"Isabelle"
En minä ainakaan täältä ammenna aineksia meidän kullannupun iltasatuun, kyllä tuolle poitsulle vielä Muumitarinat kelpaa.Hävetkää, te lasten äidit kun tämmösiä mielipiteitä julkaisette!
En minä ainakaan täältä ammenna aineksia meidän kullannupun iltasatuun, kyllä tuolle poitsulle vielä Muumitarinat kelpaa.Hävetkää, te lasten äidit kun tämmösiä mielipiteitä julkaisette!
Olet varmasti useasti maannutkin maassa tajuttomana.Alkuperäinen kirjoittaja Miässs;23374790:Väkivalta on hauskaa niin kauan kun makaa itse maassa tajuttomana.
Jos minua potkaistaisiin tuollaisin perustein munille, niin vannoisin, että järjestäisin sille potkijalle törkeästä pahoinpitelystä sen maksimituomion, eli 10 vuotta linnaa. Lisäksi vielä mittavat rahalliset korvaukset päälle. Periaatteessa voisi nostaa tuomion jopa tapon yrityksestä, munillepotkuun voi pahimmassa tapauksessa kuolla. Ei haukkuminen ole syy potkaista munille. Minun mielestäni tuomiot ovat aivan lieviä tuollaisissa tapauksissa.Takaapäin on kiva potkasta, silleen että kunnolla tärähtää. On pari kertaa tehny miehille niin, koska ne on ensin haukkunut mua huoraksi. Ansaitsevat kyllä kohtelunsa.
Jos minua potkaistaisiin noilla peruistein munille, niin teksin satavarmasti rikosilmoituksen poliisille törkeästä pahoinpitelystä ja vaatisin sitä 10 vuoden linnatuomiota. Periaatteessa voisi tuomion nostaa jopa tapon yrityksestä, sillä munillepotkuun voi pahimmassa tapauksessa kuolla.Takaapäin on kiva potkasta, silleen että kunnolla tärähtää. On pari kertaa tehny miehille niin, koska ne on ensin haukkunut mua huoraksi. Ansaitsevat kyllä kohtelunsa.
Kyllä täällä meilläpäin on ainakin miehetkin uskaltaneet naisista tehdä rikosilmoituksia. Tässä pari kolme vuotta sitten yksi mies teki ex-naisestaan rikosilmoituksen väärästä ilmiannosta (en tiedä sen tarkemmin, mistä alunperin oli kysymys). Nainen sai muistaakseni jonkin mittaisen vankeustuomion (en muista oliko ehdollista vai ehdotonta) ja joutui maksamaan muistaakseni 5000-10000 euroa vielä korvauksia ex-miehelleen henkisistä kärsimyksistä plus tietenkin oikeudenkäyntikulut päälle. Että kyllä niitä naisiakin tuomitaan.Oli kivaa, ja ne jätkät ei ikinä uskalla nostaa syytettä. Molemmat huumeveikkoja, välttelevät poliisia.
ei jeesus mikä idiootti.Viimeksi lauantaina baarissa, kun jätkä tuli puristelemaan vaikka kielsin. Ei uskonut, joten potkaisin polvella suoraan munille, silloin tuntui hyvältä. Jätkä putosi polvilleen ja ulisi, pitäen munistaan kiinni. Oppihan ettei muhun kosketa.
Kumpi? Se jätkä vai munillepotkija?ei jeesus mikä idiootti.
Loppujen lopuksi kuitenkin aika harvoissa tapauksissa kiveksiin kohdistuneista iskuista on isyys mennyt. Keskivertomies saa kuitenkin elämänsä aikana yhden jos toisenkin iskun arimpaan paikkaan syystä tai toisesta (esimerkiksi putoaa pyörän tangon päälle, tai saa jääkiekon tai sählypallon munillensa jne.). Ei se isyys kovin herkästi loppujen lopuksi kuitenkaan mene.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23378809:isyys ei silti tuostakaan mennyt koska kaverilla on useampikin lapsi nykyään..
Eli jos vaikka miehenä leikit lapsesi kanssa ja hän vahingossa vaikka tallaa kiveksiesi päälle niin tirvaiset automaattisesti turpaan?Minulla on sellainen reaktio väkivaltaan jos joku lyö tai potkii minua niin automaattinen refelksi on lyödä takaisin ja käydä hyökkääjän kimppuun. En tiedä mistä tulee, mutta monilla kavereilla on tämä sama refleksi.
Eli ihan turha ihmetellä jos tulee takaisin, jos käytte joidenkin miesten kimppuun olitte sitten miehiä tai naisia.
En.Eli jos vaikka miehenä leikit lapsesi kanssa ja hän vahingossa vaikka tallaa kiveksiesi päälle niin tirvaiset automaattisesti turpaan?
Kylläpäs sinä vaahtoat jostain oikeudesta, katsos kun joitakin ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut oikeudet sun muut, ehkä sinua pelottaa nämä laitokset kovinkaan monia ei, mutta potkikaa ja riehukaa. Sitten kun joku vetää hampaat sisään niin itkekää että mulla on oikeudet ei mua saa lyödä ja plää plää.Eli jos mies hyökkää naisen kimppuun ja nainen puolustautuu potkaisemalla munille niin mies saa vielä "sanoa viimeisen sanan" ja tempaista akalta hampaat sisään ja tämä on täysin oikeutettua, koska nainen potkaisi miestä munille? Ihan hieno logiikka mutta ei mene edes oikeudessa läpi, joten onnea sinulle ja kallisarvoisille munillesi.