no siis valokuvan ja noita hymiöitä :snotty: oon ihan toope enkä tajuu et mite niit laitetaa..pitääkö joku linkki olla mikä pannaa tähä?aijaan kautta saa kuvii mut noi hymiöt ja muut valokuvat esim.r tai o testi kuvat ni mite hitos ne saa näkyvi..ei jymmarra :headwall:
no ko mie nii olin tekevinäni kyl ku aijaasta yritin kuvvaa (taas sitä plussakuvaani vaa oisin kokeilumieles laittanu) ni ei se toimina ko pistin et tummensin sen osotteen ja painoin maisemakuvaa..
JuneGrace, mut eikös se sillon just pitäs toimia ko siten siihen tullee noi kuvan liittämismerkit kerral et ei tarvi kahesti painaa? Eli en tarkottanu tota tummennusta et b:tä vaan iha hiirellä..
Tuli mieleen, että mikäs selain sinulla on? Itsellä safari joka jostain syystä "maalaa" sen edellisen mahdollisen ja sijoittaa sitten sen päälle sen liitettävän :$ Ainoa asia mistä en pidä macissä....
Mie tein pienen virheen ensin(en kuitenkaan enään muista mikä se oli) ja sain tuollaisen saman laisen tuloksen. Eli minulla näkyy sinisellä pohjalla kysymysmerkki "ekassa" viestissä, tajuaa siis että kuva tässä pitäisi olla... Oletko kopioinut osoitteen pilkulleen oikein, kun siitä se saattaisi olla kiinni, että ei "löydä" oikeaa kuvaa..?
Yli vuoden vanha itse ottamani kuva ja varmasti useamman kymmenen kertaa nähnyt, mutta nyt vasta huomasin kuvaan päässeen myös meitin papparaisen "uhrin"..
Puu parka :'(
Paljon on tullu vastauksia, pääsin nyt vasta koneelle!
Pitää illalla yrittää kun on kotona. Pitääkö noi kuvat laittaa jonnekkin esim. aijaan sivuille ensin vai saako sen laitettua omalta koneelta (omasta kansiosta) suoraan?
Kiitos jo vastanneille!