Kuinka nopeasti vauva lähti alulle?

• Viestiketjun aloittaja Äitiliini77
  • Ensimmäinen viesti
Jouluäiti
Mulla eka on nyt 2v ja sai alkunsa omituisesti. Mul ei ollu menkkoja 3kk:een ja yht äkkiä tuli oksettava olo jne... No sit viim. kesänä jätin pillerit pois ja heti nappas, meni kesken ihan alussa. Tulin heti uudestaan vuodon jälkeen ja sekin meni kesken vk:lla 8. Nyt testasin plussan viim. viikolla ja hissukseen katellaan kuin menee. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. =)

Äikiliini
Eka lähti alulle kaks kuukautta yhteenmuuttamisen jälkeen. Toinen sai alkunsa puoli vuotta ensimmäisen syntymän jälkeen meiningillä "saa tulla jos on tullakseen"...

Eli noin vuosi yritettiin "luomusti" pillereitten jälkeen. Ei tulosta. Sitten kävin tutkimuksissa ja todettiin että tarviin kemiallista apua että munasolu irtois. Mieskin kävi jättämässä näytettä labraan ja sillä oli kaikki ok. Eli ei kun nappia naamariin ja jatkamaan harjoituksia. Ohjeena, että noin joka toinen päivä... Ja viiden kuukauden päästä siitä tärppäs. Nyt on ihan pojannassikka rymyämässä lattialla. :heart: Toista ajateltiin alkaa kokeilemaan kevätpuolella, josko sitten onnistuisi ilman lääkitystä... :D

juniori
Lopetin pillerit viime huhtikuussa ja jo heinäkuussa tärppäsi.....itsehän sain tietää siitä vasta pari kuukautta myöhemmin :p Ja nyt on laskettu aika samoihin aikoihin huhtikuussa kun pillerit jäi.

Aida
Jätin e-pillerit pois ja vakuuttelin itsellleni ja miehelleni ettei innostuta turhaan, kun vauvanteko saattaa kestää. Lähipiirissä oli siitä suruakin... Kylläpä sitten yllätyttiin iloisesti, kun seuraavana kuukautena ei kuukautisia kuulunutkaan ja olin siis raskaana kuukauden yrityksen jälkeen. Laskettu aika tänään ja olen 22-vuotias. :heart:

Yhteistyössä