Kuinka lisään viestiin kuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Belle76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Belle76

Uusi jäsen
18.03.2008
18
0
1
Kysymys siis jo otsikossa. Haluaisin liittää kuvan tekstiin miten se onnistuu?

Kannattaa selittää hieman "väännän rautalangasta tyyliin" niin minäkin tajuan!

Kiitos jo etukäteen sille joka vaivautuu vaikkei tälle palstalle varsinaisesti kuulukkaan.

valokuvan vai muun kuvan?
a170.gif

no siis valokuvan ja noita hymiöitä :snotty: oon ihan toope enkä tajuu et mite niit laitetaa..pitääkö joku linkki olla mikä pannaa tähä?aijaan kautta saa kuvii mut noi hymiöt ja muut valokuvat esim.r tai o testi kuvat ni mite hitos ne saa näkyvi..ei jymmarra :headwall:

itse sain kuvan näkymään(poistin jo :D ) tällaisella kuvitellulla rivillä:

[*img*]SittenTähänLinkki[*/img]

Lisätty välilyöntejä, kun ei muuten toimi....

Ja välilyönnit varmuudeksi vaihdettu vielä tähdiksi...

Tuli mieleen, että mikäs selain sinulla on? Itsellä safari joka jostain syystä "maalaa" sen edellisen mahdollisen ja sijoittaa sitten sen päälle sen liitettävän :$ Ainoa asia mistä en pidä macissä.... ;)

Mie tein pienen virheen ensin(en kuitenkaan enään muista mikä se oli) ja sain tuollaisen saman laisen tuloksen. Eli minulla näkyy sinisellä pohjalla kysymysmerkki "ekassa" viestissä, tajuaa siis että kuva tässä pitäisi olla... Oletko kopioinut osoitteen pilkulleen oikein, kun siitä se saattaisi olla kiinni, että ei "löydä" oikeaa kuvaa..?

00036585lb.jpg

Mamman hurrrja tappaja :heart: :heart: :heart:

Kokeilin ensin vain kuvan osoitteella, jolloin sain sen kysymysmerkin, mutta kun hain galleriasta kuvan linkin jolla on .jpg-pääte onnistui...

Onnea ja jaksamista :hug:

Paljon on tullu vastauksia, pääsin nyt vasta koneelle!
Pitää illalla yrittää kun on kotona. Pitääkö noi kuvat laittaa jonnekkin esim. aijaan sivuille ensin vai saako sen laitettua omalta koneelta (omasta kansiosta) suoraan?
Kiitos jo vastanneille!