Kroppapino! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
kaikkia se leipä elättää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kielenkäyttökin kuin pahaisella teinillä. Kova kuori ja rääväsuu. Ehkäpä toiset luulee saavansa kunnioitusta tuollaisella käytöksellä, todellisuudessa tulee tunne, että haluais vähän silittää sun päätä.
:LOL:
Ota jo ne pillerit. Mä laitan yhden viestin isosta nenästä niin sä hyppäät mun silmille kertomaan kuinka mä hyökin muiden päälle räksytän minkä ehdin :D
Ei sulla tosiaan taida kaikki olla kotona. SINÄHÄN se räksytät ja hypit minun silmille tehden minusta mitä kummallisempia analyysejä.
 
vieras
tällä palstalla on muutamia palstalijoita jotka saavat lokaa niskaansa luultavimmin ihan sen takia että ovat itse aina aukomassa päätään muille. Ei siinä ulkonäön haukkumisessa luulatavasti ole kyse ulkonäöstä ensinkään vaan ihan muista kaunoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keh keh khe?:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
Alkuperäinen kirjoittaja no se:
Ei sulla ole perunanenä vaan kunnon kolvi! Ole onnellinen siitä, perunanenä on ruma. Sun nenä ei ole ruma vaan se on vaan jotenkin iso. Sun kasvot on aika kulmikkaat eikä sua voi luonnehtia mitenkään naiselliseksi. Luomat ovat laskeutuneet ja huuletkaan ei ole soman pyöreät vaan tosi terävät. Kulmakarvasi ovat piirretyt ja varmaan ihossasi on ollut ongelmia. Ihottuma näkyy läpi. Jos mä olisin sä, ostaisin vähän laadukkaampia meikkejä etten näyttäisi noin meikatulta. Mutta vaikka et ole kaunis niin olet viestiesi perusteella tosi mukava! Sori, mutta mä tykkään enemmän naisellisista naisista, jotka on luonnonkauniita. Älä yritä koko ajan niin saatanasti pinnistää jotakin, kun kuvatkin on jotenkin "teekeilevän" näköisiä. En sano pahalla vaan hyvällä!
no vittu todella hyvällä sanoitkin tosiaan! :eek: vaikket SINÄ tykkääkään, niin joku tinen tykkää. eikä aina tarvi sanoa noin jyrkästi negatiivista

mielipidettään edes "hyvällä". jeesus sentään.
emilyn on kaunis :flower:
Kyllä mä tiedän etten ole yleisten kauneusihanteiden mukainen, enkä tarvii mitään sääli "sä olet kaunis" kannustuksia. Mutta en mä kuitenkaan usko että ihan noin kamalia tuntemuksia yleensä herätän, kuin äskeisessä analyysissa :xmas:
Kamalia tuntemuksia?!? Missä vaiheessa mä sanoin, että sä herätät kamalia tuntemuksia? Mä vaan sanoin, että sun kannattais esimerkiksi hoitaa tuota ihoasi. Ei meikki näytä miltään, jos sillä ei ole kunnon pohjaa. Itse menisin heti ihotautilääkärille, jos mulla olisi noin röhelöinen iho!
Joskus on hei parempi olla ihan hiljaa ;)
jos et voi olla ystävällinen etkä keksi positiivista sanottavaa, ilman että täytyy ensin kaivaa ne negatiiviset asiat, kannattaa pitää se turpa kiinni.

Jos on kuitenkin pakko näsäviisastella, niin laitathan myös sen omasi kuvasi, jotta tasapuolisuuden nimissä sutkin voidaan arvostella :whistle:

taitaa olla vain niin, että ei kehdata pistää sitä omaa pärstää, koska se saattaa olla rumempi, mitä kuvitteletkaan...
 
toinen klyyvari
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Keh keh khe (en osaa taas hienosti lainata) En mä kritiikistä pahastu, olen toki sen itsekin tajunnut että klyyvarini on melkoinen. Tosin onneksi ei kuitenkaan ihan kaikkien mielestä. Katsoin kuviani vielä ihan katsomalla ja niissä mun iho sentään näyttää hyvältä (toisin kuin luonnossa ja ilman meikkiä, olipa miten laadukkaat tuotteet tahansa), mutta ihan kuinka vaan :D
No miksi et hoida sitten ihoasi, kun tiedät sen olevan ongelmallinen?!! Mitä äijäs muuten sanoo, kun poseeraat netissä pikkuhousuissa?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Täällä taitaa olla joku todella nenäfetissin omaava henkilö kun mun nenää arvosteltiin jokin aika sitten myöskin .....
Harmaita on useampia, mutta jostain kumman syystä tämä palstapsykologi on päättänyt että minä olen palstan ainoa harmaa ilkeilijä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Keh keh khe (en osaa taas hienosti lainata) En mä kritiikistä pahastu, olen toki sen itsekin tajunnut että klyyvarini on melkoinen. Tosin onneksi ei kuitenkaan ihan kaikkien mielestä. Katsoin kuviani vielä ihan katsomalla ja niissä mun iho sentään näyttää hyvältä (toisin kuin luonnossa ja ilman meikkiä, olipa miten laadukkaat tuotteet tahansa), mutta ihan kuinka vaan :D
Musta sulla oli kivoja kuvia. Uteliaana piti sitten selata läpi .. :saint:
Onnellisilta näytte ja molemmat hyviltä. Toi vaalee kuva oli makee. Pidin varsinkin siitä kuvasta jossa "ei ihan pieni" oli sylissä.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tällä palstalla on muutamia palstalijoita jotka saavat lokaa niskaansa luultavimmin ihan sen takia että ovat itse aina aukomassa päätään muille. Ei siinä ulkonäön haukkumisessa luulatavasti ole kyse ulkonäöstä ensinkään vaan ihan muista kaunoista.
ja osa sellaisia jotka ei ikinä sano mitään pahaa mutta silti käydään niskaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen klyyvari:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Keh keh khe (en osaa taas hienosti lainata) En mä kritiikistä pahastu, olen toki sen itsekin tajunnut että klyyvarini on melkoinen. Tosin onneksi ei kuitenkaan ihan kaikkien mielestä. Katsoin kuviani vielä ihan katsomalla ja niissä mun iho sentään näyttää hyvältä (toisin kuin luonnossa ja ilman meikkiä, olipa miten laadukkaat tuotteet tahansa), mutta ihan kuinka vaan :D
No miksi et hoida sitten ihoasi, kun tiedät sen olevan ongelmallinen?!! Mitä äijäs muuten sanoo, kun poseeraat netissä pikkuhousuissa?
Pikkuhousuissa??? :LOL:

Kiitos kysymästä hoidan kyllä ihoani mutta en vaivaudu tekemään siitä suurempaa selontekoa sinulle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen klyyvari:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Keh keh khe (en osaa taas hienosti lainata) En mä kritiikistä pahastu, olen toki sen itsekin tajunnut että klyyvarini on melkoinen. Tosin onneksi ei kuitenkaan ihan kaikkien mielestä. Katsoin kuviani vielä ihan katsomalla ja niissä mun iho sentään näyttää hyvältä (toisin kuin luonnossa ja ilman meikkiä, olipa miten laadukkaat tuotteet tahansa), mutta ihan kuinka vaan :D
No miksi et hoida sitten ihoasi, kun tiedät sen olevan ongelmallinen?!! Mitä äijäs muuten sanoo, kun poseeraat netissä pikkuhousuissa?
Pikkuhousuissa??? :LOL:

Kiitos kysymästä hoidan kyllä ihoani mutta en vaivaudu tekemään siitä suurempaa selontekoa sinulle :D
Nii missä siulla muka pikkuhousut oli? :eek:
 
vieras
Mä en tajua.. mikähän sitten on tarpeeks hyvännäköinen ja -kroppainen ja -ihoinen jos emilyn on niin kauhea kaikin puolin? Kävin kattomassa kuvat (olen kyllä jo aiemminkin hänet bongannut) ja mun mielestä lähestulkoon täydellinen pakkaus! Hyvännäköinen nainen jolla on rotunenä, ei tosiaankaan ruma sellainen! En keksi nyt muuta vastausta kuin, että joku kateuksissaan haukkuu "rumaksi" vaikka tietää henkilön olevan kaunis. Kuka kannattaa tänne kirjautumispakkoa ja profiilissa pitää olla oman vartalon kuva sekä kasvokuva, vois kummasti vähentyä nämä negatiiviset kommentit täällä!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tajua.. mikähän sitten on tarpeeks hyvännäköinen ja -kroppainen ja -ihoinen jos emilyn on niin kauhea kaikin puolin? Kävin kattomassa kuvat (olen kyllä jo aiemminkin hänet bongannut) ja mun mielestä lähestulkoon täydellinen pakkaus! Hyvännäköinen nainen jolla on rotunenä, ei tosiaankaan ruma sellainen! En keksi nyt muuta vastausta kuin, että joku kateuksissaan haukkuu "rumaksi" vaikka tietää henkilön olevan kaunis. Kuka kannattaa tänne kirjautumispakkoa ja profiilissa pitää olla oman vartalon kuva sekä kasvokuva, vois kummasti vähentyä nämä negatiiviset kommentit täällä!?
Tätä voisin kannattaa. :attn:

 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tajua.. mikähän sitten on tarpeeks hyvännäköinen ja -kroppainen ja -ihoinen jos emilyn on niin kauhea kaikin puolin? Kävin kattomassa kuvat (olen kyllä jo aiemminkin hänet bongannut) ja mun mielestä lähestulkoon täydellinen pakkaus! Hyvännäköinen nainen jolla on rotunenä, ei tosiaankaan ruma sellainen! En keksi nyt muuta vastausta kuin, että joku kateuksissaan haukkuu "rumaksi" vaikka tietää henkilön olevan kaunis. Kuka kannattaa tänne kirjautumispakkoa ja profiilissa pitää olla oman vartalon kuva sekä kasvokuva, vois kummasti vähentyä nämä negatiiviset kommentit täällä!?
Tätä voisin kannattaa. :attn:

Mahtaisko pieni kato käydä käyttäjissä? =)

 
emilyn muuten on ihan tavis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tajua.. mikähän sitten on tarpeeks hyvännäköinen ja -kroppainen ja -ihoinen jos emilyn on niin kauhea kaikin puolin? Kävin kattomassa kuvat (olen kyllä jo aiemminkin hänet bongannut) ja mun mielestä lähestulkoon täydellinen pakkaus! Hyvännäköinen nainen jolla on rotunenä, ei tosiaankaan ruma sellainen! En keksi nyt muuta vastausta kuin, että joku kateuksissaan haukkuu "rumaksi" vaikka tietää henkilön olevan kaunis. Kuka kannattaa tänne kirjautumispakkoa ja profiilissa pitää olla oman vartalon kuva sekä kasvokuva, vois kummasti vähentyä nämä negatiiviset kommentit täällä!?
jaa, minä en ole haukkunut täällä ketään, mutta ihmettelen tuota kateuskortin vetämistä joka paikkaan. Ei ole asiallista haukkua kenenkään ulkonäköä ja kommentoimatta voi jättää jos ei ole mitään ystävällistä sanottavaa. se toki koskee myös niitä tänne kuvansa laittaneita laajemmaltikin.
...muutamaa läskiketjua muistellessa....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no se:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Söde...:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei sulla ole perunanenä vaan kunnon kolvi! Ole onnellinen siitä, perunanenä on ruma. Sun nenä ei ole ruma vaan se on vaan jotenkin iso. Sun kasvot on aika kulmikkaat eikä sua voi luonnehtia mitenkään naiselliseksi. Luomat ovat laskeutuneet ja huuletkaan ei ole soman pyöreät vaan tosi terävät. Kulmakarvasi ovat piirretyt ja varmaan ihossasi on ollut ongelmia. Ihottuma näkyy läpi. Jos mä olisin sä, ostaisin vähän laadukkaampia meikkejä etten näyttäisi noin meikatulta. Mutta vaikka et ole kaunis niin olet viestiesi perusteella tosi mukava! Sori, mutta mä tykkään enemmän naisellisista naisista, jotka on luonnonkauniita. Älä yritä koko ajan niin saatanasti pinnistää jotakin, kun kuvatkin on jotenkin "teekeilevän" näköisiä. En sano pahalla vaan hyvällä!
Ompa helvetin typerä kommentti! Ja vielä hyvällä... Ei kiesus, ehkä on parempi, kun pidät kuonos kiinnii. ps. Mun mielestä Emilyn on kaunis!
 
Mikä siinä on, että pitää toisia mollata ja haukkua. Onko se sitä et kun näkee jonkun kauniin niin se pitää murtaa vaan siks kun itse on kateellinen ja tyytymätön itseensä. Kukaan ei oo täydellinen ja täällä nähdyt naiset on kaikki kauniita. Vaikka ite ei pidä jostain, niin joskus voi pitää myös suunsa kiinni.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Mikä siinä on, että pitää toisia mollata ja haukkua. Onko se sitä et kun näkee jonkun kauniin niin se pitää murtaa vaan siks kun itse on kateellinen ja tyytymätön itseensä. Kukaan ei oo täydellinen ja täällä nähdyt naiset on kaikki kauniita. Vaikka ite ei pidä jostain, niin joskus voi pitää myös suunsa kiinni.
mä taas ajattelen, että haukkuja kerää huomiota.....
 

Yhteistyössä