Kroppapino! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Mikä siinä on, että pitää toisia mollata ja haukkua. Onko se sitä et kun näkee jonkun kauniin niin se pitää murtaa vaan siks kun itse on kateellinen ja tyytymätön itseensä. Kukaan ei oo täydellinen ja täällä nähdyt naiset on kaikki kauniita. Vaikka ite ei pidä jostain, niin joskus voi pitää myös suunsa kiinni.
mä taas ajattelen, että haukkuja kerää huomiota.....
no sitäkin kyl varmasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Mikä siinä on, että pitää toisia mollata ja haukkua. Onko se sitä et kun näkee jonkun kauniin niin se pitää murtaa vaan siks kun itse on kateellinen ja tyytymätön itseensä. Kukaan ei oo täydellinen ja täällä nähdyt naiset on kaikki kauniita. Vaikka ite ei pidä jostain, niin joskus voi pitää myös suunsa kiinni.
mä taas ajattelen, että haukkuja kerää huomiota.....
no sitäkin kyl varmasti.
minä en ole haukkunut ketään. Mutta tällä palstalla kehutaan aina vain tiettyjä nikkejä ja minä ihmettelen suoraan sanottuna että miksi.
Kun taas moni muu jää täysin ilman kehuja vaikka olisi todella upea. Tai sitten minulla on vain omituinen käsitys kauneudesta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Mikä siinä on, että pitää toisia mollata ja haukkua. Onko se sitä et kun näkee jonkun kauniin niin se pitää murtaa vaan siks kun itse on kateellinen ja tyytymätön itseensä. Kukaan ei oo täydellinen ja täällä nähdyt naiset on kaikki kauniita. Vaikka ite ei pidä jostain, niin joskus voi pitää myös suunsa kiinni.
mä taas ajattelen, että haukkuja kerää huomiota.....
no sitäkin kyl varmasti.
minä en ole haukkunut ketään. Mutta tällä palstalla kehutaan aina vain tiettyjä nikkejä ja minä ihmettelen suoraan sanottuna että miksi.
Kun taas moni muu jää täysin ilman kehuja vaikka olisi todella upea. Tai sitten minulla on vain omituinen käsitys kauneudesta.
No siihen ratkaisu on se, että sinä kehut sitä, joka sun mielestä ojn upea.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Mikä siinä on, että pitää toisia mollata ja haukkua. Onko se sitä et kun näkee jonkun kauniin niin se pitää murtaa vaan siks kun itse on kateellinen ja tyytymätön itseensä. Kukaan ei oo täydellinen ja täällä nähdyt naiset on kaikki kauniita. Vaikka ite ei pidä jostain, niin joskus voi pitää myös suunsa kiinni.
mä taas ajattelen, että haukkuja kerää huomiota.....
no sitäkin kyl varmasti.
minä en ole haukkunut ketään. Mutta tällä palstalla kehutaan aina vain tiettyjä nikkejä ja minä ihmettelen suoraan sanottuna että miksi.
Kun taas moni muu jää täysin ilman kehuja vaikka olisi todella upea. Tai sitten minulla on vain omituinen käsitys kauneudesta.
joka ketjuun mihin on laitettu kuvia on kyllä kehuttu muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Ja jos joku on sanonut eriävän mielipiteen on sekin sanottu korrektisti....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä en ole haukkunut ketään. Mutta tällä palstalla kehutaan aina vain tiettyjä nikkejä ja minä ihmettelen suoraan sanottuna että miksi.
Kun taas moni muu jää täysin ilman kehuja vaikka olisi todella upea. Tai sitten minulla on vain omituinen käsitys kauneudesta.
Tuo on kyl ihan totta että palstal jää välillä kyl ihan kyl kuka vaan huomiotta. Tietyt nicit on tunnetumpia ja ehkä niille on sillon ihmisten helpompi kommentoida. Mut vaikka osa sais huomiota enemmän ja toiset vähemmän, se ei siltikään oikeuta kenenkään mollaamista, oli tunnettu tai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
Alkuperäinen kirjoittaja no se:
Ei sulla ole perunanenä vaan kunnon kolvi! Ole onnellinen siitä, perunanenä on ruma. Sun nenä ei ole ruma vaan se on vaan jotenkin iso. Sun kasvot on aika kulmikkaat eikä sua voi luonnehtia mitenkään naiselliseksi. Luomat ovat laskeutuneet ja huuletkaan ei ole soman pyöreät vaan tosi terävät. Kulmakarvasi ovat piirretyt ja varmaan ihossasi on ollut ongelmia. Ihottuma näkyy läpi. Jos mä olisin sä, ostaisin vähän laadukkaampia meikkejä etten näyttäisi noin meikatulta. Mutta vaikka et ole kaunis niin olet viestiesi perusteella tosi mukava! Sori, mutta mä tykkään enemmän naisellisista naisista, jotka on luonnonkauniita. Älä yritä koko ajan niin saatanasti pinnistää jotakin, kun kuvatkin on jotenkin "teekeilevän" näköisiä. En sano pahalla vaan hyvällä!
no vittu todella hyvällä sanoitkin tosiaan! :eek: vaikket SINÄ tykkääkään, niin joku tinen tykkää. eikä aina tarvi sanoa noin jyrkästi negatiivista mielipidettään edes "hyvällä". jeesus sentään.
emilyn on kaunis :flower:
Kyllä mä tiedän etten ole yleisten kauneusihanteiden mukainen, enkä tarvii mitään sääli "sä olet kaunis" kannustuksia. Mutta en mä kuitenkaan usko että ihan noin kamalia tuntemuksia yleensä herätän, kuin äskeisessä analyysissa :xmas:
Mun ihanteiden mukaan olet todella kaunis. Kasvojen, etenkin poskipäiden luusto on todella kaunis minun silmääni.
Ja tukkasi on upea! Haluaisin samanlaisen mallin :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Tassa on itselle otettu motivointikuva. 7 kg tuosta pois niin olen tyytyvainen ja takaisin parin vuoden takaisissa mitoissa.

onko se sulla jääkaapin ovessa? :D Oot hyvä nuinkin, mutta ittensä takia on kiva päästä alkuperäisiin mittoihin. Mulla on noin 5-7kg kans jälellä synnytyksestä ja kans kohta 2vuotta siiitä. =) tsemppiä! :flower:
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Tassa on itselle otettu motivointikuva. 7 kg tuosta pois niin olen tyytyvainen ja takaisin parin vuoden takaisissa mitoissa.
Musta näytät nyt hyvältä :)



Sille joka rääkyi Emilynille ihotautilääkäreistä yms.
Ihan tiedoksi, mulla on hormonihäiriön takia todella huonoksi mennyt iho ja muutenkin. olen ravannut ihotautilääkärillä, lääkärillä jne. KAUAN, mua ei auta lääkkeet, voiteet jne.
meikki ei tod peitä kaikkia virheitä ja joo, käytän kalliita, peittäviä meikkejä...
Roaa en voi käyttää monista syistä. Mut kiva, jos toisilla upea iho johon auttaa kaikki hoidot. Ei varmaan tarvi silti mollata toisten ihoa ja antaa lekurineuvoja.
 
Pikkasen oon kade ihoista... :snotty:
Ei kukaan kertois mulle konstia millä mä saisin selkänahkani sellaseen kuosiin että sitä vois esitellä?
Se on murkusta asti oirinut aina... Ja on melottu tököttiä ja ties mitä. Aurinko tuntuu vain pahentavan.

Aina saa peittävät paidat päällä kulkea *jupisee*
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Pikkasen oon kade ihoista... :snotty:
Ei kukaan kertois mulle konstia millä mä saisin selkänahkani sellaseen kuosiin että sitä vois esitellä?
Se on murkusta asti oirinut aina... Ja on melottu tököttiä ja ties mitä. Aurinko tuntuu vain pahentavan.

Aina saa peittävät paidat päällä kulkea *jupisee*
Kannattaa kokeilla antibiootteja (esim.), lääkäri määrää.
Valitettavasti usein auttaa vain Roaccutan, mikä ei todellakaan sovellu naiselle, joka aikoo raskaaksi jne. Se on erittäin teratog.
Käytettävä suositusten mukaan väh. 1, mieluusti 2 ehkäisyä.

Haitat voi olla ikävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Pikkasen oon kade ihoista... :snotty:
Ei kukaan kertois mulle konstia millä mä saisin selkänahkani sellaseen kuosiin että sitä vois esitellä?
Se on murkusta asti oirinut aina... Ja on melottu tököttiä ja ties mitä. Aurinko tuntuu vain pahentavan.

Aina saa peittävät paidat päällä kulkea *jupisee*
Kannattaa kokeilla antibiootteja (esim.), lääkäri määrää.
Valitettavasti usein auttaa vain Roaccutan, mikä ei todellakaan sovellu naiselle, joka aikoo raskaaksi jne. Se on erittäin teratog.
Käytettävä suositusten mukaan väh. 1, mieluusti 2 ehkäisyä.

Haitat voi olla ikävät.
Eipä niistä lääkkeistä yleensä pitkäaikaista apua ole ja vahvat lääkkeet tuovat omat sivuvaikutuksensakin. Mikä sun selässä on, Aamuäreä? Siis minkä sortin ihottumaa? Mulla on atooppiset ja psoriasikset ja kaikki, mutta näkyviltä osilta ainakin vielä säilyneet poissa.. kortisoni kyllä tehoaa, mutta eihän sitä voi koko aikaa käyttää ja mieluummin olen ruttuinen-ryppyinen-repaleinen kuin lääkehuuruissa
:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Nyt kyllä huomaa kun jotkut sanoo esim milla makia, et tossa mun kahvatkin, niin missä ne kahvat on? Ei missään, laihduttaa pitää ainakin 40 kg sunkin et kahvoja ei näy.
Kiitos oikeasti. Ehka tuo kuva vaaristaa, mutta itsestani vain on ikavaa kun 2 v. vanhat housut ei mahdu paalle, rintsikoista puhumattakaan.
 
Mun selkään iskee finnejä :| ja sitten sellaisia ei finnejä.

Ja todellakin koetan hoitaa ihoani yms. Mun ihoni on aina ollut tämmönen, näkyy se naamastakin, mutta pahin on selkä.
Ja varsinkin nyt kun erehdyin kierukan laittaa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Nyt kyllä huomaa kun jotkut sanoo esim milla makia, et tossa mun kahvatkin, niin missä ne kahvat on? Ei missään, laihduttaa pitää ainakin 40 kg sunkin et kahvoja ei näy.
Kiitos oikeasti. Ehka tuo kuva vaaristaa, mutta itsestani vain on ikavaa kun 2 v. vanhat housut ei mahdu paalle, rintsikoista puhumattakaan.
Missä ne sun kahvat on?? Pitääkö mun silmälääkärille varata aika, mut hei tälläset joilla joku 4 kg ylipainoo ni pitää itteensä kauheen läskinä, hei haloo.
 
IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mun selkään iskee finnejä :| ja sitten sellaisia ei finnejä.

Ja todellakin koetan hoitaa ihoani yms. Mun ihoni on aina ollut tämmönen, näkyy se naamastakin, mutta pahin on selkä.
Ja varsinkin nyt kun erehdyin kierukan laittaa.
Käy kosmetologilla selän puhistuksessa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mun selkään iskee finnejä :| ja sitten sellaisia ei finnejä.

Ja todellakin koetan hoitaa ihoani yms. Mun ihoni on aina ollut tämmönen, näkyy se naamastakin, mutta pahin on selkä.
Ja varsinkin nyt kun erehdyin kierukan laittaa.
Käy kosmetologilla selän puhistuksessa :)
Olen mä joskus käynytkin, mutta ei paljon auttanut. Auttais kyllä varmaan jos säännöllisesti kävis, mutta kun ei raskis- aika kallista lystiä.
 

Yhteistyössä