Kroppapino! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
vihastunut vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
Alkuperäinen kirjoittaja no se:
Ei sulla ole perunanenä vaan kunnon kolvi! Ole onnellinen siitä, perunanenä on ruma. Sun nenä ei ole ruma vaan se on vaan jotenkin iso. Sun kasvot on aika kulmikkaat eikä sua voi luonnehtia mitenkään naiselliseksi. Luomat ovat laskeutuneet ja huuletkaan ei ole soman pyöreät vaan tosi terävät. Kulmakarvasi ovat piirretyt ja varmaan ihossasi on ollut ongelmia. Ihottuma näkyy läpi. Jos mä olisin sä, ostaisin vähän laadukkaampia meikkejä etten näyttäisi noin meikatulta. Mutta vaikka et ole kaunis niin olet viestiesi perusteella tosi mukava! Sori, mutta mä tykkään enemmän naisellisista naisista, jotka on luonnonkauniita. Älä yritä koko ajan niin saatanasti pinnistää jotakin, kun kuvatkin on jotenkin "teekeilevän" näköisiä. En sano pahalla vaan hyvällä!
no vittu todella hyvällä sanoitkin tosiaan! :eek: vaikket SINÄ tykkääkään, niin joku tinen tykkää. eikä aina tarvi sanoa noin jyrkästi negatiivista mielipidettään edes "hyvällä". jeesus sentään.
emilyn on kaunis :flower:
Kyllä mä tiedän etten ole yleisten kauneusihanteiden mukainen, enkä tarvii mitään sääli "sä olet kaunis" kannustuksia. Mutta en mä kuitenkaan usko että ihan noin kamalia tuntemuksia yleensä herätän, kuin äskeisessä analyysissa :xmas:
Höpö Höpö, sä ole kunnon kolvia nähnytkään. Meneppäs jonnekin Etelä-eurooppaan, niin siellä näkyy. Tuo nyt ei ole vielä mitään.
Ja sitä paitsi ihan kaunis ja sopusuhtainen nuori nainen. Taitaa sulla olla jotain hampaan kolossa häntä vastaan kun pitää noin tarkkaan arvostella?
Vai eikö sulla muuten vaan mene hissi ihan ylimpiin kerroksiin?
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vihastunut vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
Alkuperäinen kirjoittaja no se:
Ei sulla ole perunanenä vaan kunnon kolvi! Ole onnellinen siitä, perunanenä on ruma. Sun nenä ei ole ruma vaan se on vaan jotenkin iso. Sun kasvot on aika kulmikkaat eikä sua voi luonnehtia mitenkään naiselliseksi. Luomat ovat laskeutuneet ja huuletkaan ei ole soman pyöreät vaan tosi terävät. Kulmakarvasi ovat piirretyt ja varmaan ihossasi on ollut ongelmia. Ihottuma näkyy läpi. Jos mä olisin sä, ostaisin vähän laadukkaampia meikkejä etten näyttäisi noin meikatulta. Mutta vaikka et ole kaunis niin olet viestiesi perusteella tosi mukava! Sori, mutta mä tykkään enemmän naisellisista naisista, jotka on luonnonkauniita. Älä yritä koko ajan niin saatanasti pinnistää jotakin, kun kuvatkin on jotenkin "teekeilevän" näköisiä. En sano pahalla vaan hyvällä!
no vittu todella hyvällä sanoitkin tosiaan! :eek: vaikket SINÄ tykkääkään, niin joku tinen tykkää. eikä aina tarvi sanoa noin jyrkästi negatiivista mielipidettään edes "hyvällä". jeesus sentään.
emilyn on kaunis :flower:
Kyllä mä tiedän etten ole yleisten kauneusihanteiden mukainen, enkä tarvii mitään sääli "sä olet kaunis" kannustuksia. Mutta en mä kuitenkaan usko että ihan noin kamalia tuntemuksia yleensä herätän, kuin äskeisessä analyysissa :xmas:
Höpö Höpö, sä ole kunnon kolvia nähnytkään. Meneppäs jonnekin Etelä-eurooppaan, niin siellä näkyy. Tuo nyt ei ole vielä mitään.
Ja sitä paitsi ihan kaunis ja sopusuhtainen nuori nainen. Taitaa sulla olla jotain hampaan kolossa häntä vastaan kun pitää noin tarkkaan arvostella?
Vai eikö sulla muuten vaan mene hissi ihan ylimpiin kerroksiin?
joskus hissikin jumittuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ihan kiva pino tiettyyn viestiin asti, mut loppu näyttääkin siltä et mä pidän läjäni ihan omassa tiedossani
noh? mikäs lopussa??
Toi Emilynin arvostelu. No se kyl tais alkaa jo aikaa sit mut sitä tässä ihmetelly ittekseni.

Ja sit tääl on sen verran hyvä kroppasia naisia et alemmuuskompleksi iski :ashamed:
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ihan kiva pino tiettyyn viestiin asti, mut loppu näyttääkin siltä et mä pidän läjäni ihan omassa tiedossani
noh? mikäs lopussa??
Toi Emilynin arvostelu. No se kyl tais alkaa jo aikaa sit mut sitä tässä ihmetelly ittekseni.

Ja sit tääl on sen verran hyvä kroppasia naisia et alemmuuskompleksi iski :ashamed:
ei mitään komplekseja :D tuo Emilyn arvostelijalla taitaa olla noita komplekseja aikas paljon....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Mä en myöskään ymmärtäny Emilynin haukkumista :eek: mikä ihme on nenässä muka vikana? Mullakaan ei mikään kaunis kärsä ole, mutta se onkin mun nenä, ei kenenkään muun..
Ne jotka väittää et Emilynillä on iso nenä ei o nähny mun miehen ja sen puolen suvun nenää :D Koosta ja mallista jo erottaa hyvin sukujuhlissa et kuka ainakin kuuluu siihen klaaniin :LOL:
 
Mun mielestä Emilynin nenä on kaunis, ja suora..ja kapea. omastani en voi sanoa..väliseinä on vino, nenä näyttää tietyissä kuvakulmista todella rumalle.. Mulla on leveet leukapielet, ja sen takia "miehekkäät" kasvonpiirteet. Haukkuja olen kuullut ja kuunnellut, osan takia mieleni muinoin pahoittanut. Nyt oon sinut itseni kanssa, ja mun rakkaalle ja lapsille olen kaunis juuri näin :heart:

Emilynillä on myös ihana suhtautuminen itseensä :heart:
 
pitkästä aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Tämä kuva ei ole oma vaan netistä poimittu. Kuvan nainen on tapaapäin niin uskomattoman hyvännäköinen, että on pakko avautua tuosta kuvasta.

http://galleries.megagfs.com/hot-ass-in-pants/april-23-2009-6808/01.jpg
Vitsi, että tämä näyttää edelleen niin kivalle :)
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja pitkästä aikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Tämä kuva ei ole oma vaan netistä poimittu. Kuvan nainen on tapaapäin niin uskomattoman hyvännäköinen, että on pakko avautua tuosta kuvasta.

http://galleries.megagfs.com/hot-ass-in-pants/april-23-2009-6808/01.jpg
Vitsi, että tämä näyttää edelleen niin kivalle :)
Hirveä takapuoli, ei todellakaan sopusuhtainen...ja valkoiset farkut...not.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Mä oon nyt myös sit huomionkipee palstatyrkky ja laitan oman kuvani myös pinoon :whistle:



Eli rv 17+4..Näkyykö? :D
hehehe....hyvä asento..ei näy raskautta. mulla oli jo iso maha samaan aikaan....
Joo, asento sen tekee :D maha on oikeesti melkonen pallo..
sulla nätit kasvot
 

Yhteistyössä