Kuinka monen mielestä nämä "vikakokojen" myyjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heip

Vieras
ovat tosiassa kauppanaisia eli hamstraavat aleista vaatteita, Travalle, Reimatec ja myyvät sitten voitolla. Ei siinä mitään, saavat tehdäkin, jos aika sen sallii, mutta naurattaa välillä, kun joka toisessa myynti-ilmoituksessa lukee, että ostin liian monta/liian suuren/liian pienen ja laput on kiinni.

No mä en ole jaksanut ryhtyä huutis-ruljanssiin muuta kuin jotain pikkujuttuja. Mutta oikeesti meilläkin kun tää esikoisemme on miehen sukuun eka muksu pitkään aikaan, niin sillä oli 7 talvihaalaria viime talvena, ja 6 toppatakkia ja ainaki 12 paria kenkiä... Niin että ihan hyvin olisi voinut niitä myydä laput kiinni "kun näitä tuli liikaa"

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
No mä en ole jaksanut ryhtyä huutis-ruljanssiin muuta kuin jotain pikkujuttuja. Mutta oikeesti meilläkin kun tää esikoisemme on miehen sukuun eka muksu pitkään aikaan, niin sillä oli 7 talvihaalaria viime talvena, ja 6 toppatakkia ja ainaki 12 paria kenkiä... Niin että ihan hyvin olisi voinut niitä myydä laput kiinni "kun näitä tuli liikaa"

Eikö ihmiset osaa kysyä mitä tarvii? Meillä vaan mun äiti ostelee välillä kysymättä, mut ihan perusvaatetta mitä saa ollakin reilusti. Kaikissa isommissa ostoksissa (kengät, ulkoiluvaatteet yms) kysytään onko tarve ja yleensä saadaan ite valita.... Ihan jo senkin takia, että tulee sopivan kokosta.

Yhteistyössä