Kuinka moni nainen (seksiasiaa) G

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
voi hyvänen aika sun kanssa :/ ethän sä mikään iso ole :o
sanooko se sun mies sun kiloista jotain?mä luulen et se haluu sut just semmosena kun olet =)

No mut liian iso kuitenkin tommosiin hommiin, ei siinä oo mitään seksikästä tai haluttavaa kun kaikki löllyy ja roikkuu.

NO sitten sun täytyy vaan laihduttaa.

No kun mä yritän koko ajan :ashamed: Mut ei se oikein onnistu ku mä oon tunnesyöppö :ashamed: :ashamed: Nyt kyl ei oo enää oikein aikaa syödä kun aloitin koulun...

Mullakin tulee helposti naposteltua kaikkea, kun olen tylsistyneenä kotona... :(

No mä syön silloin kun mulla on paha mieli :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
sanooko se sun mies sun kiloista jotain?mä luulen et se haluu sut just semmosena kun olet =)

No mut liian iso kuitenkin tommosiin hommiin, ei siinä oo mitään seksikästä tai haluttavaa kun kaikki löllyy ja roikkuu.

Sun profiilikuvaa vilaisin, en jotenkin voi uskoa että sulla löllys ja roikkus

No mut löllyy, roikkuu ja hölskyy :ashamed: Naama nyt menettelee, vaikka mulla olis vaikka miten paljon painoa niin naamassa se ei koskaan pahemmin näy :/ :ashamed:

Katsoin profiilikuvaasi, ja täytyy ihmetellä. Miksi noin kauniilla naisella on noin huono itsetunto?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan tavallisen näköinen vaimo:

No mut löllyy, roikkuu ja hölskyy :ashamed: Naama nyt menettelee, vaikka mulla olis vaikka miten paljon painoa niin naamassa se ei koskaan pahemmin näy :/ :ashamed:

Katsoin profiilikuvaasi, ja täytyy ihmetellä. Miksi noin kauniilla naisella on noin huono itsetunto?

No kun mä oon lihava :ashamed: :ashamed:

Tarkoitatko nyt parisuhteessa elävien elämää, että uskaltaako aloitteita tehdä vaiko satunnaista baaritiskillä tapahtuvaa tutustumista jossa haetaan yhden illan tuttavuutta? Minusta olisi käsittämätöntä pitää miehen etuoikeutena aloitteen tekoa parisuhteessa, tylsänäkin jopa. Kyllä naisen pitää yhtä lailla osoittaa halunsa ja mielitekonsa ja tehdä aloitteita. Baaritiskillä sitten taas asia hoidetaan tietysti eri tavoin ja sekä mies että nainen joka käy suoraan asiaan voi olla ehkä ällöttäväkin, mutta kyllä nainen siinäkin voi asian tehdä tiettäväksi mitä haluaa.

Miksi te aina arvostelette täällä ihmisten tapoja toimia?? eikö tää ollu vaan galluppi kuinka moni nainen tekee alotteen, eikä galluppi, että kuka ei osaa ja mitä ja kuka tekee väärin ja mitä, kyllä huomaa ettei ole kaikki sellaisella ihmisellä kovin hyvin, kun haluaa toisia täällä arvostella, jokaisella ihmisellä on oma tapa toimia oikein! vaikka se ei meitä muita miellyttäiskään...

nyt vastaus:
meillä tekee useammin mies alotteen, minä aika harvoin teen suoraa alotetta joskus myös niin ja rajustikkin, mutta en kovin usein, mies joskus tästä mainitsee ja on enemmän ku innoissaan ku teen suoran alotteen, toki hän myös tykkää kovasti kiusoittelusta (pienistä hymyistä ja katseista ja vihjailusta mistä toinen arvaa jo mitä toinen haluaa) kuin myös minä ;)

En kehtaa. Häpeän itseäni niin paljon, että en kestä jos mies koskee mahaläskeihin edes... tai siihen löysään nahkaan. Olen kuvottava omasta mielestäni enkä usko miehen haluavan minua vaikka sanoo niin.. pelkään että se nauraisi minulle :(

Tyttökaveri yrittää tosi useasti tehdä aloitteen mutta ei tosiaan nappaa se aina, läheskään aina, minä teen aloitteen jos huvittaa, muuten en edes suostu, ihmetyttää mitä ne hissukat oikein on jos heti alkavat köyrimään kun tyttökaveri sanoo et olisko aika harrastaa seksiä.

Minä teen aina aloitteen ja ehkä 1% seksikerroistamme mies tekee aloitteen. Välillä olisi kiva toisinkin päin eli ihan perinteisesti:uros ottaa naaraan;) Jotenkin se on minusta aika karua sanoa omalle miehelleen, että "mennäänkö panemaan?", meillä varmaan tuossa tilanteessa repeäisimme molemmat nauruun:D

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan tavallisen näköinen vaimo:

No kun mä oon lihava :ashamed: :ashamed:

No mutta jos ulkomuoto on se joka saa häpeän tms tunteita aikaan, niin laita miehelle side silmille ja hoitele mies sitten. Miehet tykännee kosketuksesta, kylmästä sekä kuumasta. Mies tykännee myös puheista, mitä haluaisit hänelle tehdä ja kalastella vastauksia mieheltä kysyen mitä haluaa sinun tekevän hänelle.
Myös totuus ja tehtävä peli toimii peiton alla. :D

Yhteistyössä