Kuinka moni muu EI muista tänään äitiään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satu

Vieras
kerron tässä lisää miksi emme muista mummoa äitienpäivänäkään. Mummo siis äitini ei koskaan soita ja kysy mitä lastenlapsille kuuluu. Lasten synttäreitä ei halua muistaa, ei edes korttia-saati sitten viestiä laita. koskaan ei ole lapsia hoitanut, joskus vuosia sitten saatoin kysyä kun oli oikeasti tarvetta mutta vastaus oli että olen luvannut olla miesystävän kanssa. toivottavasti mummon sydäntä kylmää tänään kun sitä ei muisteta mutta taitaa olla turha toivo sillä äitini on kylmä ja tunnevammainen ihminen. Jos minusta mummo joskus aikanaan tulee niin aion kyllä olla ihan toisenlainen.. Kiitos jos jaksoit lukea. Ja oikein ihanaa äitienpäivää meille kaikille äideille!

No mulla on ollut huonot välit äitini kanssa jo niin kauan ku muistan, oikeastaan kaikki paska alkoi jo lapsuudessa. Kyllä mä sille silti tekstarin lähetän ja toivotan hyvää äitienpäivää. Se mitään muuta mutta eipä pääse retostelemaan etten mitenkään muistanut.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Jos saa kysyä onko äitisi minun äidin kaltainen? Itse en ole nähnyt äitiäni kohta vuoteen eikä kiinnosta nähdäkkään. Olen tehnyt itselleni selväksi ettei minulla äitiä ole. Kuulostaa kamalalta mutta parempi näin.... Unohdin mainita että äitini kumminkin odottaa äitienpäivänä kukkia ja lahjoja mitä ei ole enää vuosiin saanut, en edes viestiä laita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Jos saa kysyä onko äitisi minun äidin kaltainen? Itse en ole nähnyt äitiäni kohta vuoteen eikä kiinnosta nähdäkkään. Olen tehnyt itselleni selväksi ettei minulla äitiä ole. Kuulostaa kamalalta mutta parempi näin.... Unohdin mainita että äitini kumminkin odottaa äitienpäivänä kukkia ja lahjoja mitä ei ole enää vuosiin saanut, en edes viestiä laita.

Ei ole. Äitini on juoppo jolle vaan se oma perse on tärkein. Ei olla oltu vajaaseen vuoteen tekemisissä, eikä ole ikävä.

Mun äiti ei tykkää mun lapsista, joten ei olla oltu tekemisissä vuosiin. Sillä ei ollut koskaan mitään hyvää sanottavaa musta tai lapsista, joten pyysin, että se ottaa yhteyttä sit kun sillä ON jotain hyvää sanottavaa.
Ei oo tainnut olla. Yritin joku vuos toivottaa hyvät joulut, ei se vastannut mitään.

Vietetään nyt äitienpäivää oman perheen & miniän kanssa, menee se näinkin.

tätä lukiessaa olen oikeasti aika kiitollinen äidistäni.ei ole mikään pullantuoksuinen mummo ja osaa valittaa ja ohjeistaa kaikesta mutta kestää myös kritiikin takasin päin ja antaa kyllä myös posiotiivista palautetta ja kertoo rakastavansa. lapsia ei katso kuin pakolla mutta muuten muistaa kyllä j atulee hyvin toimeen...eli kiitos sinulle äiti vaikka oletkin "pain in the ass" aina välillä mutta olet silti ?..joo ja teksti ei kai kuulunu täne mutta tulipahan tällainen olo..

Yhteistyössä