Kuinka moni tänä iltana vesiselvänä

vierailija801
Täällä minä myös ja isäntä samoin! Itse en välitä alkoholista tippaakaan, joskus saatan 1x vuodessa pienet hiprakat ottaa kun aikuisten kanssa iltaa istutaan... Mies onneksi samanlainen, juo nytkin kivennäisvettä, minulla Pepsiä:)
 
vierailija
En mä rupea enää juomaan vaan sen takia että olis joku uusi vuosi tai joku muu juhla. Mä en jaksa enkä tykkää noista räjäyttelyistä ja ulkona on kylmä ja ihmiset liian kännissä. Jouluna pyhinä tuli juotua lasten kanssa 3 päivää. Ei tartte huolestua kun ei ne ole mitään pikkukakaroita eikä se juominen ole mitään naula päässä juomista. Sovittiin että lähdetään taas porukalla kun saadaan rahaa kasaan jonnekin lämpimään edes viikoks. Mut en rupea olemaan ainoa äiti siellä koska mäkin haluan lomailla enkä vaan stressata.
 
vierailija
En mä rupea enää juomaan vaan sen takia että olis joku uusi vuosi tai joku muu juhla. Mä en jaksa enkä tykkää noista räjäyttelyistä ja ulkona on kylmä ja ihmiset liian kännissä. Jouluna pyhinä tuli juotua lasten kanssa 3 päivää. Ei tartte huolestua kun ei ne ole mitään pikkukakaroita eikä se juominen ole mitään naula päässä juomista. Sovittiin että lähdetään taas porukalla kun saadaan rahaa kasaan jonnekin lämpimään edes viikoks. Mut en rupea olemaan ainoa äiti siellä koska mäkin haluan lomailla enkä vaan stressata.
Säästitte raketeissa. Jesh! Tervetuloa kanarian saarille. Hienoa. Arvostan.
 
vierailija
Selvänä ollaan. En olen pojan syntymän jälkeen ryypiskellyt. Ajattelen, että hänellä on oikeus selvään vanhempaan ja meidän tapauksessa se on luontevasti minä. Ei edes kiinnosta. Nytkin tuolla alakerrassa juhlivat mies, vanhempansa ja liuta kavereita. Poika nukkunut pian tunnin ja minäkin alan pian unille. Poika herättää varmaan 8 aikoihin. Toisaalta taas mitä jos pojalle kävisi jotain ja tarvitsisi lähteä vaikka ensiapuun molemmat vanhemmat humalassa? Ei varmaan kiiteltäisi
 

Yhteistyössä