Kuinka moni tuntee INTOHIMOA omaa puolisoaan kohtaan?

vieras
Kyllä joo. Ainakin toisinaan, kolme pientä lasta vie osansa myös siltä intohimolta ja jaksamiselta koko hommaan. Mutta sitten kun saadaan olla esim. kahdestaan, niin johan kipinöi. Kymmenen vuotta takana, joista viisi aviossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on niin jännä homma tällä palstalla että mitä kauemmin on oltu yhdes sitä intohimoisempaa tuntuu olevan :D :D :D :D ihanaa :D :D :D varsinkin huomioitavaa on se että eniten himoa tuntuu olevan niillä jotka kirjoittavat nimimerkin takaa :D
Peesi
Näinhän se menee useimmiten. Kaikki nimimerkit ovat tietenkin tosi kunnollisia ihanneihmisiä.
Mutta onhan se ihan ymmärrettävää. En usko, että monikaan haluaa "tuttuna" paljastaa elämästään liikaa.

Ja netissä varsinkin on helppoa "elää sitä elämää, mitä oikeasti haluaisi sen olevan". Eikä tämä ota pois sitä, että joillain elämä ihan oikeasti sattuu olemaan sellaista...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on niin jännä homma tällä palstalla että mitä kauemmin on oltu yhdes sitä intohimoisempaa tuntuu olevan :D :D :D :D ihanaa :D :D :D varsinkin huomioitavaa on se että eniten himoa tuntuu olevan niillä jotka kirjoittavat nimimerkin takaa :D
Peesi
Näinhän se menee useimmiten. Kaikki nimimerkit ovat tietenkin tosi kunnollisia ihanneihmisiä.
Mutta onhan se ihan ymmärrettävää. En usko, että monikaan haluaa "tuttuna" paljastaa elämästään liikaa.

Ja netissä varsinkin on helppoa "elää sitä elämää, mitä oikeasti haluaisi sen olevan". Eikä tämä ota pois sitä, että joillain elämä ihan oikeasti sattuu olemaan sellaista...
mun ei onneks tarvi valehdella täällä netissäkään =) olen mitä olen, ja olen tuo 17vuotta miehensä kanssa ollut intohimoinen ihminen :D
 
vieras
Mä käsitän sanalla INTOHIMO sellaisen tunteen, jossa mahanpohjassa lentelee perhoset jne.

Sellaisia tuntemuksia ei ole tainnut parin ekan vuoden jälkeen olla, kun oppi tuntemaan kumppanin niin hyvin. Sen sijaan ihan normaalia halua ja rakkautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä käsitän sanalla INTOHIMO sellaisen tunteen, jossa mahanpohjassa lentelee perhoset jne.

Sellaisia tuntemuksia ei ole tainnut parin ekan vuoden jälkeen olla, kun oppi tuntemaan kumppanin niin hyvin. Sen sijaan ihan normaalia halua ja rakkautta.
Ei kumppanin tunteminen ja suhteen vakiintuminen sulje pois intohimon mahdollisuutta. Puolisoon voi rakastua aina uudelleen ja silloin varsinkin sitä intohimoa löytyy vaikka muuten elämä on tasapaksua arkea ;)
 
Meillahan etasuhde, mies siis Koreassa ja me muut taalla Suomessa. Valilla ikava on ihan fyysista kipua. Ikavasta seuraa aina jotain hyvaa. Pitkasta parisuhteesta huolimatta voi ihminen rakastua uudelleen. Miehen saapuminen kotia merkitsee aina "ensitreffeja". Vatsassa tuntuu perhosia, kadet tarisevat ja sita miettii mita laittaa paalle. Meidan yhteiselama on todellakin parantunut vuosien myota. Yhdessa siis olemme olleet v -87 lahtien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meillahan etasuhde, mies siis Koreassa ja me muut taalla Suomessa. Valilla ikava on ihan fyysista kipua. Ikavasta seuraa aina jotain hyvaa. Pitkasta parisuhteesta huolimatta voi ihminen rakastua uudelleen. Miehen saapuminen kotia merkitsee aina "ensitreffeja". Vatsassa tuntuu perhosia, kadet tarisevat ja sita miettii mita laittaa paalle. Meidan yhteiselama on todellakin parantunut vuosien myota. Yhdessa siis olemme olleet v -87 lahtien.
Me emme mun mieheni kanssa edes varsinaisesti asuta yhdessä ja hän on työnsä takia muutenkin poissa joka toisen viikon. Mä en ikinä ikävöi miestä, päinvastoin :ashamed:

Kadehdin monia teitä.
 
Blue
Välillä saattaa muut asiat tökkiä mutta intohimoa toista kohtaan löytyy ja vällyjen välissä luistaa mainiosti. Ehkä se on yksi niitä meitä yhteen liimaavista seikoista vaikka välillä olisikin vaikeampaa. Yhdessä 15v.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Laskusuunnassa ollaan :ashamed: Mies ei ymmärrä pitää huolta itsestään ja se on kerännyt "muutaman" kilon keskikessiinsä :snotty: Yhdessä oltu 8 vuotta.
Kadottaako muutama kilo intohimosi? Yhtään ei ole ulkonäkökeskeistä...
 
no mulla on yhteistä aikaa rakkaan mörököllini :heart: kanssa vain harvoin, ikävä kyllä :(
Mutta aina kun tavataan, perhoset lepattaa vatsanpohjassa ja on kiire päästä koskettamaan...jo vain tunnen intohimoa, hän on ainoa mies maailmassa jonka ajatteleminenkin saa mut hehkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Laskusuunnassa ollaan :ashamed: Mies ei ymmärrä pitää huolta itsestään ja se on kerännyt "muutaman" kilon keskikessiinsä :snotty: Yhdessä oltu 8 vuotta.
Kadottaako muutama kilo intohimosi? Yhtään ei ole ulkonäkökeskeistä...
Joo. Mä en ole ikinä tykännyt miehistä joilla on ylimääräistä vatsan seudulla.

 
Intohimo, onks se jotain syötävää? :D
No ei, ajoittain. Kuivat kaudet on kuivia kausia, mutta perhoset mulla lentää mahassa aina kun äljäke koskee mua. Tiedä sitten miksei ne oo lepatelleet pois sieltä näiden reilun 6vuoden aikana.
 
M
Minä tunnen. Yhdessä 8 vuotta,toinen avioliittoni. Ensimmäisen kanssa en tuntenut tällaista kai ikinä vaikka luulin olevani rakastunut. Nyt huomaan päivisin ajattelevani miestä ja yhteistä iltaa kun lapset nukkuvat.
 
Hmm.. välttelen yleensä vastaamasta kysymyksiin, jossa kenties sivutaan tarkemmin minun ja mieheni parisuhdetta tai seksuaaliisuuden osa-alueita.
Voin kuitenkin paljastaa, että suhteessamme eivät aina kysyntä ja tarjonta kohtaa. Eivätkä intohimon lieskat aina leimua. Mutta tulee niitäkin hetkiä, kun taas kipinöi ja roihuaa.

Niin ja 15v. yhteistä taivalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anni*:
kierron puolivälissä, eihän se enää sellaista ole kuin nuorena mutta intohimoksi sitä voi sanoa, 23.v yhdessä. enkä tunne muita kohtaan mitään himoja
No, tämä oli hyvä pointti, että ei tunne muita kohtaan himoja. =)

Mun ajatuksetkin kuitenkin (olkoon sit minkälaisia tahansa... ) liittyy aina jollain tavalla mieheeni.

Ja rakastumisesta on aikaa 23 vuotta, siitä virallista yhessäoloa 13 vuotta.
 
Yksvaan
Puhuttiin tästä miehen kanssa joku aika sitten eli miten upeeta on että se intohimo on säilynyt (13v). Nyt on kuivempaa kun raskaus teettää omat haluttomuutensa mutta ootan taas syksyä.

Ex'n kanssa (12v) ei intohimoa oikeen koskaan ollutkaan.
 

Yhteistyössä