Kuinka monta kerjäläistä on jo teidän ovella käynnyt?

  • Viestiketjun aloittaja kjepponen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kjepponen:
Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
repskops!
siis oikeesti ei kyllä ollut yhtään hauska juttu :( mieti pilaat lapsen ilon ja ne muut herkut mitä saanut jos se hajoaa kopassa :( olisit jättänyt vaan oven avaamatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kjepponen:
Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
kamala ihminen olet jos noin teet.hyi sua..

aikuiselle vois tehdäkkin tuollaisen pilan mutta että lasta kiusaa. etkö tiedä ettei pienempiä saa kiusata

ja meillä ei käynyt yhtään. onneksi. ollaan vielä heräilemässä kun lapset mummun kanssa mökillä
 
vieras
6 on käynyt, 4 tuli kerralla ja annoin niille suklaamunan ja tikkarin niin vastaus oli, että eikö ole enempää! Aiemmat kaksi, kun kävivät ja saivat suklaamunan niin kuului kaunis kiitos ja hyvän pääsiäisen toivotus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kjepponen:
Meillä kolme. Laitoin sen mignon munan tilalle oikean kanamunan raakana...
repskops!
siis oikeesti ei kyllä ollut yhtään hauska juttu :( mieti pilaat lapsen ilon ja ne muut herkut mitä saanut jos se hajoaa kopassa :( olisit jättänyt vaan oven avaamatta.
oikeasti se olisi että oikea kanamuna,mun isoisoäiti selitti kun olin pieni että menee näin,virpojat ovelle,kysyä saako virpoa jos sai luettiin loru,jätettiin oksa ja vasta seuraavana päivänä haettiin se palkka joka oli oikea kanamuna..
 
Meiks
Kerran mulla ei ollut yhtään suklaamunaa, niin tarjosin mandariineja. Lapset hihkui onnesta ja mä olin ihan et häh! Kaikki halusi mandariinit koriinsa =) Tänään ei ole käynyt yhtään...
 
vieras
meillä kävi hassusti. 2 pikkutyttöä soitti ovikelloa ja mieheni avasi oven. (mies on iso afrikkalainen mies) tytöille tuli kiire,eivät sanoneet mitään,lähtivät vaan vauhdilla juoksemaan pois :eek: pelästyivät vissiin raukat.
 
Meillä kävi jo kolme aivan ihanan suloista pikkunoitaa!!! :heart:
Yleensähän se palkka kait laitetaan sen virpojan koriin, jolta vitsa saadaan, mutta nää oli niin ylisuloisia että laitoin kaikille kouralliset. :D
Naapurin tytöt olivat ottaneet mukaan supersuloisen kolmevuotiaan pikkuveikankin :heart:

Mie en oikein ymmärrä että mitävarten pitää lasten innostuneille, kerran vuodessa vaan oleville virpomismenoille ilkeillä... :/
 
3xtuplat
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Meillä kävi jo kolme aivan ihanan suloista pikkunoitaa!!! :heart:
Yleensähän se palkka kait laitetaan sen virpojan koriin, jolta vitsa saadaan, mutta nää oli niin ylisuloisia että laitoin kaikille kouralliset. :D
Naapurin tytöt olivat ottaneet mukaan supersuloisen kolmevuotiaan pikkuveikankin :heart:

Mie en oikein ymmärrä että mitävarten pitää lasten innostuneille, kerran vuodessa vaan oleville virpomismenoille ilkeillä... :/
No en ymmärrä minäkään. Meillä virvotaan vasta ensi lauantaina, on ne niin suloosia ja jotkut ovat nähneet suurta vaivaakin tälläytyessään!
 
yolanda
ei ne minusta mitään kerjäläisiä ole.lapsen ihanasta ilosta he kiertelevät,ku saavat laittautua noidiksi ja hassut vaatteet päälle. meilllä ei ole vielä käyny,mutta varmasti vielä niitä käy! =) ja sen verran vielä että luulis aikuisten ihmisten tajuavan että lapset tekevät tätä ihan ilokseen,sulosia lapsia nää virpojat! ja kerran vuodesa tää vaan oo,onko paha!!?? no ei tosiaan. ja toi joka laitto raa`an kananmunan koriin,ei ollu minusta kovin mukava juttu,mieti jos se särkyy sinne ja rahat ja karkit on ihan kananmunassa. =/
 
Meillä noita on käynyt ihan saakelisti. Eilen ruuvattiin jo ovikellon patterit irti, mut noi pienet perkeleet hakkaa sit ovea. Ei siinä muuten, mut koira saa sydärin joka kerta kun joku koputta, ja sen lisäksi ei päästetty esikoistamme virpomaan ja hänelle tulee paha mieli joka kerta kun jokukakara tossa meidän oven takana on.
Ärsyttää tää tällanen päivä, ja TAAS joku siel koputtaa :headwall:
 
Ei ole yhtään virpojaa vielä käynyt. Kovin paljon niitä tuskin tuleekaan: uskoisin, että vain tämän pihan lapsia. Ovikellossa ei ole ollut pattereita kuukausiin, mutta naapuruston muksut osaavat koputtaa kun tietävät asiasta :)
 
Lyylikk
Meillä ei ole vielä kukaan käynyt, naapurin poikatrio näkyi äsken lähtevän liikkeellen, joten odotellaan. Suklaamunia meillä ei nyt ole (eilisellä kauppareissulla unohdin ne), kaivoin karkkikaapista tikkarit esiin, meillä jaetaan niitä.

Ja just tässä kirjoittaessa kävi noitaporukka, ei tosin naapurin trio. Minä en niin perusta tuosta tavasta, meidän lapset eivät kiertele virpomassa mutta en nyt lähtisi mitään veemäisiä piloja (raaka muna) LAPSILLE tekemään!
 

Yhteistyössä