kuten myös.Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:07 Shaina kirjoitti:Yhdet menkat tuli nappien jälkeen.
samma härAlkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 11:42 nedra kirjoitti:Jätin pillerit pois ja seuraavia kuukautisia ei tullukkaan eli aikas nopeasti..
Mulla sama juttu. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:07 Shaina kirjoitti:Yhdet menkat tuli nappien jälkeen.
Ei siinä ole mitään positiivista.. olisin silloinkin ottanut vastaan vauvan jos sillä tavalla olisi käynyt.. exän kanssa puhuttiin usein lapsista ja hän sanoi aina että minusta kuuluisi tulla hänen lapsensa äiti, vaikka emme akuutisti ajatelleetkaan perhettä kun opiskelut oli vasta lukiovaiheessa.. tosin eipä minusta tullut hänen lapsensa äitiä ja exäkin vaihtui aviomieheeni siinä tiimellyksessä.. Minä olen ihan siitä ensimmäisestä kerrasta kun yhdynnässä olin, ajatellut että voin tulla raskaaksi.. tosin niin ei ole käynyt kuin yhden ihmeen verran, vaikka ehkäisyä minulla ei ole ollut kuin muutaman hassun vuoden koko elämäni aikana!Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 12:14 Krisse kirjoitti:\Sehän lienee kuitenkin positiivista... Aikamoinen riski kumminkin... :xAlkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 19:37 Demeter kirjoitti:itse kun olen jopa teininäkin koheltanut ihan ilman mitään ehkäisyjä ja aina vaan menkat tuli tasan ajallaan..
Meillä meni kuukausi.Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 10:24 Äiksä83 kirjoitti:meillä kaikki olleet yllätyksiä.kuten olen aiemminkin sanonut niin mun ei tarvi ku pestä mun ja mieheni kalsarit samassa koneessa niin oon heti paksuna...
sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 11:42 nedra kirjoitti:Jätin pillerit pois ja seuraavia kuukautisia ei tullukkaan eli aikas nopeasti..