleen raskaaksi joulukuussa, jos raskaudesta tyttäremme syntyi...
 
vauvakuumeilia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 13:46 Pikkukukka harmailee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:34 pallero82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 10:38 Mar-i kirjoitti:
kerralla osui ja uppos
Sama homma täälläkin!
Meillä kans!
Samoin meillä kummallakin yrityksellä.Tosin tää jälkimmäinen pääty keskenmenoon 13 rv tienoilla.Nyt sitten kun menkat on tullut ni uus yritys taas.Toivottavasti käy yhtä helposti kun edellisilläkin kerroilla :wave:
 
nupsu
Meidän molemmat, esikoinen ja nyt tämä masuvauva, päättivät lähteä heti matkaan kun lupa annettiin. Ei kertaakaan kuukautisia ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Onnekkaita ollaan, toivon paljon tsemppihenkeä niille joilla ei flaksaa yhtä helposti :wave:
 
Toukokuun lopulla jätettiin pillerit pois ja syyskuun alussa plussattiin. Yllätyin miten nopeesti tärppäsi, mä olin kuitenkin syönyt 7 v pillereitä ja kuullut kauhujuttuja miten kauan voi joutua yrittämään!!
 
No meillä oli silleen, et pillerit jätin pari vuotta ennen raskaaksi tuloa, mut käytettiin kortsua lähes aina, paitsi "varmoilla päivillä". Ajateltiin et ei ihan vielä, mut jos on tullakseen niin tulkoon. No, sit se tulikin :heart: Eli ei yritetty ollenkaan, periaatteessa.

Olen miettinyt, kun kohta alkaisi olla aika jättää taas pillerit, et olis ihan kiva jos ei heti tärppäisi, et saisi vähän aikaa odotella ja jännätä, viimeksi kun tuli vähän silleen yllättäen. SIilloin ehkä lastakin pitäisi vielä suurempana ihmeenä. Toivotaan et tiedätte mitä tarkoitan.
 
Esikoinen puoli vahingossa 7kk seurustelun jälkeen, tavattiin viikonloppuisin 120km välimatkalla. toinen lähti ensimmäisestä täydestä kierrosta kuparikierukan pois oton jälkeen. Eli en lähtisi ehkäisyllä enää leikkimään. Melkein voisi sanoa että ajatus riittää...
 
mamaA harmaana
1,5 vuotta meni ennenku tärppäs ja aateltiin ensiks että toinen saa tulla, mut ei näkyny tahtovan tulla :( ilman ehkäsyä oltiin pojun imetys kausi 11kk
ja nyt sitten tuli tilanteita, että aateltiin lykätä touhua tuonnemmaksi :'(
 
Susan29
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 10:24 Äiksä83 kirjoitti:
meillä kaikki olleet yllätyksiä.kuten olen aiemminkin sanonut niin mun ei tarvi ku pestä mun ja mieheni kalsarit samassa koneessa niin oon heti paksuna... ;) :p
Kuin myös :D
Pitänee hetki pestä vaatteet erikseen :whistle:
 

Yhteistyössä