Kuinka moni on potkaissut munille?

  • Viestiketjun aloittaja Ballbuster
  • Ensimmäinen viesti
Tytsy87
Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
Typerykset
Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.
 
"Neith"
Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.
munille potkaisu on hyvä keino tilanteessa jossa isompikokoinen mieshenkilö yrittää väkisin pitää kiinni ja kouria.. myös naisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja harvemmin naisen voimat riittävät miehen otteesta irtautumiseen ilman että käyttää fyysistä voimaa/ väkivaltaa.. ja näistä nyt vaan on tehokkain munille potkaisu..
mie olen kerran puraissut niin kovaa kuin pystyin (ja suoraan sanottuna ei todella kiinnosta vahingoittuko jotenkin vai ei) samoin kuin olen munille potkaisuut, ja myöskään noissa tilanteissa ei ole paljoa kiinnostanut pystyykö jätkä sen jälkeen lisääntymään vai ei..
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
"vieras"
Teininä vetäisin isääni munille kun se tuli kännissä sönköttämään ja multa paloi pinna. Aivan kamala teko ja kaduin jälkeenpäin. Minusta ei uskoisi miten aggressiivinen olen jos pinna menee ja räjähdän totaalisesti eli menetän harkintakyvyn.
 
Öh?
[QUOTE="vieras";23362752]Teininä vetäisin isääni munille kun se tuli kännissä sönköttämään ja multa paloi pinna. Aivan kamala teko ja kaduin jälkeenpäin. Minusta ei uskoisi miten aggressiivinen olen jos pinna menee ja räjähdän totaalisesti eli menetän harkintakyvyn.[/QUOTE]

Toivottavasti et räjähdä noin lapsillesi, jos niitä nyt sattuu olemaan.
 
tasapuolisesti
Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
Entäpä jos se jätkä olisi potkaissut sinua niin kovaa että olisit luhistunut lattialle, sekin olisi ollut oikein.
 
  • Tykkää
Reactions: Kumipuu
"sirkkaLiisa"
Vai tuntui oikein hyvältä. Mitä jos siltä meni isyys ja se haastaa sut oikeuteen? Tulee kallis lasku, h*ora.
Hah. Mä potkasin koulussa yhtä kundia. Tää potkas eka selkään. Mun selkö oli just leikattu.
JA se tuli hemmetin kalliiks sille kundille.
Jouduin hetken päästä takas sairaalaan. Mua ei paskaakaan kiinnosta menikö isyys.
En ole ikinöä tehny sille kundille mitään. Itse kuuntelin tämän huorittelua ja muuta haukkumista.. aina vaanmun piti ymmärtää. Toisella oli kuulemma niin vaikeeta kotona..
 
"diipa"
[QUOTE="Neith";23362734] ja myöskään noissa tilanteissa ei ole paljoa kiinnostanut pystyykö jätkä sen jälkeen lisääntymään vai ei..[/QUOTE]

Näin. Jos kaveri on sitä sorttia, että etenee väkipakolla naisen kanssa tilanteeseen, jossa munille potkaiseminen on ainoa vaihtoehto, ei liene niin haitaksi, vaikkei lisääntyisikään.
 
"vieras"
Kai tiedätte, että munillepotkaisusta voidaan tuomita rikosnimikkeellä törkeä pahoinpitely? Oletteko valmiita istumaan 10 vuotta linnassa?

http://www.laki24.fi/riri-rikokset-henkeen_terveyteen_kohdistuvat_rikokset-torkea_pahoinpitely.html

Toki sen ymmärrän, jos itsepuolustustarkoituksessa potkaisee, mutta tiedän myös monia tapauksia, missä nainen on huvikseen, ilman mitään sen kummempaa syytä, potkaissut miestä munille.

Jotkut näyttävät todellakin potkivan munille huvikseen.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009103110518483_ul.shtml
 
"sirkkaLiisa"
[QUOTE="vieras";23363052]Kai tiedätte, että munillepotkaisusta voidaan tuomita rikosnimikkeellä törkeä pahoinpitely? Oletteko valmiita istumaan 10 vuotta linnassa?

Törkeä pahoinpitely - LAKI24.fi

Toki sen ymmärrän, jos itsepuolustustarkoituksessa potkaisee, mutta tiedän myös monia tapauksia, missä nainen on huvikseen, ilman mitään sen kummempaa syytä, potkaissut miestä munille.

Jotkut näyttävät todellakin potkivan munille huvikseen.
Poliisi jahtaa miehiä kiveksille potkivaa naista Kanadassa | Ulkomaat | Iltalehti.fi[/QUOTE]

No entäs, se että toi kusipää jota mä potkasin, potkasi mua selkään. Mä meinasin halvaantua sen takia.
Ei uskaltanu kundi tehdä mitään ilmotuksia...
 
"vieras"
[QUOTE="sirkkaLiisa";23363090]No entäs, se että toi kusipää jota mä potkasin, potkasi mua selkään. Mä meinasin halvaantua sen takia.
Ei uskaltanu kundi tehdä mitään ilmotuksia...[/QUOTE]

Pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely on tuossakin tapauksessa kysymyksessä.
 
"Ellen"
[QUOTE="vieras";23363122]Pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely on tuossakin tapauksessa kysymyksessä.[/QUOTE]

Tällä perusteella siis ei saa puolustautua, vaikka mikä olisi?

En ikinä unohda sitä, kun olin raskaana (raskaus näkyi jo), kun eräs mies yritti raiskata. Silloin oli kaikki suojeluvaistot hereillä, ja potkaisin raiskaajaa munille niin kovaa kuin siinä tilassa kykenin. Sinne se jäi maahan makaamaan ja itkemään.

Toisekseen tuollaisien elukoiden ei pitäisi antaakaan lisääntyä. On yhteiskunnalle vaarallista, kun hulluimmat levittävät geenejään.
 
"vieras"
En ymmärrä miksi niin monet naiset luulevat, että miehen lyöminen on ihan OK tai ei ainakaan mitään aivan kammottavaa, kuten se jos mies lyö naista. Molemmissa on kyse väkivallasta. (Aito itsepuolustus on tietysti asia erikseen, mutta se on aika harvinaista.) En ole koskaan potkaissut miestä munille, koska ei minustakaan olisi kiva jos joku löisi minua, koska satun ärsyttämään.
 
"vieras"
Minä en ole ikinä edes lyönyt ketään edes läpsäissyt. Vain väkivaltaiset vastaa väkivaltaan väkivallalla ja väkivalta vain lisää väkivaltaa. AP on täys pönttöpää
 
"vieras"
[QUOTE="Ellen";23363470]Tällä perusteella siis ei saa puolustautua, vaikka mikä olisi?
[/QUOTE]

Tarkoitin viestilläni sitä, että että myös se mies on syyllistynyt joko pahoinpitelyyn tai törkeään pahoinpitelyyn.
 

Yhteistyössä