Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis ovulaatio olisi tapahtunut ja nyt vielä pitää odottaa että onko siittiöt löytäneet osoitteeseensaAlkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:Lämmöt nousevat ovulaation jälkeen, vaikkei olisikaan tärpännyt. Sen saa aikaan keltarauhashormoni.
Käsittääkseni lämmöistä ei varsinaisesti voi erottaa onko tärpännyt vai ei. Ainoastaan kohonnut lämpö kertoo sen, että ovulaatio on tapahtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja lentoemo-76:Itselläni lämmöt muuten nousevat aina kierron lopussa, vaikka en PCO:n vuoksi ovuloikaan, eli valitettavasti lämmöt eivät suinkaan kerro varmasti myöskään ovulaatiosta. Esim. PCO:sta kärsivillä lämpöjä saattaa nostaa suoraan follista keltarauhaseksi "kypsynyt" kysta, vaikka ovulaatiota ja munasolua ei olisi kierrossa kypsynytkään. :/
Alkuperäinen kirjoittaja lentoemo-76:dreamer:
Itse aion kysyä gyneltä voisko harkita clomien lisäksi/sijaan metformia, koska sillä on saatu hyviä tuloksia ja myös PCo:lle tyypillinen korkea keskenmenoriski laskee sen avulla!
Itse olen laiha jo ennestään, ja mulla on tosi terveelliset elämäntavat, eli esim. mikään elämäntaparemontti ei valitettavasti voi mua auttaa.
Sen sijaan on aivan totta, että jos naisella 0n ylipainoa, niin jo pelkkä painonpudotus voi muuttaa tilanteen täysin!
Paljon tsemppiä ja +++++puhureita! :heart: