lähdin lauantaina vaan nopeesti pyörähtään kuppilassa,siis oikeesti parille kaljalle,en mitää perseitä vetään (sinänsä kun se kenellekään kuuluu
)
mut siis tilasin ja sain juomani. toisen kerran menin hakee juotavaa,niin tyly naismyyjä sanoo et kortti ei käy,sul ei oo tilillä rahaa
olin et wtf,että VARMANA on!!!!!! no,ei jääty kinaan kun oli jonoo,lainasin kaverilta siihen juomaan rahat ja lähdin kotiin. kotimatkalla poikkesin automaatilla ja mulla todellakin oli rahaa tilillä.
jäi jurppiin ihan sikana et mitä tää nyt on ku kuitenki sunnuntaina se kortti kävi kahdessa eri kaupassa.. kiva toi electroni ku sen kaa on mul ollu aina jotai ongelmia :headwall:
puhuin tätä sit yhdelle kaverille ja se sano et tietää tän ko.myyjän sielt kuppilasta,et se on niin idiootti et tiedä vaik olis vttumaisuuttaan ton tehny
olin ihan monttu auki et mitä hittoo....
onks muil ollu electronin kans vastaavia ongelmia? :ashamed:
mut siis tilasin ja sain juomani. toisen kerran menin hakee juotavaa,niin tyly naismyyjä sanoo et kortti ei käy,sul ei oo tilillä rahaa
jäi jurppiin ihan sikana et mitä tää nyt on ku kuitenki sunnuntaina se kortti kävi kahdessa eri kaupassa.. kiva toi electroni ku sen kaa on mul ollu aina jotai ongelmia :headwall:
puhuin tätä sit yhdelle kaverille ja se sano et tietää tän ko.myyjän sielt kuppilasta,et se on niin idiootti et tiedä vaik olis vttumaisuuttaan ton tehny
onks muil ollu electronin kans vastaavia ongelmia? :ashamed: