K
kauan sitten Virossa käynyt
Vieras
Onko kiva laiva? 
Toimiiko Visa Electron, täytyykö Viron maihinnousua varten nostaa käteistä? Vai toimiiko muka Suomen Electronit sielläkin?
Milloin maihin pääsee, ja monelta se lähtee takasin?
Toimiiko Visa Electron, täytyykö Viron maihinnousua varten nostaa käteistä? Vai toimiiko muka Suomen Electronit sielläkin?
Milloin maihin pääsee, ja monelta se lähtee takasin?