Kuinka moni on potkaissut munille?

  • Viestiketjun aloittaja Ballbuster
  • Ensimmäinen viesti
Turpiin
Ajatelkaas sitä, että kun potkaisette jotakuta munille, niin hän saattaa antaa oikein kunnolla takaisin sinulle. Vähän lyöntiä nyrkillä ja potkimista. Ja oikeuden silmissä se on itsepuolustusta ja te saatte pahoinpitelystä syytteen (vaikka se mies olisikin koskenut teitä takamukseen, niin se ei ole mikään pahoinpitely tms). Ei oikein aina onnistu se potkaisu tai sitten potkittu saa sen verran kovat adrenaliinipöllyt, että saattaa teiltä lähteä iso osa tukasta päästä.

Eli ei kannata alkaa pelleilemään sillä omalla hengellään. Voi vielä sattua jotain ja pahasti.
 
"vieras"
Takaapäin on kiva potkasta, silleen että kunnolla tärähtää. On pari kertaa tehny miehille niin, koska ne on ensin haukkunut mua huoraksi. Ansaitsevat kyllä kohtelunsa.
Jos minua potkaistaisiin tuollaisin perustein munille, niin vannoisin, että järjestäisin sille potkijalle törkeästä pahoinpitelystä sen maksimituomion, eli 10 vuotta linnaa. Lisäksi vielä mittavat rahalliset korvaukset päälle. Periaatteessa voisi nostaa tuomion jopa tapon yrityksestä, munillepotkuun voi pahimmassa tapauksessa kuolla. Ei haukkuminen ole syy potkaista munille. Minun mielestäni tuomiot ovat aivan lieviä tuollaisissa tapauksissa.

Esimerkiksi tässäkin tapauksessa aivan naurettava tuomio. Vain 2 vuotta linnaa. Kyllä 10 vuotta olisi ollut oikeampi tuomio.
Nainen repi mieheltä kiveksen paljain käsin | Ulkomaat | Iltalehti.fi
 
"vieras"
Takaapäin on kiva potkasta, silleen että kunnolla tärähtää. On pari kertaa tehny miehille niin, koska ne on ensin haukkunut mua huoraksi. Ansaitsevat kyllä kohtelunsa.
Jos minua potkaistaisiin noilla peruistein munille, niin teksin satavarmasti rikosilmoituksen poliisille törkeästä pahoinpitelystä ja vaatisin sitä 10 vuoden linnatuomiota. Periaatteessa voisi tuomion nostaa jopa tapon yrityksestä, sillä munillepotkuun voi pahimmassa tapauksessa kuolla.

Tuossakin mielestäni tuli miehelle täysin oikea tuomio, kun tuomittiin murhayrityksestä.

Isä hermostui teinityttönsä aikuiseen poikaystävään - leikkasi kivekset irti | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Oli kivaa, ja ne jätkät ei ikinä uskalla nostaa syytettä. Molemmat huumeveikkoja, välttelevät poliisia.
Kyllä täällä meilläpäin on ainakin miehetkin uskaltaneet naisista tehdä rikosilmoituksia. Tässä pari kolme vuotta sitten yksi mies teki ex-naisestaan rikosilmoituksen väärästä ilmiannosta (en tiedä sen tarkemmin, mistä alunperin oli kysymys). Nainen sai muistaakseni jonkin mittaisen vankeustuomion (en muista oliko ehdollista vai ehdotonta) ja joutui maksamaan muistaakseni 5000-10000 euroa vielä korvauksia ex-miehelleen henkisistä kärsimyksistä plus tietenkin oikeudenkäyntikulut päälle. Että kyllä niitä naisiakin tuomitaan.
 
kunnon laki
Kyllä suomeen pitäisi saada kunniaväkivalta.

Jos nainen tekisi jotain tuollaista, niin viimeistään oman suvun jäsenet voisivat pahoinpidellä naisen vaikka hapolla kasvoille tai polttamalla.
 
"Ilpo"
Naiset on katsoneet liikaa elokuvia, sitähän tämä ketju hyvin kuvastaa. Väkivalta ei ole mikään ratkaisu mihinkään, mutta sairaat ihmiset kuvittelevat että siinä on jotain hienoa ja coolia. Väkivalta katsokaas ei mene niinkuin elokuvissa ja lopputulos voi olla naisenkin kannalta kaikkea muuta kuin humoristinen.

Eli skenaariona munille potkimisesta : Mies vastaa väkivaltaan väkivallalla, soittaaa poliisit, tekee rikosilmoituksen jne. Älkää olko niin tyhmiä, että luulette pääsevänne kuin koira veräjästä, minä tekisin rikosilmoituksen ja soittaisin poliisille.
 
"Neith"
[QUOTE="Ilpo";23378669]Naiset on katsoneet liikaa elokuvia, sitähän tämä ketju hyvin kuvastaa. Väkivalta ei ole mikään ratkaisu mihinkään, mutta sairaat ihmiset kuvittelevat että siinä on jotain hienoa ja coolia. Väkivalta katsokaas ei mene niinkuin elokuvissa ja lopputulos voi olla naisenkin kannalta kaikkea muuta kuin humoristinen.

Eli skenaariona munille potkimisesta : Mies vastaa väkivaltaan väkivallalla, soittaaa poliisit, tekee rikosilmoituksen jne. Älkää olko niin tyhmiä, että luulette pääsevänne kuin koira veräjästä, minä tekisin rikosilmoituksen ja soittaisin poliisille.[/QUOTE]

no enpä usko että mitään tuomiota saa jos 2 kertaa isompi mies käy kimppuun ja itsepuollustukseksi potkaisee munille, se kun on oikeastaan ainut keino millä hentorakenteisempi nainen voi tilanteesta päästä pois.. kas kun itseään saa puollustaa..
en mä ymmärrä sitä että huorittelusta munille potkitaan, mutta väkisin kouriminen ja kiinni pitäminen on jo asiaoita mistä potkun voipi antaa
 
"vieras"
[QUOTE="Ilpo";23378669]Älkää olko niin tyhmiä, että luulette pääsevänne kuin koira veräjästä, minä tekisin rikosilmoituksen ja soittaisin poliisille.[/QUOTE]

Jep. Kyllä ne miehetkin osaavat tehdä rikosilmoituksia.

Raiskauksesta valehdellut nainen sai ehdollista - Ilta-Sanomat

"Nainen joutuu maksamaan 4 500 euron korvaukset henkisistä kärsimyksistä neljälle miehelle, jotka hän ilmoitti poliisille raiskaajikseen.

Hän sai myös kolmen kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen."

Omasta mielestäni kyllä aika lievä tuomio.

Minun mielestäni vääristä ilmiannoista annettavat tuomiot ovat aivan liian lieviä. Vääristä ilmiannoista pitäisi olla kovemmat tuomiot.
 
"vieras"
[QUOTE="Neith";23378725]no enpä usko että mitään tuomiota saa jos 2 kertaa isompi mies käy kimppuun ja itsepuollustukseksi potkaisee munille, se kun on oikeastaan ainut keino millä hentorakenteisempi nainen voi tilanteesta päästä pois.. kas kun itseään saa puollustaa..
[/QUOTE]

Riippuu tilanteesta. Joissain tapauksissa se saattaisi mennä jo hätävarjelun liioitteluksi.
 
"Ilpo"
[QUOTE="Neith";23378725]no enpä usko että mitään tuomiota saa jos 2 kertaa isompi mies käy kimppuun ja itsepuollustukseksi potkaisee munille, se kun on oikeastaan ainut keino millä hentorakenteisempi nainen voi tilanteesta päästä pois.. kas kun itseään saa puollustaa..
en mä ymmärrä sitä että huorittelusta munille potkitaan, mutta väkisin kouriminen ja kiinni pitäminen on jo asiaoita mistä potkun voipi antaa[/QUOTE]

Niin saakin itseään puolustaa, myös mies eli jos hän iskee sinut tajuttomaksi maahan niin tämä katsotaan lieventäväksi asianhaaraksi jos olet potkinut munille. Tehkää kuule ihan mitä lystäätte, kunhan ette tule minulle tai muille miehille vinkumaan sitten kun joku skitso sekoaa nupistaan tai joku tekee rikosilmoituksen.
 
ei ole tullu potkittua, mutta joskus nuorena sattu semmonen vahinko pesäpallopelissä että löin hyvän laakalyönnin ja se sattu osumaan ykköspesällä suoraan siepparia munille.
osuman jälkeen pojalla tuli korvista verta ja silmien valkuaiset ihan verenpunaset. tietysti huutokin oli hirvee. ambulanssilla haettiin pois..
isyys ei silti tuostakaan mennyt koska kaverilla on useampikin lapsi nykyään..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23378809:
isyys ei silti tuostakaan mennyt koska kaverilla on useampikin lapsi nykyään..
Loppujen lopuksi kuitenkin aika harvoissa tapauksissa kiveksiin kohdistuneista iskuista on isyys mennyt. Keskivertomies saa kuitenkin elämänsä aikana yhden jos toisenkin iskun arimpaan paikkaan syystä tai toisesta (esimerkiksi putoaa pyörän tangon päälle, tai saa jääkiekon tai sählypallon munillensa jne.). Ei se isyys kovin herkästi loppujen lopuksi kuitenkaan mene.
 
izmo
Minulla on sellainen reaktio väkivaltaan jos joku lyö tai potkii minua niin automaattinen refelksi on lyödä takaisin ja käydä hyökkääjän kimppuun. En tiedä mistä tulee, mutta monilla kavereilla on tämä sama refleksi.

Eli ihan turha ihmetellä jos tulee takaisin, jos käytte joidenkin miesten kimppuun olitte sitten miehiä tai naisia.
 
"justi"
Ei ole paljoa merkitystä lain edessä millään kokoeroilla. Jos joku sattuu oikein kunnolla, niin adrenaliini saa aikaan sen, että silloin puolustetaan itseään oikein kunnolla, vähän ehkä ylikin. Ja saa aika pahasti toista hakata ja potkia (ja aika pitkään) että puolustustilanteen katsottaisiin menneen hätävarjeluksi. Voimakkaan kivun seurauksena ihminen on syyntakeeton tekemisiinsä.

Ja on sitten ollut sellaisia tilanteita oikeudessa, joissa on toiselle osapuolelle annettu nimellinen tuomio hätävarjelusta, mutta jätetty tuomitsematta rangaistukseen tai sitten annettu esim 2 päiväsakkoa.

Jos mies esim koskee naisen takapuoleen baarissa - nainen potkaisee munille - mies hakkaa naisen päätä lattiaan pari kertaa. Tällöin suurimman virheen ja rikoksen on tehnyt nainen, koska miehen ensimmäinen teko ei olisi saanut aiheuttaa tuollaista reaktiota. Naisella oli vaihtoehtoja vaikka kuinka, joista paras olisi ollut pyytää järkkäriä paikalle, joilloin mies olisi saatettu poistaa baarista.
 
Minulla on sellainen reaktio väkivaltaan jos joku lyö tai potkii minua niin automaattinen refelksi on lyödä takaisin ja käydä hyökkääjän kimppuun. En tiedä mistä tulee, mutta monilla kavereilla on tämä sama refleksi.

Eli ihan turha ihmetellä jos tulee takaisin, jos käytte joidenkin miesten kimppuun olitte sitten miehiä tai naisia.
Eli jos vaikka miehenä leikit lapsesi kanssa ja hän vahingossa vaikka tallaa kiveksiesi päälle niin tirvaiset automaattisesti turpaan?
 
Hahahahahaha
[QUOTE="Ilpo";23378787]Niin saakin itseään puolustaa, myös mies eli jos hän iskee sinut tajuttomaksi maahan niin tämä katsotaan lieventäväksi asianhaaraksi jos olet potkinut munille. Tehkää kuule ihan mitä lystäätte, kunhan ette tule minulle tai muille miehille vinkumaan sitten kun joku skitso sekoaa nupistaan tai joku tekee rikosilmoituksen.[/QUOTE]

Eli jos mies hyökkää naisen kimppuun ja nainen puolustautuu potkaisemalla munille niin mies saa vielä "sanoa viimeisen sanan" ja tempaista akalta hampaat sisään ja tämä on täysin oikeutettua, koska nainen potkaisi miestä munille? :D Ihan hieno logiikka mutta ei mene edes oikeudessa läpi, joten onnea sinulle ja kallisarvoisille munillesi.
 
"Ilpo"
Eli jos mies hyökkää naisen kimppuun ja nainen puolustautuu potkaisemalla munille niin mies saa vielä "sanoa viimeisen sanan" ja tempaista akalta hampaat sisään ja tämä on täysin oikeutettua, koska nainen potkaisi miestä munille? :D Ihan hieno logiikka mutta ei mene edes oikeudessa läpi, joten onnea sinulle ja kallisarvoisille munillesi.
Kylläpäs sinä vaahtoat jostain oikeudesta, katsos kun joitakin ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut oikeudet sun muut, ehkä sinua pelottaa nämä laitokset kovinkaan monia ei, mutta potkikaa ja riehukaa. Sitten kun joku vetää hampaat sisään niin itkekää että mulla on oikeudet ei mua saa lyödä ja plää plää.
 
Hahahahaha
[QUOTE="Ilpo";23379336]Kylläpäs sinä vaahtoat jostain oikeudesta, katsos kun joitakin ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut oikeudet sun muut, ehkä sinua pelottaa nämä laitokset kovinkaan monia ei, mutta potkikaa ja riehukaa. Sitten kun joku vetää hampaat sisään niin itkekää että mulla on oikeudet ei mua saa lyödä ja plää plää.[/QUOTE]

Sinä sen sijaan voit itkeä että voi kun mua ei saa potkia munille ja plää plää, tosin sitähän sä kokoajan teetkin. Voit miettiä kaks kertaa hyökkäätkö enää koskaan naisen kimppuun, sillä meilläkin on oikeutemme puolustautua. "Rosiksessa tavataan" -mä en laitoksia pelkää koska tiedän oikeuteni :)

Koittakaa raiskata ja hyökkäilkää, älkää valittako sen jälkeen jos maksatte siitä ikuisesti lapsettomina eunukkeina.
 

Yhteistyössä