I
"Isabelle"
Vieras
Hävetkää, te lasten äidit kun tämmösiä mielipiteitä julkaisette!
En minä ainakaan täältä ammenna aineksia meidän kullannupun iltasatuun, kyllä tuolle poitsulle vielä Muumitarinat kelpaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hävetkää, te lasten äidit kun tämmösiä mielipiteitä julkaisette!
Alkuperäinen kirjoittaja Miässs;23374790:Väkivalta on hauskaa niin kauan kun makaa itse maassa tajuttomana.
Takaapäin on kiva potkasta, silleen että kunnolla tärähtää. On pari kertaa tehny miehille niin, koska ne on ensin haukkunut mua huoraksi. Ansaitsevat kyllä kohtelunsa.
Takaapäin on kiva potkasta, silleen että kunnolla tärähtää. On pari kertaa tehny miehille niin, koska ne on ensin haukkunut mua huoraksi. Ansaitsevat kyllä kohtelunsa.
Oli kivaa, ja ne jätkät ei ikinä uskalla nostaa syytettä. Molemmat huumeveikkoja, välttelevät poliisia.
Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
ei jeesus mikä idiootti.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23378809:isyys ei silti tuostakaan mennyt koska kaverilla on useampikin lapsi nykyään..
Minulla on sellainen reaktio väkivaltaan jos joku lyö tai potkii minua niin automaattinen refelksi on lyödä takaisin ja käydä hyökkääjän kimppuun. En tiedä mistä tulee, mutta monilla kavereilla on tämä sama refleksi.
Eli ihan turha ihmetellä jos tulee takaisin, jos käytte joidenkin miesten kimppuun olitte sitten miehiä tai naisia.
Eli jos vaikka miehenä leikit lapsesi kanssa ja hän vahingossa vaikka tallaa kiveksiesi päälle niin tirvaiset automaattisesti turpaan?
Eli jos mies hyökkää naisen kimppuun ja nainen puolustautuu potkaisemalla munille niin mies saa vielä "sanoa viimeisen sanan" ja tempaista akalta hampaat sisään ja tämä on täysin oikeutettua, koska nainen potkaisi miestä munille?Ihan hieno logiikka mutta ei mene edes oikeudessa läpi, joten onnea sinulle ja kallisarvoisille munillesi.