Kuinka monella on rakennekynnet tai on ollut?

laittelen aina silloin tällöin kun jaksan, totun aika pian, mutta jos ei pitkiin kynsiin ole itse tottunut, ei kannata liiotella alkuun :) , mulla kestää yleensä 2-3 viikkoa hyvänä, ellen niitä tökkää johonkin, sitten tarttee huoltaa.
 
Hetihän niihin tottui, mutta aika epäkäytännölliset (mun töitä ajatellen) ja helvetin kalliit. ylläpitää. Puolisen vuotta niitä pidin ja sitten revin ne itse irti. Omat kynnet onneksi tätä nykyä pitkät ja hyväkuntoiset, että cittarista sai 5e (poistomyynti) sellaisen manikyyripakkauksen, jolla voi tehdä itse sen ranskalaisen manikyyrin.
 
Tipit eli jatkeet on ollu ja ensimmäiset irtos 3 viikon kuluttua. Jos mahollista, niin teetä kovetteella ne jatkeetkin eli älä ota irtonaisia kynsijatkeita. Voi toki olla, että irtojatkeet kestää hyvinkin ammattilaisen laittamana, mutta miulla on niistä huonoja kokemuksia B) .
 
Itse saan nyt 35eurolla + 5 euroa lisää ranskalaisestamanikyyristä eli 40eurolla, niin tahdon kokeilla :)

Itellä kun kynnet kerkiää kasvaa pitkäksi, alkaa ne lohkeilemaan ja on sitten tosi ruman näköiset ja mä en oikein oo sinut itseni kanssa ihan lyhyissä kynsissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Itse saan nyt 35eurolla + 5 euroa lisää ranskalaisestamanikyyristä eli 40eurolla, niin tahdon kokeilla :)

Itellä kun kynnet kerkiää kasvaa pitkäksi, alkaa ne lohkeilemaan ja on sitten tosi ruman näköiset ja mä en oikein oo sinut itseni kanssa ihan lyhyissä kynsissä.
no, tuo on halpa hinta, kannattaa kokeilla mitä tykkää

 
miullekin tulee ensi viikon torstaina geelikynnet, pitkästä aikaan, niin on sit nätit kynnet kun on gaala ens viikon lauantaina
 
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
Ei mulla ainakaan koska sehän tulee sen kirkkaan geelin alle.
Vastasit varmaan tuohon ranskalaiseenmanikyyri kysymykseen. Mulla kun ei ole vielä koskaan ollut niin ei ollut tietoa miten ne tulee :ashamed:

Ihanaa kun huomenna saa kauniit ja ihanat kynnet, omat kun on ihan hirveät, eri pituiset ja lohkeilee jne..
 
Ranskalainen manikyyri akryyli kynsissa ollut yli vuoden ajan. Ei rikkoudu, ei tapahdu mitaan. Kayn kunnostamassa niita 2-3 viikon valein. Mina tykkaan kovasti. Oma aiti kylla sanoi etta ai, sulla on tollaset kamalat kynnet. Kiitos Aiti! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Ranskalainen manikyyri akryyli kynsissa ollut yli vuoden ajan. Ei rikkoudu, ei tapahdu mitaan. Kayn kunnostamassa niita 2-3 viikon valein. Mina tykkaan kovasti. Oma aiti kylla sanoi etta ai, sulla on tollaset kamalat kynnet. Kiitos Aiti! =)
Paljon ylläpito maksaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Ranskalainen manikyyri akryyli kynsissa ollut yli vuoden ajan. Ei rikkoudu, ei tapahdu mitaan. Kayn kunnostamassa niita 2-3 viikon valein. Mina tykkaan kovasti. Oma aiti kylla sanoi etta ai, sulla on tollaset kamalat kynnet. Kiitos Aiti! =)
Paljon ylläpito maksaa?
$25 eli siina 20 euron paikkeilla.
 

Yhteistyössä