Sukupuoli rakenneultrassa 100%

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaavimasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaavimasu

Jäsen
25.10.2004
607
0
16
Eli onko kellään käynyt niin että rakenneultrassa olisi sanottu että 100% varmasti poika ja oliski ollut tyttö?

Minulle kerrottiin että 100% varmasti on poika tulossa että tulkaa näyttään jos tuosta tyttö tulee...Kuitenkin saamastamme kuvastakaan ei voi mielestäni sanoa 100% varmasti että on poika..Ihan hyvin vois mennä napanuora haaruksista...
Alusta asti on ollut niin vahva tunne että on tyttö tulossa (ei ole aiemmista ollut näin vahvaa tunnetta)
Eli saattaaako olla että olen sittenkin ostanut turhaan sinisiä vaatteita?!!! :o

Jostain luin että jollekki oli ultraaja sanonu että useammin käy niinpäin että luullaan pojaksi kun onkin tyttö, vaikka ite kyllä ajattelisin ehkä ennemmin toisin päin,mutta...

Vielä olisi yksi ultra tulossa joten aion kyllä siinä vielä kysyä jotta uskon :laugh:

Kiitokset kaikille vastanneille!

Esikoista vasta odotan joten jää nähtäväksi kumpi tulee. Meillä rakenneultrassa ei hoitaja suostunut veikata kumpi ehkä olisi kyseessä. Vasta 4D-ultrassa (kävin kahdessa eripaikoissa muista syistä 27+1 ja 27+4) lääkäri heti sanoi, että tytöltä näyttää. Tarkemmin tiirattuaan vain varmistui. Samoin toinen lääkäri toisessa 4d:ssä onnitteli heti, että tyttövauva tulossa =) Sitten olin vielä myöhemmin painoarvioultrassa rv 33+5 jossa hoitaja myöskin tytöksi väitti. Sen verran kuiten varuillani olen, että vaatteet on suurimmaksi osaksi neutraaleita, muuta onhan nuita vaaleanpunaisia ihanuuksiakin löytynyt mukaan kun en vain voinut vastustaa niitä söpöyksiä :D Mutta aika luottavainen olen tytön puolesta. Mulla oli jostain syystä aina rakenneultraan asti täysin poikaolo, mutta kun sukupuolta ei kerrottu, poikaolokin katosi tyystin! Ja nyt kun kolme on veikannut tyttöä niin tyttöolokin on hiipunut mieleen :D Mutta nähtäväksi jää, LA 4.1.

Yleensä ainakin mun tutuilla jos uskaltaneet sanoa 100% varmaksi kumpi on, niin näin myös sitten ollutkin. :) Muuten jättäneet siihen sellaisen pienen arvailuvaran, että luultavammin on jotain sukupuolta. Kyllähän niillä aikalailla sitä kokemusta on ultrauksista, että ei varmaan kovin helpolla 100% varmuudella ala sanomaan tiettyä sukupuolta kuitenkaan. :) Mutta eihän sitä koskaan tiedä tietty...

Meille on kolmesti sanottu nyt, että tytön sukupuolielimille näyttäisi kaikki siellä alapäässä. Ja koitan nyt siihen sitten jo uskoa eli ns. tyttövärejäkin löytyy vaatteissa. :D

Kävin yksityisellä rakenneultrassa (ihan tavallinen 2D) ja lääkäri sanoi että "selvä poika" kun sitä kysyin. On vielä "mustaa valkoisella" kun raportissa on kohta sukupuolielimet, jossa lukee "normaalit pojan sukupuolielimet". Tuskin olis uskaltanu paperilla sitä tietoa antaa jos ei varma olis. La vasta tammikuussa joten sit vasta tietää totuuden. Kolmesta aiemmasta lapsesta on kunnallisessa ultrassa sanottu että on luultavasti tai todennäköisesti tyttö/poika. Kaikilla kolmella kertaa pitänyt tämä epävarmakin tieto paikkaansa. Meillä on kyllä koko vaatevarasto koossa 50-68 mitä olen ostanut täysin poikavoittoinen.

Meille tästä kolamannesta sanottiin pojan olevan tulossa, ja kyllä sen itsekkin ihan selvästi siitä näki. Eivät sano jos eivät ole varmoja. Ja itsellä oli tyttö olo ollut enemmän siihen asti, kahdesta ensimmäisestä on se oma fiilis pitänyt paikkansa vaikka emme ole kysyneet. Mutta poikaa odottelemme ensikuussa syntyväksi.

Yhteistyössä