Kuinka monta yötä olet nukkunut ilman lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mursku:
Tyttö 1v, ollaan oltu monestikin erillään, n. 2 krt kuukaudessa. Joskus tyttö on mennyt yökyläilemään tai sitten itse lähtenyt jonnekkin. Useimmiten niin että molemmat ollaan pois kotoa.. Todella vähän tee muut olette saaneet nukkua ilman hälytysvalmiutta..
Ei se mulla ainakaan ole saamisesta vaan haluamisesta. Mulla ei ole mitään tarvetta olla erossa lapsestani noin usein. Minä ehdin sitten kun lapsi on vanhempi, nyt hän tarvitsee vanhempiaan :)

Itelläni on 3 ja 2 vuotiaat ja yhden yön olen ollu pois niin, että ei ole kumpikaan lapsista ollu läsnä. Esikoisesta olin erossa kun olin synnärillä, mutta silloinkin oli vauva. Ja kun esikoinen oli yökylässä (yhdesti ollut), oli kuopus kotona.

Pikkusen olen alkanu haaveilla yöstä, jolloin ei tarvii herätä aamulla ennen kuin itse haluaa...

Lapset 5v, vajaa 3v ja 10kk. Kuopuksen syntymän jälkeen en ole ollut lapsista erossa yhtäkään yötä. Silloin kun oli kaks lasta niin niistä olin erossa yhden yön. Kaikilla ei ole lapsille hoitajia...

Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti:
Tyttö 1v, ollaan oltu monestikin erillään, n. 2 krt kuukaudessa. Joskus tyttö on mennyt yökyläilemään tai sitten itse lähtenyt jonnekkin. Useimmiten niin että molemmat ollaan pois kotoa.. Todella vähän tee muut olette saaneet nukkua ilman hälytysvalmiutta..
Ei se mulla ainakaan ole saamisesta vaan haluamisesta. Mulla ei ole mitään tarvetta olla erossa lapsestani noin usein. Minä ehdin sitten kun lapsi on vanhempi, nyt hän tarvitsee vanhempiaan :)

Samoilla linjoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja tämä äiti:

Samoilla linjoilla.

Sama täällä.

Todella vähän tee muut olette saaneet nukkua ilman hälytysvalmiutta..

Kaikki yöthän mä nukun ilman hälytysvalmiutta :). Eli hyvin ja rennosti.

Ottajia olisi, ei oo vaan ollut tarvetta tai kiinnostusta viedä molempia lapsia yökylään useasti. Alle vuoden vanhaa en veisi oikeastaan mistään syystä.

Oisko tommoset pari vuotta.. :D

En siis todellakaan tiedä, mutta paljon. Ovat nytkin isänsä hoteissa (olivat jo viime yön ja ovat vielä tämän yön, sitten iskä puhaltaa taas keikoille), lisäksi vallankin Juniori on erittäin innokas yökyläilijä (meillä on yksi ystäväperhe jonka jälkikasvun kanssa lapset yökyläilevät molempiin suuntiin todella paljon), ja lisäksi meillä on lasten muitakin kavereita tosi paljon yökylässä. Mummo on erittäin innokas ottamaan lapsia viikonloppuisin, ja nykyään hän jo melkein joutuu houkutella että lähtevät mummolaan, lapset kun ovat jo aika isoja. Tytöillä siis ikää 11 ja 12 vuotta.

Taidan olla aikamoinen poikkeus tässä "kolme yötä kymmenen vuoden sisällä" -ryhmässä. :xmas:

Nuorimmaisesta (ikä 9kk) en ole ollut erossa yhtäkään yötä. Toiseksi nuorimmasta (ikä nyt 1v9kk) olen ollut yhteensä 10 vrk erossa, olin sairaalassa. Isommista (9v ja 7v) olen ollut erossa jonkun verran, kun ovat yökyläilleet mummuloissa ja kummeillaan. Mutta harvakseltaan ovat hekään pois kotoa olleet!

vanhin 7v,toka 2v, kolmas 9kk. oon ollut montakin yötä erossa lapsistani esim.kun olen joutunut olemaan sairaalassa. onnex on hyvä mies johon voi luottaa ja joka hoitaa hommansa,muuten en olis pärjänny.....

Ei pysty edes laskemaan, esikoinen täytti juuri 19... :laugh:
Noin kerran-pari vuoteen vietetään miehen kanssa hermolomaa kahdestaan, joko risteilyllä tai hotellissa yö. Muuten lapset ovat jatkuvasti kotona.

En oo laskenut isommista.
Aika harvoin kuitenkin ovat yötä jossain.
Isommat lapset 6v ja 5v jotka on noin 1-2kertaa vuodessa yö kylässä mummin luona.

Kuopus on nyt 2v4kk enkä ole ollut vielä yötä "erossa".

Meillä kaksi lasta 2v2kk ja 7kk ikäiset... tuosta 2v2kk ikäisestä olen ollut tasan 3 yötä erossa, synnyttäessäni nuorempaa.. ja nuoremmasta en ole ollut yhtään yötä vielä erossa..

Yhteistyössä