Kuinka monen vaisto on ollut oikeassa?

Mulle on tulossa tammikuussa toinen vauva ja esikoinen on poika..nyt jotenkin alusta asti ollut sellainen olo että tulee poika..Kuinka monen vaisto on ollut oikeassa? Oon jotenkin 100% varma että on poika..ultra vasta parin viikon päästä ja jännittää en onko vaisto ollut oikeassa!
 
Esikoisesta tiesin vähän ennen rakenneultraa, että tyttö on tulossa. Siis joku vaan mun takaraivossa jyskytti että tytt se on :D Ultrassa silloin ei sukupuolta kerrottu. Ja tyttöhän sieltä tuli

Kakkosesta näin unta joskus viikolla 8 että vauva on poika. Yritin pitkään ajatella toisenkin oelvan tyttö, jollaoin kaikki vaatteet siiryisi suoraan esikoiselta hänelle. No takaraivo jyskytti poikaa ja se tuli sitten vahvana läpi omista ajatuksista huolimatta. Tällöinkään ultrassa ei sukupuolta suostuttu kertomaan. Ja poika tuli.

Tässä kolmanessa raskaudessa alussa kaikki oireet (pahoinvointi, lihan syömättömyys ym) vastasivat täysin esikoisen odotusta, joskin kaikki olivat paljon voimakkaampina. Joskus np ultran jälkeen tuli vaan sellainen olo että tyttöhän siellä onkin ja siitä nuo oireet. Vahvistus tytöstä saatiin rakenneultrassa. Vielä kun tajuaisi syntyä niin viimeinen varmistus tulisi ;)

-S 34+4
 
Mä tiesin esikoisen kohdalla odottavani poikaa, mutta toisen (myös poika) ja tän kolmannen kohdalla tuntemukset olleet sekavat. Ultra ei myöskään ole tuonut selvyyttä vaikka tiirata on yritetty :D
No pianhan tuo selviää, nimim. rv 36+4
 
Meillä tuolla tammikuisten ekakertalaisten kerhossa näyttää tällä hetkellä siltä, että 4/5 odottajista on saanut sen lupauksen, millainen "olo" ollut. Itsellä rakenneultra nyt perjantaina, josta (toivottavasti) selviää, onko masussa se poika, joka olo on ollut lähes plussauksesta asti :) Jännä kyllä, kun kaupoissakaan ei tule katsottua muita kuin vaaleansinisiä vaatteita, vaikkei mulla mitään toivetta todellakaan ole - se kuuluisa olo vain :D
 
Esikon kanssa kovaan ääneen huutelin tyttöä ja kun ultraanj päästiin niin tyttö siellä oli.
Kun kerroin lähipiirillemme silloin että tyttö tulee niin kukaan ei ollut yllättynyt koska olin siitä niin varma. :)

Nyt kakkosta odottaen tiesin tai oletin olevan poika mutta en kertonu kellekkään varsinkaan miehelleni (oletin että olis jotenki pettynyt) joten ainut joka tiesi aavistuksestani oli oma neukkari:)

Ultraan kun mentiin ja selvis että poika tulee niin kyllähän se vähän hymyilytti, myöhemmin mainitsin miehelleni asiasta ja ei uskonut.

No neuvolassa kerroin poika uutisesta ja neuvolatäti sanoi että taas oikeassa, mies oli kerrankin ihan hiljaa ;D

yhden keskenmenon saaneena, pidän pikkusta tyttönä. mene ja tiedä siis.
 
Mulla olo pitänyt kaikista 6 paikkansa...5 varmuus on tullut sitten ultrassa, mutta ensimmäisestä en tiennyt...olin vaan niin varma, että poika tulee ja kaikki poikien jutut hommasin...olisin varmaan pudonnut synnytyspetiltä, jos olis sanonut että tyttö syntyi:) Muut ovat tyttöjä.
 
Ekasta ja kolmannesta ollut varma olo sukupuolesta ja pitänyt paikkaansa, toisesta oli aavistus ja piti se kanssa paikkansa. Nyt neljäs tulossa ja vahva tunne alusta alkaen että tyttö ja näin pitäisi tapahtuakin marras-joulukuussa :D

Eli mun tunne on ollut vahva ja oikeassa.. plus että kuunneltuani ystäviäni/nähtyäni heitä olen aika monen kohdalla arvannut oikein kumpi tulossa ;)
 
Esikoista odottaessani olin ihan varma että poika tulee, ja kaikille tutuille siitä herrana puhuinkin. Ultrassa vahvistettiin, että poika on tulossa :)

Tästä kakkosesta (rv 5+4) ei ole vielä tullut pommin varmaa tunnetta, mutta jotenkin aavistelen tämänkin olevan poika.. saas nähdä =)
 
Mulla tuli raskauden alussa jo selkeä tyttöolo (n. rv 10). Rv 21 rakenneultrassa sanottiin, että tyttö olisi tulossa. Lääkäri varmisti asian vielä loppuraskaudessa kahteen kertaan, kun olin ultrattavana. Ja tyttöhän sieltä tuli! :)
 
o/ Sekä esikoisesta että tästä tulevasta oli vahva aavistus jotka osuivatkin oikeaan. Esikoisesta ei kysytty, tästä kysyttiin ja oikeinhan se meni. Ykkönen oli siis tyttö ja tämä kakkonen poika. On kyllä ihan erilaiset raskaudetkin olleet. Ja vatsa erilainen. Tytöstä tuli 20kg painoa ja tästä tullut nyt 10kg ja loppusuoralla mennään.

Ruutinen ja Leo 37+5
 
Meillä on kolme lasta ja neljäs tulossa (rv21). Tähän asti ovat sekä omani että mieheni aavistukset olleet 100 prosenttisesti oikeassa lasten sukupuolten suhteen. Nyt tässä raskaudessa mies on ollut varma siitä, että tulokas on poika. Minä olen salaa toivonut, että olisikin tyttö, vaikka oireet ovatkin olleet enemmän samanlaisia kuin poikaraskaudessa. Rakenneultrassa meidät jätettiin edelleen jännitykseen, viimeistään tammikuussahan tuo sitten ratkeaa. =)
 
Meillä tuolla tammikuisten ekakertalaisten kerhossa näyttää tällä hetkellä siltä, että 4/5 odottajista on saanut sen lupauksen, millainen "olo" ollut. Itsellä rakenneultra nyt perjantaina, josta (toivottavasti) selviää, onko masussa se poika, joka olo on ollut lähes plussauksesta asti :) Jännä kyllä, kun kaupoissakaan ei tule katsottua muita kuin vaaleansinisiä vaatteita, vaikkei mulla mitään toivetta todellakaan ole - se kuuluisa olo vain :D
Ja tänään tuli sitten 99% poikalupaus, josta todisteena kuvakin :D:heart: Aika jännää!
 

Yhteistyössä