kuinka monelta teistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökyöpeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökyöpeli

Vieras
eli kuinka monelta teistä on joskus varastettu jotain pesutuvasta.meiltä on viety pojan sukat , mun housut, imetysliivit ja kylppärin matto.
ihmetyttää hiukan kuka niitä mun imetysliivejäkin on itelleen tarttenut,kun meidän taloissa ei asunut muita joilla olisi ollut silloin vauvaa tai muita imettäviä äitejä

Meiltä varastettiin kerran kaikki vaatteet, jopa äidin kulahtaneet trikoot :laugh:
Vieläkin sieppaa kun mun lempitoppi meni sen siliän tien.... Aikaa tästä jo melkein 15 vuotta...

Pesutuvasta ei ole viety, mutta kun asuttiin väliaikaisesti kerrostalossa, omaa taloa rakentaessa kun edellinen asunto oli jo myyty, kellarin häkkikopista vietiin meidän oma, raakapuinen hyllykkömme! Sellainen varaston hyllykkö, hiomatonta ja käsittelemätöntä puuta, taatusti jätti tikkuja käteen. Kuka sellaistakin tarvi? Muutimme niin nopeasti kuin suinkin vaan pääsimme pois kerrostalosta, omaan rauhaan.

Ei pesutuvasta,mutta omalta pihalta,pyykkinarulta joku kävi kähveltämässä Casper-kummitus paidan lapselta..Siitä nousi ihan kiitettävä itku ja huuto,kun se oli tytön mielipaita..
Sit on yks perintö pöytäliina,pellavainen ja todellakin kaunis viety..

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Yritin miettiä ja tajusin, etten ole koskaan pessyt mitään yhdessäkään pesutuvassa :o

mä meinasin tuumia samaa, mutta ollaanpas.. siellä oli pesukoneessa ja kuivausrummussa riippulukolle paikat pesun ajaksi. peseminen oli ilmaista koska kolikkokoneen korjaaminen oli niin kallista kun se aina ryövättiin. no ei asuttu kauaa hyttitiellä, onneks..

meiltä on kanssa viety muutaman kerran narulta.kerran kävi vielä niin että sattumalta nähtiin nää varkaat ja kun kysyttiin mitä he oikein tekevät niin kehtasivat väittää, että ottavat omia vaatteitansa narulta.mutta kun tuli mun mies niin äkkiäkös nämä varkaat karkuun lähtivätkin juoksemaan.ja vaatteet heittivät tielle

Yhteistyössä