Kuinka monta yötä olet nukkunut ilman lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys tämäkin

Vieras
Eli siis, kuinka monesti olet nukkunut yösi ilman, että on tarvinnut huolehtia lapsista, ovat siis jossain muualla yötä tai sinä olet ollut jossain muualla yötä? Ja minkä ikäiset lapset?

Luulisin että 3 yötä. Lapset 2v3kk ja 4kk. Muoks.muutama yö tulis lisää jos laskis ne kun olin kuopuksesta laitoksella, vauva oli VTO:lla eli ei mun kyljessä kii..

Reilu vuoden ikäinen ja monta, monta yötä ollaan oltu erillään. Olen ollut muutamaan otteeseen useita päiviä sairaalassa leikkauksissa sekä hoidoissa, ja hoitojen jälkeen lapsi on joutunut olemaan pois luotani.

En osaa edes laskea! Lapset 2v ja kohta 5v ja silloin tällöin ovat yön poissa, joskus jopa kaksi. Esikoinen oli aikanaan usein isällään (yön tai pari viikossa) kun asuttiin erillään, ja odotin kakkosta/kakkonen oli ihan vauva silloin. Nykyään nuo on n. pari-kolme yötä kuukaudessa mummolassa, joskus molemmat, useimmiten vain toinen lapsista. Että en tosiaan osaa sanoa.

Lapsi 1,5v. Olen ollut 2 yötä pois turnausmatkan takia. Sillon isä tietysti oli lapsen kanssa. Ilman äitiä tai isää lapsi ei ole ollut yhtään yötä. Eli yöhoitoon ei noin pientä laiteta.
Ja sillon kun olin pois niin itkin minkä ehdin koska ikävä oli niin kova. Harmittaa että lähdin. En halua olla öitä ilman lasta.
Seuraava turnausmatka olisi kun lapsi on 1v10kk saa nähdä lähdenkö, ehkä en.
Kyllä sitä ehtii myöhemminkin:)

Tyttö 1v, ollaan oltu monestikin erillään, n. 2 krt kuukaudessa. Joskus tyttö on mennyt yökyläilemään tai sitten itse lähtenyt jonnekkin. Useimmiten niin että molemmat ollaan pois kotoa.. Todella vähän tee muut olette saaneet nukkua ilman hälytysvalmiutta..

Yhteistyössä