H
harmaatakin harmaampi
Vieras
Harrastettiin mieheni kanssa seksiä tuossa muutama päivä sitten ja siinä seksin keskellä tuli puheeksi, josko tehtäisiin meidän ainokaiselle sisarus. Tästä on aina silloin tällöin väläytelty, mutta mitään "nyt viikon päästä aletaan tekemään sitä vauvaa"- ei ole päätetty. No hoidettiin hommat ja ilman kortsua, koska mielestäni sovittiin siinä että tehdään näin. Seuraavana päivänä luin onnessani vauvajuttuja ja laskin tästä ekasta(jos tärppi kävi) laskettua aikaa ja vaikka mitä ja suunnittelin töissä kaikenlaista(itsekseni). Illalla mieheni sitten sanoi, että pitää varmaan ostaa jättipakettikortsuja. Olin vaan MITÄ, ja en saanutkaan kysyttyä tarkemmin mitä tarkoitti kun keskustelu keskeytyi. No mies ei puhunut tuosta mitään ja en sitten kommentoinut mitään kun ajattelin sen olleen vitsi. Eilen se sitten kauppareissulla oli nostanut jättipaketinkortsuja kauppakärryyn. Alkoi itkettämään tautisesti ja juoksin itkemään vaateosastolle, kun en viitsinyt alkaa kysyä tuosta ihmisten keskellä. Tulin niin korkealta alas, että kassoilla sanoin miehelleni lähtevän apteekkiin. Olin menossa ostamaan katumuspillereitä. En nyt jaksa sen enempää kirjoittaa. Olen eilisestä päivästä lähtien vaan nukkunut ja itkenyt. Luulin mieheni haluavan vauvan, mutta näin ei olekaan enkä tiedä mitä teen. Jos tärppi olisi nyt käynyt niin olen pitkälti yli 35-vuotias kun vauva syntyisi. Lähden takaisin nukkumaan. Ehkä käyn illalla lukemassa kommentit, jos jaksan henkisesti lukea niitä.