Mulla tuota myös, mutten ole raskaana. Jätän kuvan laittamatta siis.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mulla alkaa tuo maha olemaan tuolla jalkojenvälissä...roikkuu polvissa :/ ei voi sellasia kuvia laittaa
Mulla tuota myös, mutten ole raskaana. Jätän kuvan laittamatta siis.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mulla alkaa tuo maha olemaan tuolla jalkojenvälissä...roikkuu polvissa :/ ei voi sellasia kuvia laittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mulla tuota myös, mutten ole raskaana. Jätän kuvan laittamatta siis.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mulla alkaa tuo maha olemaan tuolla jalkojenvälissä...roikkuu polvissa :/ ei voi sellasia kuvia laittaa
Ohhoh!Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:Tässä mun vähän paremmat kaupunki vaatteet...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4183261.jpg
Nyt kuule :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Siis oikeasti... Helvetti että mä häpeen itteeni tämmösten missien ja kaunottarien seassa!! Ette takuulla tuu näkemään ikänä musta kuvaa tällä palstalla enää, ei ilman päätä saatika pään kanssa!! |O :ashamed: :'(
Mut sähän olet kaunis!! Ja sinut itses kanssa. Mulla tasi iskeä se kuuluisa 30-kriisi näin jälkikäteen... :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Nyt kuule :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Siis oikeasti... Helvetti että mä häpeen itteeni tämmösten missien ja kaunottarien seassa!! Ette takuulla tuu näkemään ikänä musta kuvaa tällä palstalla enää, ei ilman päätä saatika pään kanssa!! |O :ashamed: :'(
Kenenköhän sitä pitäis olla laittamatta kuvia tänne palstalle :wave:
Ja pöh sanon mie... En mä oikeesti oo sinut itteni kanssa, mä vaan esitän että oon :ashamed: Tai siis oikeesti mä kyllä yritän olla, kun en saa ittelleni tehtyä mitään kuitenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Mut sähän olet kaunis!! Ja sinut itses kanssa. Mulla tasi iskeä se kuuluisa 30-kriisi näin jälkikäteen... :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Nyt kuule :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Siis oikeasti... Helvetti että mä häpeen itteeni tämmösten missien ja kaunottarien seassa!! Ette takuulla tuu näkemään ikänä musta kuvaa tällä palstalla enää, ei ilman päätä saatika pään kanssa!! |O :ashamed: :'(
Kenenköhän sitä pitäis olla laittamatta kuvia tänne palstalle :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:Tässä mun vähän paremmat kaupunki vaatteet...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4183261.jpg
voi jee taas. ota nyt siitä nokkiisi ? mun käsittääkseni sä olet sinut itsesi kanssa, joten älä ees jaksa alottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tulitikkutyttöjä. Onko se jonkun mielestä kivasti sanottu?
:wave: tästä vinkkelistä joo... mut jos olisin se semmonen tulitikkutyttö ei se enää välttämättä oliskaan ihan niin kivasti sanottu... Tosin möisin vaikka mummoni, jos saisin olla semmonen tulitikkutyttönen, mutta kun en ole enkä saa eikä musta koskaan tuliskaan, niin pakko se vaan on koittaa luovia eteenpäin tällaisena |O :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tulitikkutyttöjä. Onko se jonkun mielestä kivasti sanottu?
Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Tosin täs sama ongelma, ei saa itseään kokonaa kerrallaan kuvaan kun itse kuvaa.
No ei heti kävis mielessä laittaa tollasta kuvaa tänne.... En tosin omista tuommoisia vermeitäkään, joten ei ihan hätäsesti onnistuiskaan... :|Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Tosin täs sama ongelma, ei saa itseään kokonaa kerrallaan kuvaan kun itse kuvaa.
Varovaisuutta, kun laitatte itsestänne tällaisia kuvia.
Katsopa hänen muita kuviaan... mitkä herkut! Nam!Alkuperäinen kirjoittaja hymyttää:Aika iloinen neito...Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:http://irc-galleria.net/view.php?nick=Marylyn&image_id=72759101
Ketju näimän lopahti heti, kun minä heitin oman kuvani siihen. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:jaahans liisää kauniita vartaloita
Vaikka se Narsissan (?) kuva oli paljon rohkeampi, siinä oli sentään tyyliä, tämä lähinnä säälittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:No ei heti kävis mielessä laittaa tollasta kuvaa tänne.... En tosin omista tuommoisia vermeitäkään, joten ei ihan hätäsesti onnistuiskaan... :|Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
eiköhän tää tästä jatkuAlkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ketju näimän lopahti heti, kun minä heitin oman kuvani siihen. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:jaahans liisää kauniita vartaloita
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Vaikka se Narsissan (?) kuva oli paljon rohkeampi, siinä oli sentään tyyliä, tämä lähinnä säälittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:No ei heti kävis mielessä laittaa tollasta kuvaa tänne.... En tosin omista tuommoisia vermeitäkään, joten ei ihan hätäsesti onnistuiskaan... :|Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Tämmöisissä kuvissa on sellainen vika, että vaikka haluaa kuvasta rajata ne omat kasvot pois, niin se kasvokuva löytyy kuitenkin profiilista.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a: