Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tulitikkutyttöjä.
Onko se jonkun mielestä kivasti sanottu?
voi jee taas. ota nyt siitä nokkiisi ? mun käsittääkseni sä olet sinut itsesi kanssa, joten älä ees jaksa alottaa.
näihin ketjuihin laittaa kuviaan suurena enemmistönä oikeesti
vaan sellaiset, jotka
tietää olevansa hyvännäköisiä, mutta
esittävät, etteivät tiedä ja sillä tavoin keräävät kehuja.
ja aina ne samat naamat näissä. ehkä yks uus naama per ketju tulee.
ne oikeasti
tavallisennäköiset ihmiset saa näissä ketjuissa lässytyskommentteja "oletpa nätti " , joilla sanoja kiillottaa omaa sädekehäänsä vaan...
ja siis juu, minusta rukoilijasirkka, boogyman, naurukohtaus, perhoinen, emilyn on nättejä. että onnea vaan teille. onhan se paskajuttu että joku kehtaa sanoo tulitikkutytöks. voi apua.
Höpölöpö. Jos on jonkun mielestä hyvännäköinen, ei se tarkoita sitä että
pitäisi itseään hyvännäköisenä. Onhan se kivaa saada positiivista kommenttia, mutta hauskinta minusta on se ilmiö, miten ihmiset luokittelevat toisia ihmisiä. Minusta on varsin erikoista, että nykyään sanotaan hyvännäköiseksi, koska olen koko peruskouluajan ollut kiusattu niin ulkonäöstä, vaatteista, painosta (läski, läski.. koska en ole koskaan ollut erityisen hoikka vaan aina luokan tukevimpia, vaikkakin normaalipainoinen) ja ihottumasta. Ja siksikin ulkonäköasiat ovat mielestäni mielenkiintoisia. Melkein kaikki ollaan samalla viivalla, olemus, pukeutuminen, meikki, hiukset ovat sellaisia joihin voi itse vaikuttaa ja se on hirveän paljon. Kouluaikoina päälleni syljettiin, nykyään kieltämättä saa baarissa huomiota. Mutta aina, kun sitä huomiota saa, mietin miten yksinkertaisia miehetkin ovat ja pohdinpa jopa, miten olisivat kenties halveksuneet minua koulussa, kuten ne muutkin pojat.
Niin että en pidä itseäni minään hyvännäköisenä. Aamuisin kun herään, näytän yhtä tavalliselta kuin kaikki muutkin tavalliset ihmiset.