kuin pala olisi kurkussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
ei tämä tänne kuuluu, mutta ajattelin kysyä. Onko kenelläkään ollut olotilaa, että olisi joku pala kokoajan kurkussa. tuntuu inhottavalta ja välillä sattuu rintalastan altakin.
olen myös raskaana rv31 menossa ja jotenkin pelottaa taitaa olla vaan turhaa ja muut asiatkin painaa mieltä.

Närästys aiheuttaa, refluksivaivaa taitaa olla. Mulla oli myös tollasta, en tosin ollu sillon raskaana eikä sattunut mihinkään. Lääkärissä kävin, sain jotain pillereitä, auttoivat.

Mulla on kyllä närästänyt myös paljon ja oli tossa monta päivää ettei ollu mitää rennietä tai vastaavaa niin mietin että on kurkku tosi ärtynyt ja auheuttaa että olisi niin kuin ruuan palanen jäänyt kurkkuun. pessikin puhuu varmasti totta vaikka nautin vauavsta muut murheet painaa.

Kaikki em täysin mahdollisia vaihtoehtoja! Raskaus voi aiheuttaa tosiaan myös kilpirauhasen liikakasvun eli eipä sekään poissuljettu vaihtoehto ole.. onneks mitkään näistä yllämainituista ei ole huolestuttavia juttuja eli nauti raskaudesta ja venyttele niska- hartia sekä rinta lihaksia:)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:
Kaikki em täysin mahdollisia vaihtoehtoja! Raskaus voi aiheuttaa tosiaan myös kilpirauhasen liikakasvun eli eipä sekään poissuljettu vaihtoehto ole.. onneks mitkään näistä yllämainituista ei ole huolestuttavia juttuja eli nauti raskaudesta ja venyttele niska- hartia sekä rinta lihaksia:)

Kiitos! :-)

Yhteistyössä