Kroppapino! (kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Naiset...

Mul muuten kävi ensimmäistä kertaa elämässäni niin, et kon menin baaariin, kaappasi nainen mut mukaansa ja suuteli ennen kuin ehdin edes ihmetellä...

Merkillinen on tää nykyaika. Tai sitä minä hidas ja vanha.

(en tosin valita)
 
Hitaampi ja vanhempi
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Naiset...

Mul muuten kävi ensimmäistä kertaa elämässäni niin, et kon menin baaariin, kaappasi nainen mut mukaansa ja suuteli ennen kuin ehdin edes ihmetellä...

Merkillinen on tää nykyaika. Tai sitä minä hidas ja vanha.

(en tosin valita)
Vai hidas ja vanha, en minä vaan ole mitään huomannu ...
 
no se
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Söde...:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Marylyn&image_id=72759101
Sun miehes on rupsahtanut melkoisesti kun vertaa uusinta kuvaa vanhempiin..
Ihan hyvä teoria, mutta uusimmissa kuvissa se on erittäin väsynyt jolloin näyttää puolikuolleelta plus parransänki tekee tehtävänsä :D
Jumalauta sulla on melkoisen iso nenä noin naiseksi! Ei millään pahalla, mutta jumalattoman iso se on, oikea kunnon kärsä. :)
Mä nyt en mikään siro ole muutenkaan :snotty: Tässä yksi hyvä syy lisää miksi pitää tälläytyä, että edes joku osio näyttäisi hyvältä perunanenän rinnalla :saint:
Ei sulla ole perunanenä vaan kunnon kolvi! Ole onnellinen siitä, perunanenä on ruma. Sun nenä ei ole ruma vaan se on vaan jotenkin iso. Sun kasvot on aika kulmikkaat eikä sua voi luonnehtia mitenkään naiselliseksi. Luomat ovat laskeutuneet ja huuletkaan ei ole soman pyöreät vaan tosi terävät. Kulmakarvasi ovat piirretyt ja varmaan ihossasi on ollut ongelmia. Ihottuma näkyy läpi. Jos mä olisin sä, ostaisin vähän laadukkaampia meikkejä etten näyttäisi noin meikatulta. Mutta vaikka et ole kaunis niin olet viestiesi perusteella tosi mukava! Sori, mutta mä tykkään enemmän naisellisista naisista, jotka on luonnonkauniita. Älä yritä koko ajan niin saatanasti pinnistää jotakin, kun kuvatkin on jotenkin "teekeilevän" näköisiä. En sano pahalla vaan hyvällä!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Naiset...

Mul muuten kävi ensimmäistä kertaa elämässäni niin, et kon menin baaariin, kaappasi nainen mut mukaansa ja suuteli ennen kuin ehdin edes ihmetellä...

Merkillinen on tää nykyaika. Tai sitä minä hidas ja vanha.

(en tosin valita)
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja no se:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Söde...:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Marylyn&image_id=72759101
Sun miehes on rupsahtanut melkoisesti kun vertaa uusinta kuvaa vanhempiin..
Ihan hyvä teoria, mutta uusimmissa kuvissa se on erittäin väsynyt jolloin näyttää puolikuolleelta plus parransänki tekee tehtävänsä :D
Jumalauta sulla on melkoisen iso nenä noin naiseksi! Ei millään pahalla, mutta jumalattoman iso se on, oikea kunnon kärsä. :)
Mä nyt en mikään siro ole muutenkaan :snotty: Tässä yksi hyvä syy lisää miksi pitää tälläytyä, että edes joku osio näyttäisi hyvältä perunanenän rinnalla :saint:
Ei sulla ole perunanenä vaan kunnon kolvi! Ole onnellinen siitä, perunanenä on ruma. Sun nenä ei ole ruma vaan se on vaan jotenkin iso. Sun kasvot on aika kulmikkaat eikä sua voi luonnehtia mitenkään naiselliseksi. Luomat ovat laskeutuneet ja huuletkaan ei ole soman pyöreät vaan tosi terävät. Kulmakarvasi ovat piirretyt ja varmaan ihossasi on ollut ongelmia. Ihottuma näkyy läpi. Jos mä olisin sä, ostaisin vähän laadukkaampia meikkejä etten näyttäisi noin meikatulta. Mutta vaikka et ole kaunis niin olet viestiesi perusteella tosi mukava! Sori, mutta mä tykkään enemmän naisellisista naisista, jotka on luonnonkauniita. Älä yritä koko ajan niin saatanasti pinnistää jotakin, kun kuvatkin on jotenkin "teekeilevän" näköisiä. En sano pahalla vaan hyvällä!
saataisiinko me sun pärstä näytille, jotta nähtäisiin minkä näköinen ihminen tuollain toisia arvostelee.

Jos sitten voitaisiin kaikki yhdessä arvostella ja suositella, kuka mitäkin, kauneusleikkauksia :saint:
 
viera*
Alkuperäinen kirjoittaja no se:
Ei sulla ole perunanenä vaan kunnon kolvi! Ole onnellinen siitä, perunanenä on ruma. Sun nenä ei ole ruma vaan se on vaan jotenkin iso. Sun kasvot on aika kulmikkaat eikä sua voi luonnehtia mitenkään naiselliseksi. Luomat ovat laskeutuneet ja huuletkaan ei ole soman pyöreät vaan tosi terävät. Kulmakarvasi ovat piirretyt ja varmaan ihossasi on ollut ongelmia. Ihottuma näkyy läpi. Jos mä olisin sä, ostaisin vähän laadukkaampia meikkejä etten näyttäisi noin meikatulta. Mutta vaikka et ole kaunis niin olet viestiesi perusteella tosi mukava! Sori, mutta mä tykkään enemmän naisellisista naisista, jotka on luonnonkauniita. Älä yritä koko ajan niin saatanasti pinnistää jotakin, kun kuvatkin on jotenkin "teekeilevän" näköisiä. En sano pahalla vaan hyvällä!
no vittu todella hyvällä sanoitkin tosiaan! :eek: vaikket SINÄ tykkääkään, niin joku tinen tykkää. eikä aina tarvi sanoa noin jyrkästi negatiivista mielipidettään edes "hyvällä". jeesus sentään.
emilyn on kaunis :flower:
 

Yhteistyössä