visa electronin "häiriöt"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
lähdin lauantaina vaan nopeesti pyörähtään kuppilassa,siis oikeesti parille kaljalle,en mitää perseitä vetään (sinänsä kun se kenellekään kuuluu :D )
mut siis tilasin ja sain juomani. toisen kerran menin hakee juotavaa,niin tyly naismyyjä sanoo et kortti ei käy,sul ei oo tilillä rahaa :o olin et wtf,että VARMANA on!!!!!! no,ei jääty kinaan kun oli jonoo,lainasin kaverilta siihen juomaan rahat ja lähdin kotiin. kotimatkalla poikkesin automaatilla ja mulla todellakin oli rahaa tilillä.
jäi jurppiin ihan sikana et mitä tää nyt on ku kuitenki sunnuntaina se kortti kävi kahdessa eri kaupassa.. kiva toi electroni ku sen kaa on mul ollu aina jotai ongelmia :headwall:
puhuin tätä sit yhdelle kaverille ja se sano et tietää tän ko.myyjän sielt kuppilasta,et se on niin idiootti et tiedä vaik olis vttumaisuuttaan ton tehny :o olin ihan monttu auki et mitä hittoo....
onks muil ollu electronin kans vastaavia ongelmia? :ashamed:

on ja monesti..kaupasta riippuen ja kortista riippuen..
nordean elektronilla on ERITTÄIN usein ongelmia kuten osuuspankin.
lehtipankin kortilla ei kertaakaan.

Sammon kortti pelittänyt kanssa hyvin, mutta ennen kun oli mulla tuo osuuspankin niin ei aina suostunut toimimaan. Sai sitten kassalta juosta automaatille ja hakee rahaa jos ei tosiaan suostunut toimimaan. Oli kyllä noloo.

siis ensinnäkin myyjä ei sais IKINÄ sanoa että tilillä ei oo katetta,se ei kuulu hyvään asiakaspalvelu käytökseen ja toisekseen se myyjä ei sitä nää onko sun tilillä rahaa vai ei.elektronissa on välilä näitä varmennus ongelmia,sehän menee siis online varmennuksena ja jos linjoissa on jotain häikkää,tai ruuhkaa niin tulee ilmoituksia että ei kelpaa..mutta siis tosi moukkamaista käytöstä tältä tarjoilijalta ja mä menisin kyllä tekemään palautetta asiasta.niin ja tää elektronin ongelma on ihan yleinen,varsinkin ruuhka-aikoina ja isoimpina pyhinä..

Mulla onkas välillä noit häiriöitä, et se kone ei millään pysty soittaan pankikin tai sit pitää näppäilä satakertaa siihen kortinlukijaan luvun ennenku ottaa yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mulla ei oo mahkuja luottokorttiin näillä kelan tuilla (eihän? :ashamed: ) joten toi electron taitaa olla ainoo ku pankkikortti poistuu...?

Joo.. sama juttu. Opiskelijana en voi hakea tavallista visaa ennenku mulla on 90 opistetä kerättynä.

Miksette käytä käteistä?? Mulle just ehdotettiin jotain visa-yhdistelmää, mutta en ottanut. Mä maksan AINA käteisellä. Visa electron on ja sillä nostan automaatista sen mitä tartten. Aina on lompuukissa käteistä ja jos se on hupenemassa niin haen kauppareissulla lisää.

mulla ei oo ollu koskaan ongelmia electronin kanssa, ja kohta 5v. Ainoostaan kerran oli jotain vikaa, ja se kassakone otti mun kortin 3kertaa, ja sanottiin, ettei kortilla ole katetta, vaikka piti olla.

Ja tililtä oli lähteny siis rahat 3 kertaisina.. Sain tietty takas ne kyl

niin juu, osuuspankin mulla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksette käytä käteistä?? Mulle just ehdotettiin jotain visa-yhdistelmää, mutta en ottanut. Mä maksan AINA käteisellä. Visa electron on ja sillä nostan automaatista sen mitä tartten. Aina on lompuukissa käteistä ja jos se on hupenemassa niin haen kauppareissulla lisää.

kun mä en osaa käyttää käteistä :ashamed:
siis ensinnäkin oon niin tottunu korttiin,et vaik mul olis köteistä niin höylään silti :headwall: ja toiseks jos mul on käteistä,niin tulee tehtyä jostain kumman syystä ihan tyhmiä ostoksia,ne hupenee nanosekunnissa :o
mut pakko se on kai alkaa rahnaa kantaan käteisenä mukana :|

Tohon harmaan myyjän kommenttiin niin että kylläpäs vaan se kone herjaa että tilillä ei katetta.

Mutta siis totta on se että myyjä ei kyllä siasi sitä asiaa ihan noin ilmaista.
Mä tekisin todellakin valituksen ko. ihmisestä liikkeeseen.

mistä ne yhteysongelmat johtuu? siis ruuhkasta vai laitteesta vai kortista vai käyttäjästä? :)
ärsyttää ku jännittää aina hulluna maksaa ostokset kun ei tiedä käykö kortti :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mistä ne yhteysongelmat johtuu? siis ruuhkasta vai laitteesta vai kortista vai käyttäjästä? :)
ärsyttää ku jännittää aina hulluna maksaa ostokset kun ei tiedä käykö kortti :xmas:

Yleisesti ne johtuu puhelinlinjojen yhteysongelmista, kun electron varmentaa suoraan pankista ostot. Eli vika ei ole yleensäkään kortissa tai käyttäjässä vaan yhteyksissä :)

No meillä miehen electro visa ei koskaan toimi missään :kieh: Vähän ketuttaa kun erään kaupan kassatäti kailottaa niin kitarisat näkyy että "ei oo tilillä myyntikatetta".Se on kiva siinä sitten kun kaikki luulee että yritetään ylittää tiliä vaikka oikeesti siä on rahaa.No sitten kun maksetaan mun kortilla niin se kyllä toimi ihan moitteettomasti vaikka samalta tililtä rahat menee.Miehellä on tilin pääkortti ja mulla rinnakkais kortti.Nyt mies vaihto normaali pankkikorttiin kun ei voi ollenkaan electroa käyttää.

meillä ainakin tekee yhteysvirheitä ja silloin ilmoittaa varmennusvirhe-3,-2 tai jotain ja jos tilillä ei ole katetta niin sanoo ei myyntilupaa.ja nordean vihree(tai keltanen)kortti ei tahdo meillä jostain syystä pelata.noloa asiakasta pyytään automaatille

-harmaalle utelijalle joka kysyy miksi ei maketa käteisellä: no ian vaan siksi että mä en tiedä ikinä meneekö mulla ruokakauppaan 100? vaiko sittenkin 200?, on se sit tympeetä lähtä kipittää ottomaatille kun käteinen ei riittänytkään. Tässä mun sy kortin käyttöön.

Yhteistyössä