Kalu pohjaan asti....

• Viestiketjun aloittaja juulia-69
  • Ensimmäinen viesti
Petri,
Alkuperäinen kirjoittaja pentti.:
Alkuperäinen kirjoittaja juulia-69:
Hei kaikki miehet! Kertokaas tuntuuko naiminen paremmalta jos naisella sellainen pillu että kalu menee ns.pohjaan asti?
Naiminen tuntuu vielä paremmalta, jos jokaisen työnnön jälkeen "nytkäytän" vielä perään, että varmasti menee pohjaan asti. Siis "kaksinkertaisia" työntöjä.
Pentillä sentti, Petrillä ...... ? :))

Hyacinth
Tiedoksi vain että emättimen pohjassa EI ole sellaisia hermoja ja kohtia jotka antavat hyvän olon tunteen, että sen puoleen turhaan survoa syvään. Vaan ajatus ja näky on kiihottava. Syvillä työnnöillä kylläkin pystyy stimuloimaan klittaa ja muita alueita jotka johtaa orgasmiin. Herkkupisteet on enimmäkseen emättimen etupuolella ja saattaa joillakin olla myös kohdunsuulla.

Terska tosin saattaa tykätä moisesta :)

xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Hyacinth:
Tiedoksi vain että emättimen pohjassa EI ole sellaisia hermoja ja kohtia jotka antavat hyvän olon tunteen, että sen puoleen turhaan survoa syvään.

Sitten on kuitenkin sellaisia hermoja, jotka aistivat kipua kun pillunpohja on arka, jos naisen vatsantoiminta on ollut huonoa, tai muuten turvottaa. Tiedän tämän kokemusesta, kun on niin paljon tullut pohjia myöten koluttua. Aika metkaa, jos sitten ei myös antaisi hyvänolontunnetta, kun ei arista. Olen kyllä ymmärtänyt vaimon nauttivan tunteesta, siksi hän päällä maatessaan upottaakin kalun niin pitkälle kuin menee, jos ei arista. Oikein kovassa seisokissa uskaltaa upottaa perille vasta, heti kun kalua alkaa pehmetä.

dfgdfgdfg
Mulle on aivan liian pieni 13 cm kalu! Eihän se tunnu missään! Haluan ehdottomasti että miehellä on yli 20 cm mulkku ja pitkä ja paksu pitää olla! Se on ihanan kiimasta kun kalu täyttää pillun kokonaan!! Ja myös minusta tekee gutaa kun tuntuu kunnolla pohjassa asti kun mies työntelee...nam nam...kyllä alkoi tehdä munaa mieli! Olisin jo tässä aivan märkä ja liukas valmiina...
Hmm, suomalaisilla miehillä on 13,84cm penis. Että unelmoi ihmeessä...

Viimeksi muokattu:
hehe
kyllä sen kalun on hyvä ylettyä pohjaan saakka, jos pyydetään siementämään masu pyöreäksi. Muutaman kerran sellaisen pyynnön täyttäneenä tekniikkakin alkaa olla jo sen verran kohdillaan, että tietää jo mitä tekee. Ensin ovulaatiosta odotetaan sellaiset rapit viikon päivät, jolloin nainen on kunnolla limainen ja halujen vietävissä. Ja sitten parru sisään, kunnes terska kohtaa kohdunkaulan ja, jota sitten valmistellaan kevyillä työnnöillä naisen valmiuden mukaan. Jotkut hurjimmat ovat tuossa vaiheessa jo niin sekaisin, että terska saattaa muljahtaa kohdun puolelle ja aiheuttaa niin kivuliaan loppusession, että naapurikin tietää putkimiehen käynneen.

ei oo totta
kyllä sen kalun on hyvä ylettyä pohjaan saakka, jos pyydetään siementämään masu pyöreäksi. Muutaman kerran sellaisen pyynnön täyttäneenä tekniikkakin alkaa olla jo sen verran kohdillaan, että tietää jo mitä tekee. Ensin ovulaatiosta odotetaan sellaiset rapit viikon päivät, jolloin nainen on kunnolla limainen ja halujen vietävissä. Ja sitten parru sisään, kunnes terska kohtaa kohdunkaulan ja, jota sitten valmistellaan kevyillä työnnöillä naisen valmiuden mukaan. Jotkut hurjimmat ovat tuossa vaiheessa jo niin sekaisin, että terska saattaa muljahtaa kohdun puolelle ja aiheuttaa niin kivuliaan loppusession, että naapurikin tietää putkimiehen käynneen.
Tässä taas joku höpön höpön ukko kirjottaa kun ei mistään tiedä, kyllä niitä lapsia tulee pienelläkin vehkeellä ja MISTÄ ihmeestä olet tuon kuullut että vehjemenisi KOHDUN puolelle voi herranjestas ei ole sulla paljoo tietoo naisen anatomiasta,eipä taida nainen tykätä jos kohtuun lykkäisi jotain AJATTELE mitä kirjoitat.
Eiköhän se raskaaksi tekeminen onnistu kun saa siemenet emättimeen ei sen pidemmälle ees tarvi saada jos nainen on terve niin ja miehen sperma sisältää siittiöitä lukekaa nyt hyvät miehet jotai ennekun täällä puhutte peetä!

Viimeksi muokattu:
sartsa
Miesystävälläni on aika iso ja tykkää useasti painella pohjaan asti. Välillä se tuntuu oikeenkin hyvältä jos ollaan jo jonkun aikaa sekstailtu ja paikat ns. "venyneet". Mutta välillä mies tykkää yhdynnän alussa jo painaa pohjaan ja sillon sattuu välillä ilkeestikin. Tosin mies näyttää vaan tykkäävän siitä että muhun sattuu... Useimmiten jos sanon että sattuu niin mies sanoo päälle: "mä haluun että suhun sattuu" tai sitten sanoo "sä haluut et suhun sattuu". Mistä lie saanut tuollaisen käsityksen...

jannne...
Miesystävälläni on aika iso ja tykkää useasti painella pohjaan asti. Välillä se tuntuu oikeenkin hyvältä jos ollaan jo jonkun aikaa sekstailtu ja paikat ns. "venyneet". Mutta välillä mies tykkää yhdynnän alussa jo painaa pohjaan ja sillon sattuu välillä ilkeestikin. Tosin mies näyttää vaan tykkäävän siitä että muhun sattuu... Useimmiten jos sanon että sattuu niin mies sanoo päälle: "mä haluun että suhun sattuu" tai sitten sanoo "sä haluut et suhun sattuu". Mistä lie saanut tuollaisen käsityksen...

ei tarvii olla keskikokosta kummempi niin saa pohjaan. joskus on varoteltu että sattuukin. varovasti.

Viimeksi muokattu:
THTI
Mistäköhän tämä pohjaan "sattuminen" on oikein saanut alkunsa ?
Koskaan ei ole sattunut, vaikka pisimmät kalut ovatkin yltäneet pohjaan.
Yleensä pitkälläkään munalla ei panna pohjaan, vaan hankausta tehdään siihen etuosaan ja emättimen kattoon.
Pitkllä munalla se vaan on paljon helpompaa, koska asentoja on monia, missä kalu yleensä yltää sisään. Kyljellään, mahallaan ja vaikka mitä. Pienikaluisten kanssa ei juuri muuta voi tehdä kuin lähetyssaarnaajassa, koska kalu ei muuten yllä sisään.

Xy1
Mistäköhän tämä pohjaan "sattuminen" on oikein saanut alkunsa ?
Koskaan ei ole sattunut, vaikka pisimmät kalut ovatkin yltäneet pohjaan.
Yleensä pitkälläkään munalla ei panna pohjaan, vaan hankausta tehdään siihen etuosaan ja emättimen kattoon.
.
Sattuminen johtuu siitä, että epäsopivassa asennossa, esim. takaa nelinkontin, kalu osuu pahasti kohdunsuuhun, tai kuten esim omalla vaimolla kohdunsuun etupuolle, jossa ei ole rittävästi tilaa. Tilaa löytyy ainoastaa kohdun ala/takareunalta. Silloinkin sattuu, jos suoli on täynnä tai ei ole toiminut muutamaan päivään. Eli kalu kiilaa selkärankaan asti ja tekee kipeää mahanpohjassa ja ties missä. Sattuu silti, joten meillä seksiä on harrastettu vain, kun suolentoiminta on ollut moitteetonta. Lomareissuilla ei monesti ole näin ollut, joten puutetta on pukannut.

Miten niin isolla kalulla ei panna pohjaan. Kyllä pannaan. Asennot missä ei saa panna ovat hankalia, koska jotenkin pohjaantyöntämisen käytös tulee selkärangasta ja sitä on vaikea hillitä. Meillä mahdottomia ja kivuliaita asentoja on nainen nelinkontin, nainen selällään jalat kohti kattoa ja nainen kyljellään mies pystyasennossa. Jälkimmäinen voi johtua siitäkin, että kaluni on vasemmalle käyrä. Näissä kalu menee liian syvälle ja kipunoi. Lähetyssaarnaajassakin menee aina pohjalle, muttei yleensä satu. Sama juttu nainen päällä. Silloin vaimo yleensä junttaa kalun pilluunsa niin syvälle kuin menee ja jää siihen keinumaan itselleen orkun. Jos on oikein kova seisokki, niin terska tulee helläksi moisesta lytistyksestä ja hankauksesta. Mutta kaikki tämä johtuu vain siitä, että vaimon pillu on hieman pienempi, kuin vajaa kaksikymppinen kaluni. Vaimo ei kuitenkaan ole valittanut. :)

Viimeksi muokattu:
vieras
Mulle on aivan liian pieni 13 cm kalu! Eihän se tunnu missään! Haluan ehdottomasti että miehellä on yli 20 cm mulkku ja pitkä ja paksu pitää olla! Se on ihanan kiimasta kun kalu täyttää pillun kokonaan!! Ja myös minusta tekee gutaa kun tuntuu kunnolla pohjassa asti kun mies työntelee...nam nam...kyllä alkoi tehdä munaa mieli! Olisin jo tässä aivan märkä ja liukas valmiina...
sua voisi kyllä kunnolla hoidella.

Viimeksi muokattu:
BiN
Tiedoksi vain että emättimen pohjassa EI ole sellaisia hermoja ja kohtia jotka antavat hyvän olon tunteen, että sen puoleen turhaan survoa syvään. Vaan ajatus ja näky on kiihottava. Syvillä työnnöillä kylläkin pystyy stimuloimaan klittaa ja muita alueita jotka johtaa orgasmiin. Herkkupisteet on enimmäkseen emättimen etupuolella ja saattaa joillakin olla myös kohdunsuulla.

Sitä en tiedä, miltä se miehistä tuntuu, mutta kyllä minulla ainakin on pimpsassa syvällä sellaisia tuntohermoja, että kun saan oikein syvälle, niin saan emätinorkkuja - ja ne ovat ainakin minulla paljon voimakkaampia kuin klittaorkut. Vielä jos kalussa on pituuden lisäksi paksuutta, niin emätinorkut ovat todella rajuja ja ylipäätään se tunne, kun joutuu antautumaan ja toinen venyttää paikat äärimmilleen... Pahinta minulle on pieni ja ohut kikkeli, jota käytetään oikein hellästi.

Viimeksi muokattu:
Rekku
Sitä en tiedä, miltä se miehistä tuntuu, mutta kyllä minulla ainakin on pimpsassa syvällä sellaisia tuntohermoja, että kun saan oikein syvälle, niin saan emätinorkkuja - ja ne ovat ainakin minulla paljon voimakkaampia kuin klittaorkut. Vielä jos kalussa on pituuden lisäksi paksuutta, niin emätinorkut ovat todella rajuja ja ylipäätään se tunne, kun joutuu antautumaan ja toinen venyttää paikat äärimmilleen... Pahinta minulle on pieni ja ohut kikkeli, jota käytetään oikein hellästi.

Eli rajut ottet kehiin?
Pienellä ei saa olla hellä ?

Viimeksi muokattu:
Mr. Big
Huomaa että täällä menee iloisesti asiat sekaisin, ja monestakin kirjoittajasta huokuu ulospäin se kokemattomuus, ja kirjoitetaan lähinnä fantasiapohjalta.

Itse olen nk. hyvinvarustettu, kuten ilmeisesti koko isäni puolen suku. Mittaa löytyy 24-25/6, ja voin sanoa että harvassa ovat nämä naiset jotka tuon ovat kokonaisena voineet sisään ottaa sen enempiä tuskastelematta. Taitaa olla peräti kaksi omalla kohdalla, silti pieni tuska on paistanut silmistä.

Monetkin nuoremmat (olen 33v.) tyttelit, eritoten siinä parinkympin paikkeilla olevat, ovat luonnollisesti leikkien alkaessa ollet haltioituneita siitä kun kalussa löytyy kokoa. Monesti kuitenkin akti on yhtä tuskaa, puolin ja toisin. Itselläni tuntuu että mitään ei voi tehdä ja tulee hieman avuton olo, reilu puolikas sisässä ja sitten alkaa jo valitus. Lukuisia kertoja joutunut jättämään aktin sikseen, joskus ennen kuin on päässyt varsinaisesti edes sisään, tuo 6cm:n halkaisija ei ole kapeimmasta päästä.

Joten aika monen naisen olen nähnyt tekevän tuon virhearvion; ollaan vailla pitkää ja paksua, mutta kun sellainen saadaan, valitetaan siitä miten se sattuu. Teini-ikä se vasta tuskaa oli, luonnollisesti kalulla oli kokoa jo tuolloin. Ei puhettakaan että olisi saanut sisään, etenkään kokemattomien kohdalla.

Yritän tässä sanoa, että kyllä se pienempikin riittää selvästi. Mitä nyt kavereiden kanssa jutusteltu ollaan, ovat tyypit pärjänneet elämässään ihan hyvin naisten, kalun koon vaihdellessa sieltä 13 sentistä 20 senttiin. Itsellenikin toivoisin hieman pienempää kyllä, ei ole kivaa olla sängyssä kenenkään kanssa, kun tuntuu että kaikki mitä tekee, sattuu toista osapuolta.

Jori
Huomaa että täällä menee iloisesti asiat sekaisin, ja monestakin kirjoittajasta huokuu ulospäin se kokemattomuus, ja kirjoitetaan lähinnä fantasiapohjalta.

Itse olen nk. hyvinvarustettu, kuten ilmeisesti koko isäni puolen suku. Mittaa löytyy 24-25/6, ja voin sanoa että harvassa ovat nämä naiset jotka tuon ovat kokonaisena voineet sisään ottaa sen enempiä tuskastelematta. Taitaa olla peräti kaksi omalla kohdalla, silti pieni tuska on paistanut silmistä.

Monetkin nuoremmat (olen 33v.) tyttelit, eritoten siinä parinkympin paikkeilla olevat, ovat luonnollisesti leikkien alkaessa ollet haltioituneita siitä kun kalussa löytyy kokoa. Monesti kuitenkin akti on yhtä tuskaa, puolin ja toisin. Itselläni tuntuu että mitään ei voi tehdä ja tulee hieman avuton olo, reilu puolikas sisässä ja sitten alkaa jo valitus. Lukuisia kertoja joutunut jättämään aktin sikseen, joskus ennen kuin on päässyt varsinaisesti edes sisään, tuo 6cm:n halkaisija ei ole kapeimmasta päästä.

Joten aika monen naisen olen nähnyt tekevän tuon virhearvion; ollaan vailla pitkää ja paksua, mutta kun sellainen saadaan, valitetaan siitä miten se sattuu. Teini-ikä se vasta tuskaa oli, luonnollisesti kalulla oli kokoa jo tuolloin. Ei puhettakaan että olisi saanut sisään, etenkään kokemattomien kohdalla.

Yritän tässä sanoa, että kyllä se pienempikin riittää selvästi. Mitä nyt kavereiden kanssa jutusteltu ollaan, ovat tyypit pärjänneet elämässään ihan hyvin naisten, kalun koon vaihdellessa sieltä 13 sentistä 20 senttiin. Itsellenikin toivoisin hieman pienempää kyllä, ei ole kivaa olla sängyssä kenenkään kanssa, kun tuntuu että kaikki mitä tekee, sattuu toista osapuolta.
Kyllä on monesti harmittanut, kun olet päässyt naisen sänkyyn ja yrität työntää kalua sisään ja ei mene sitten millään. Toiseen sattuu ja kalu ei sovi millään sisään, vaikka kuinka yrität painaa voimalla.
Kyllä siinä seksihalut kaikkoaa, kun on pakko luovuttaa. Iso kalu ei ole mikään ilo kellekään, sanoisin 18cm riittävän vallan hyvin naiselle, mutta 27 cm joka minulla on aivan liikaa ja 6cm paksu kans liikaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä