Kuinka iso on iso kalu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ölkjhgfd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ölkjhgfd:
Kertokaas naiset milloin kalu on iso. Näyttäis että hieroma sauvat ovat suurin osa koko 17/3.5 tai niillä main. Ja mikä on ihanne koko kalulle.

aivan perinteinen suomalainen perus kikkeli.

pikkisen ohut minun makuuni mutta pituutta ihan riittävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja ölkjhgfd:
Kertokaas naiset milloin kalu on iso. Näyttäis että hieroma sauvat ovat suurin osa koko 17/3.5 tai niillä main. Ja mikä on ihanne koko kalulle.

Onko ihannekokoa?? Itse on kokemusta talouspyyherullan (vakiomittaisen) rullan pituisesta,lähes 30cm jortikasta" paksuus ? juuri tyvelikkö" Hyvää teki,ei voi valittaa!!aah Takaapäin liian kookas.Kivaa kuiteskin kerrostalon saunan pukuhuoneessa(syrjähyppy)

Ex.llä on noin 22/4 -5 cm kalu ja tuo peli kyllä tuntui mahtavalta varsinkin hänen panessaan minua takaa. Nykyisen mieheni vakiomittaisesta noin 16 senttisestä tuskin kannattaa mainita...

Alkuperäinen kirjoittaja Xy:
"Onko ihannekokoa?? Itse on kokemusta talouspyyherullan (vakiomittaisen) rullan pituisesta,lähes 30cm jortikasta"

Rulla on vain 23 cm pitkä, mutta iso kumminkin. :)

Iso on mielestäni kiihottava,kun saa kädellä ohjailla tavaran huulien väliin,saa jo orkut siinä vaiheessa. itseasiassa käyttäjän ja antajan aktiivisuus antaa parhaan tuloksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Ex.llä on noin 22/4 -5 cm kalu ja tuo peli kyllä tuntui mahtavalta varsinkin hänen panessaan minua takaa. Nykyisen mieheni vakiomittaisesta noin 16 senttisestä tuskin kannattaa mainita...

Sinun aivoistasi puhumattakaan...

Millainen löysyys/ väljyys on kiihottavin miestene mielestä? Oletteko toivoneet että mies kertoisi kokeeko väljäksi? Ja sen takia sitten pitää panna pyllyyn?