Nyt lähtee naurettava visa electron vaihtoon, mä en enää jaksa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja electron on syvältä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

electron on syvältä!

Vieras
mulla on ollu electron monta vuotta, se on vaan jääny käyttöön ja jotenkin oon sen kans pärjänny.
tosin aina on saanu jännittää et käykö se kaupassa mihin on menossa ja aina pitäny koukata varoiks automaatilla ymsyms.
no, nyt sain kesäkuussa uuden kortin vanhan tilalle ja wittu se ei toimi missään!!! se varmentaa ja varmentaa sata kertaa kauemmin kun aiempi kortti eikä siltikään välttämättä toimi ja jono selän takana ajattelee et tol ei oo rahaa.. (no ehkei ajattele, mut sellanen olo tulee heti!) :D

tänään sitten kävin apteekissa joka menee kiinni klo17. olin siellä 16.40 ja kun sain reseptilääkkeeni tiskiin ja visa electronin proviisorille, niin tuli joku yhteysvirhe tms. säälivästi tämä proviisori sitten katsoi mua että ei sulla käteistä olis tai toista korttia? sanoin et ei, mut et voin käydä pikana automaatilla. näin tehtiin ja olin 16.50 takas apteekilla, kun avasin oven, niin proviisori sano mua huomaamatta toiselle apteekkityöntekijälle et ei varmaan tuu takas se äskönen maksaan näitä, näytti ihan siltä et sil ei ookaan rahaa!!
kröhäsin kurkkuani, ja lapsellista kyllä mulkasin pahasti ja iskin käteisen pöytään. tää proviisori oli tosi nolona, mut ei pyytäny anteeks tai mitää. mä sanoin sille toiselle sit et näkemiin, mut en tälle proviisorille.

sai olla vika tilanne kun toi electronin paska saa mut johonkin noloon tilanteeseen!! nimimerkillä huomena aamusta pankkiin ja uus kortti hakuun!!

kiitos ja anteeks.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Ikävä kyllä Electronin kanssa pitäis olla aina käteistä mukana varuiksi. Minkä meinasit sitten tilalle? Tavallisen Visan?

juu todennäkösesti tavallinen visa mitä niitä vaihtoehtoja katselin. tarvii sit pankissa sopia asiantuntijoiden kanssa mulle paras kortti :)

Ihaanaa palvelua apteekissa. Itse töissä kassapäätteen kanssa ja tiedän että 99% vika on koneessa tai linjoissa. Ei asiakkaan katteessa. Tai sitten ihmisillä on nostorajoituksia. Mut toooosi harvoin ongelma on siinäettei aiakkaalla ole rahaa kun tulee ostoksille. Vitsi mikä idiootti siellä on töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mun electron toimii kyllä moitteettomasti oikeastaan kaikkialla.

Samoin. Siitä on jo vuosia, kun viimeksi oon joutunut käteistä kaivamaan kortin "pettäessä"... Ja käytän tuota kuitenkin hyvin hyvin paljon....

Mulla ollut kanssa Electron jo pitkään ja ihan alkuaikoja lukuunottamatta ei ole temppuillut koskaan missään. Enkä pidä käteistä mukana varalla, aina olen saannut kortilla maksettua.

Onkohan eri pankkien Visa Electroneissa sitten eroa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ollut kanssa Electron jo pitkään ja ihan alkuaikoja lukuunottamatta ei ole temppuillut koskaan missään. Enkä pidä käteistä mukana varalla, aina olen saannut kortilla maksettua.

Onkohan eri pankkien Visa Electroneissa sitten eroa?

en tiedä, mulla tää nykyinen vissiin 3.electron ja kaikkien kans saanu olla varpaillaan. kai mulla on sit vaan huono tuuri.
mulla on säästöpankin kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mun electron toimii kyllä moitteettomasti oikeastaan kaikkialla.

Samoin.
Kai se huomenna sitten hammaslääkärissä temppuilee, kun tuli kehuttua :xmas:

Mäkin taidan koputtaa puuta ja silittää jäniksenkäpälää varmuuden vuoksi; ehkei se toimikaan huomenna kampaajalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Ihaanaa palvelua apteekissa. Itse töissä kassapäätteen kanssa ja tiedän että 99% vika on koneessa tai linjoissa. Ei asiakkaan katteessa. Tai sitten ihmisillä on nostorajoituksia. Mut toooosi harvoin ongelma on siinäettei aiakkaalla ole rahaa kun tulee ostoksille. Vitsi mikä idiootti siellä on töissä.

No mutta senhän näkee siitä virhekoodista miksi ei mene läpi. 05 on muistaakseni että persaukinen asiakas.

Mä luulin että olen ainoa jolla ongelmia electroninsa kanssa :o Kiva kun oltiin jumalanseläntakana jossain pohjoisessa, pankkiautomaatteja ei missään lähimainkaan ja lapsille piti saada ruokaa ostettua.... ja electron vaan varmentaa ja varmentaa.... :kieh: Onneksi meni läpi. Aloin jo hermostua toden teolla. Myyjä vaan lohdutteli, että kyllä se pian läpi menee, täällä metsässä on nää yhteydet niin huonot....

Mulla oli joskus kans electron ja toimi aina miten sattuu... Eipä siitä mitään hyötyä ollut, sama kuin ois elänyt pelkällä käteisellä. Tai ei sama, kun se on varmempaa :D Nyt on normaali pankkikortti ja siinä Visa ja kertaakaan ei oo ollut ongelmia :)

Nimimerkillä junasta jäänyt Electronin takia, tankkiasemalla pisti rahat katevarauksiin, mutta ei antanut bensaa, kaupassa pisti kerran yhen koneen puoleksi tunniksi jumiin jne jne...

Mulla on Electron ollut kymmenkunta vuotta ja toimii 98%. Joskus pari vuotta sitten viimeksi oli kai jotain valtakunnallisia yhteyshäiriöitä mun pankin electronien yhteyksissä ja silloin joutui menemään automaatille.

Sampopankin visa electron ja kerran taisi olla jotain ongelmaa ja silloinkin vain rahaa nostettaessa ja se ongelma oli sitten kyllä muillakin kun oli joku systeemien vaihto pankissa.

Yhteistyössä