Huomaa että täällä menee iloisesti asiat sekaisin, ja monestakin kirjoittajasta huokuu ulospäin se kokemattomuus, ja kirjoitetaan lähinnä fantasiapohjalta.
Itse olen nk. hyvinvarustettu, kuten ilmeisesti koko isäni puolen suku. Mittaa löytyy 24-25/6, ja voin sanoa että harvassa ovat nämä naiset jotka tuon ovat kokonaisena voineet sisään ottaa sen enempiä tuskastelematta. Taitaa olla peräti kaksi omalla kohdalla, silti pieni tuska on paistanut silmistä.
Monetkin nuoremmat (olen 33v.) tyttelit, eritoten siinä parinkympin paikkeilla olevat, ovat luonnollisesti leikkien alkaessa ollet haltioituneita siitä kun kalussa löytyy kokoa. Monesti kuitenkin akti on yhtä tuskaa, puolin ja toisin. Itselläni tuntuu että mitään ei voi tehdä ja tulee hieman avuton olo, reilu puolikas sisässä ja sitten alkaa jo valitus. Lukuisia kertoja joutunut jättämään aktin sikseen, joskus ennen kuin on päässyt varsinaisesti edes sisään, tuo 6cm:n halkaisija ei ole kapeimmasta päästä.
Joten aika monen naisen olen nähnyt tekevän tuon virhearvion; ollaan vailla pitkää ja paksua, mutta kun sellainen saadaan, valitetaan siitä miten se sattuu. Teini-ikä se vasta tuskaa oli, luonnollisesti kalulla oli kokoa jo tuolloin. Ei puhettakaan että olisi saanut sisään, etenkään kokemattomien kohdalla.
Yritän tässä sanoa, että kyllä se pienempikin riittää selvästi. Mitä nyt kavereiden kanssa jutusteltu ollaan, ovat tyypit pärjänneet elämässään ihan hyvin naisten, kalun koon vaihdellessa sieltä 13 sentistä 20 senttiin. Itsellenikin toivoisin hieman pienempää kyllä, ei ole kivaa olla sängyssä kenenkään kanssa, kun tuntuu että kaikki mitä tekee, sattuu toista osapuolta.