Kuinka monta yötä olet nukkunut ilman lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mursku:
Todella vähän tee muut olette saaneet nukkua ilman hälytysvalmiutta..

Hälytysvalmiutta? :laugh: Mä en ole käynyt mimmin huoneessa yöllä kuuteen kuukauteen. Tai toki käyn kurkkaamassa kuinka söpö se on nukkuessaan, mutta muuten sinne ei ikinä tarvitse mennä. Että ihan loistavan hyvin minä nukun joka yö.

Kaksi yötä olin erossa silloin 4-vuotiaastani kun olin laitoksella tokan kanssa. 5 yötä olin erossa silloin 5- ja 1-vuotiaistani kun olin sairaalassa leikkauksessa.
Yhden yön silloin tällöin kun poika on ollut mumolla tai kaverilla omaksi ilokseen.

Kyllähän noita on kertynyt..lapset kohta 3v ja 1½v..!
vanhempi varsinkin on oikea kyläluuta..mummolla ja papalla harvase viikonloppu ainakin yhden yön..lisäksi on pari muuta paikkaa missä silloin tällöin kyläilee!
Ja lisäksi mun yövuorot kerryttävät näitä öitä!

Mä en kyllä vaan ymmärrä miksi näitä pitää laskea..kaikki lapset ovat erilaisia..ei meillä esim. kertaakaan ole mennyt lapset vastahankaisesti mihinkään..yleensä neiti ihan itse kysyy saanko mennä, saanko jäädä?
Todella harvoin ovat sen takia että olisivat varsinaisesti hoidossa!

Oli aika helppo laskea, 20 yötä esikoisesta. Mut osa, noin puolet, näistä sellaisia että lapsi on ollut isänsä kanssa. Kuopuksesta en ainuttakaan vielä. Ja lapset ensi kuussa 1v ja 3v.

Yhteistyössä