Kuinka hyvin/huonosti visa electron toimii laivalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miemie"

Vieras
Onko kokemuksia electronilla maksamisesta laivalla?

Toimiiko huonommin ruotsin päässä ja paremmin suomen päässä, vai onko tuurista ja sateliitista kiinni että toimiiko vai eikö...

Ja en, en aio vaihtaa korttia toiseen :)
 

Yhteistyössä