KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

ikiliikku Aika hassua, kun jo toisen lapsen odotuksen aikana ootte saanu noita "ehkäsykin on keksitty"- kommentteja. Me kuultiin niitä vähän kolmannen raskauden aikana ja nelosta kun odotin, meinattiin hukkua niihin kommentteihin... :/

Ajattelin tässä laittaa lapset riviin ja ottaa ison kasan kuvia pienistä. Ois tarkotus joulukottia varten saaha joku oikein hieno kuva onnistuun... :D :xmas: Onko muut jo miettiny joulujuttuja, vai olenko porukan ainut sekopää? :whistle: Nyt kun esikoinenkin on kotona, niin olis hyvin aikaa niitä kuvia ottaa. En laittanut tyttöä ollenkaan eskariin, kun valitti pääkipua ja nuhaakin on vähän. Meillä on nyt mennyt 3 viikkoa peräkkäin, että koko ajan joku lapsista kuumeessa tai kovassa flunssassa... ja nyt kun ollaan saatu kaikki kuntoon, en tosiaan halua enää kellekkään mitään kuumeita!! Niin aattelin, et säästyttäs kuumeelta yms, kun tyttö nyt jo saa huilia päivän, eikä vasta sitten jos tulis enemmän kipeeksi sen takia, kun nyt oisin laittanut eskariin...

Tässä muuten yksi päivä kun lueskelin tätä ketjua, ajattelin että montakos strutsia sillä Levottomalla strutsilla olikaan... :ashamed: Ihan kuitenkin tarkoitus oli katsoa, monta lasta teillä on... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
ikiliikku Aika hassua, kun jo toisen lapsen odotuksen aikana ootte saanu noita "ehkäsykin on keksitty"- kommentteja. Me kuultiin niitä vähän kolmannen raskauden aikana ja nelosta kun odotin, meinattiin hukkua niihin kommentteihin... :/

Ajattelin tässä laittaa lapset riviin ja ottaa ison kasan kuvia pienistä. Ois tarkotus joulukottia varten saaha joku oikein hieno kuva onnistuun... :D :xmas: Onko muut jo miettiny joulujuttuja, vai olenko porukan ainut sekopää? :whistle: Nyt kun esikoinenkin on kotona, niin olis hyvin aikaa niitä kuvia ottaa. En laittanut tyttöä ollenkaan eskariin, kun valitti pääkipua ja nuhaakin on vähän. Meillä on nyt mennyt 3 viikkoa peräkkäin, että koko ajan joku lapsista kuumeessa tai kovassa flunssassa... ja nyt kun ollaan saatu kaikki kuntoon, en tosiaan halua enää kellekkään mitään kuumeita!! Niin aattelin, et säästyttäs kuumeelta yms, kun tyttö nyt jo saa huilia päivän, eikä vasta sitten jos tulis enemmän kipeeksi sen takia, kun nyt oisin laittanut eskariin...

Tässä muuten yksi päivä kun lueskelin tätä ketjua, ajattelin että montakos strutsia sillä Levottomalla strutsilla olikaan... :ashamed: Ihan kuitenkin tarkoitus oli katsoa, monta lasta teillä on... :D

Minäkin mietin tuota että kuinka on voitu sanoa pahasti jo toisesta lapsesta ikiliikulle ja tuosta tulikin mieleeni että minä olin siskoni työpaikalla yleinen vitsi, siis tyyliin että "ai se sisko joka ei tiedä että ehkäisy on keksitty"? vitsit et otin kipinää siitä ku systeri kertoi et sen duunikaverit oli sanonu noin, ihmiset jotka ei edes tunne mua!!!! :eek:

mä en oo jaksanu vielä luoda ajatuksia jouluun :ashamed: paitsi sen verran että tänä jouluna mietitään vielä tarkemmin että mitä se pukki meidän lapsille tuokaan :xmas: meillä on monta joulua takana kun ollaan mielestämme hankittu kivoja juttuja pukin konttiin. ja kuinkas ollakaan ennen uutta vuotta on aina puolet niistä lahjoista olleet rikki :headwall: vaikka aika tarkkaan mekin niitä leluja esim. katsotaan, ikäsuositus yms. näyttääkö kestävältä. Mut meillä tahtoo tuo kolmas ja neljäs poikanen olla sellaisia jotka rikkoo ekan ja toka leluja, jos pääsevät niihin käsiksi

eli siis meillä on äitti-83 myös neljä lasta mutta kaikki ovat poikia. Tästä ollaan myös saatu kuulla että "vieläkö te sitä tyttöä yritätte?" entäs vaikka yritettäiski? :p keneltä se on pois? :whistle: tietty näiltä muilta lapsilta se on vähän pois kun joutuvat vielä enemmän jakamaan äitiä ja isiä :ashamed:

mistä päin te muut olettekaan? Me ollaan ihan täältä eteläisestä Suomesta ja jotenkin tuntuu et pitäis muuttaa pohjosemmaksi että mahduttais paremmin elämään. Jotenkin tuntuu että täällä on kaikki suunniteltu 4 henkiselle perheelle. Vaikka niinhän se taitaa olla että se perhekoko on sen 4 ja kaikki on tehty sen mukaan...
mikäs auto on äitti-83 perheellä käytössä? =) meillä on Opel Zafira ja vielä toistaiseksi mahdutaan ihan jees, keskipenkillä istuu 3 muksua ja ihan takana 1 niin saatiin tavaratilakin maksimoitua. mut kyl me nyt jo ollaan haaveiltu tilavammasta tila-autosta. Tuokin on tilava 4-5 henkiselle perheelle, silloin taakse todella jää rattaille yms. hyvin tilaa.

oho, tulipas tekstiä. Jospa mä lopettelen sit tältä erää :wave:

ja ilmeisesti tää strutsi on vielä ihan väsy ku vasta nyt ymmärsin ton
äitti-83 laittaman strutsi/lapsi jutun :ashamed: meidän perheessä on siis yks strutsi, yks koala ja neljä apinaa :D
 
ikiliikku
mutta en enää ylläty mistään mitä äitini sanoo,ollaan aina oltu niinku kissa ja hiiri.jos ja kun seuraava lapsi ilmoittaa tulostaan,en ihan heti mene äidille siitä kertomaan. :x

minä oon kans sellainen että ostan joululahjat aika paljonkin etukäteen.ei mitään mieltä jättää niitä viimetippaan ja sitten alkaa stressata niillä.paljon mukavampi on rauhassa miettiä ja ostella kun on riittävästi aikaa.nytkin oon jo kohta kaikille lahjat ostanu vaikka jouluun on vielä aikaa mutta eipä tartte miettiä sitä enää myöhemmin. =)

meillä poika jo toista viikkoa nuhassa.aina sama juttu näin syksyllä kun ilmat kylmenee.kun ei vaan tarttuis pikkuiseen tuo nuha.myö muut ollaanki oltu terveinä onneksi.ja mahatauti kuulemma riehuu kouluilla ja päiväkodissa :(
 
ikiliikku
viis vee poika saa aikahyvin hajalle kaiken mitä lahjaksi saa.vitsailinki jo isännälle että sie ku osaat raudasta tehdä vaikka mitä ni saat alkaa pojalle tekemään raudasta kaikki lelut joissa ei ole yhtään ruuvia eikä mutteria jotta ne säilyis paremmin :LOL:
 
unohdin vielä sen kertoa et tänä aamuna ei todellakaan tee mieli yhtään enempää vauvoja. On niinku sellanen ärsytysten aamu taas :kieh: taitaa olla menkat tulossa kun ihan pienestä meinaa kiehua |O :headwall:
ja ihan sellasista pikkujutuista on kyse. aamulla avauduin miehelle et mä en jaksa toistaa enää itseäni.Joka aamu sama juttu:

"pukekaa päälle"
eskalainen ja tarhalainen istuu vaan sohvalla
"pukekaan nyt päälle tai lasten ohjelmat laitetaan pois"
pikkasen alkaa liikettä näkymään, minä menen laittamaan aamupalaa ja huudan keittiöstä:
"joko on vaatteet päällä?"
tulen keittiöstä katsomaan ja huomaan tarhalaisen istuvan ja tuijottavan telkkaria paita kädessä. Karjasen:
"Nyt se paita päälle ja sit aamupalalle"
molemmat tulee syömään. ja sit joka toinen päivä on aamupalassa jotain vikaa jommankumman mielestä.Alkaa pulina ja syöminen unohtuu.
"lopettakaa pulina ja syökää että ehditte ennen kuin lähdette"
mies on tässä vaiheessa vielä suihkussa.
"lopeta pulina ja syö"
tarhalainen taas keskittyy kaikkeen muuhun kuin syömiseen.
"istu kunnolla ja syö"
vihdoin saavat syötyä ja taas minä:
"sitten voitte mennä pukee ulkovaatteet päälle"
taas pulinaa ja ulkovaatteet vaan lojuu lattialla
" nyt ne vaatteet päälle"
ja pulina jatkuu..tai sitten iskee kiukku kengistä niinku tänä aamuna tarhalaiselle..
"nyt ne vaatteet päälle, mikä ihme siinä kestää?"
jee, vaatteet on päällä, reput pakattuna ja minä aivan poikki.
"Noni, heippa! hyvää eska ja tarhapäivää!"
ja sit ne kolme lähtee matkaan ja me vilkutetaan vielä ikkunasta.

niin ja siinä lähdön hetkellä haen vuorotellen kuopusta ja kissaa ulko-ovelta pois etteivät karkaa rappuun.

ja heti aamusta päivä pilalla kun sen käyttää tuohon nalkuttamiseen.Kaiken sen nalkuttamisen välissä tietty syötän kuopuksen ja laitan kolmosellekin aamupalaa. siivoan kissankakat kun ne haisee vessasta asti koko kämppään ja opastan miestäni jos pojilla on repussa jotain mitä pitää laitella tarhassa tai eskarissa omille paikoilleen.

sitten mä keitän kahvit, teen leivät ja tuun tähän koneelle aamupalalle.
ja päätän taas kerran että meille ei tuu enempää lapsia. ihanaa kun ne kasvaa ;) ja päivän edetessä sitten unohdan tuon aamun sähellyksen B)

mut meille ei siis tuu enempää vauvoja! :snotty:
 
Meidän katras asuu läntisellä Pirkanmaalla ja ihan landella =) Ollaan asuttu täällä hiukan yli vuosi. Rakastuttiin tähän paikkaan, vaikka matkat joka paikkaan on pitkiä, mutta niihin on jo tottunut. Kauppaan on 23km ja lasten koulumatka on 12km.

Ja autona meidän perheellä on pontiac, kaikki mahtuu tällä hetkellä mukaan, mutta tavaratilaa ei kyllä ole.

Joululahjoja en ole ajatellut ja en kyllä ajattele ainakaan ennen marraskuuta.

Ja levoton strutsi....meillä on kaikki aamuta tollasta nalkuttamista. Syö nyt, pue nyt, käy veskissä, kohta täytyy nyt lähteä, vähän vauhtia nyt jne.

Meillä myös minä huolehdin kaikesta, kai mieskin vois, mutta tuntuu että ei osaa tai ainakin minä saan paremmin tehtyä ja kun teen ja hoidan hommat, niin sitten ainaskin itse tiedän, että ne on tehty.

Me tässä odotellaan vatsatautia saapuvaksi meidän pirttiin, tai siis ei osoteta, vaan kauhulla pelätään. Mutta kun esikoisen paras kaveri tuli jo eilen kouluun vaikka edellispäivänä oli just ollut yrjätaudissa :headwall: Se on taudeista kamalin. Viime keväänä meillä oli yrjätauti 3.5 kuuakuden aikana NELJÄ KERTAA ja aina kesti kaksi viikkoa. Olin ihan burn outin partaalla ja pelkään nyt sitä tautia kuin ruttoa.

Miten te muut suurperheet saatte järjestyksen pysymään? vai saatteko? Meillä on koko ajan kamala kaaos ja mulla proput palaa.......
 
Moi vaan kaikille!

Minäkin taidan kuulua sit tänne.Mulla on jatkuvaan kauhea vauva kuume.
Meillä on 4lasta. Nuorin tuli just heinäkuulla vuoden ja nyt on ollu monta kuukautta kauhea vauva kuume.Vaikka joskus sanoin et meille tulee vaan 3lasta :LOL:
Pitäs vaan saada mies jotenki lämmiteltyä vauvan teko hommiin...
 
Levoton Strutsi Meillä on Chrysler Grand Voyager. Ja tilaa on mukavasti. Kaksostenrattaatkin menee ihan helposti taakse, jää vielä tilaakin. Ja sit on mukavasti yks vapaa paikkakin vielä... :D Joo, ei sitä aamulla heti jaksa kaikkee ymmärtää... sekin oli aamua, kun mietin tota, montako strutsia teillä on... :D

miia Toi vatsatauti on tosi :x !! Meillä onneks ei montaa kertaa oo sitä ollut. Mutta se ei ollut kivaa, kun sillon tuli lapsiin mahatauti, kun olivat hoidossa, kun oltiin miehen kanssa synnyttämässä kuopusta. Mies ei sitten päässytkään lasten kanssa seuraavana päivänä vauvaa kattoon, vaan sai siivota oksennuksia sängyiltä ja lattioilta, kun kolme lasta vuoronperään voi pahoin. :x :/

Toi aamutouhu, mitä Levoton Strutsi kirjoitti, kuulostaa ihan liian tutulta!!! :LOL: :LOL: Millon on kökkäreitä jogurtissa, millon on vääränlaista leipää, millon taas halutaan mekko, eikä housuja jalkaan, tai ei pysty muka peseen hampaita kun yksi hammas heiluu, ja millon äiti on muuten vaan koko ajan ihan tyhmä... Ja miten nuo lapset pystyykin oleen kuin hidastetusta elokuvasta aina aamutoimissaan... :kieh: :D Meillä vaan mies on lähtenyt jo töihin silloin, kun herätän lapset. Ja mä vien pienempien lasten kans esikoisen pysäkille, kun tyttö menee siitä sit taksilla eskariin. Mut muuten oli kuin meidän aamut... :LOL:

Tervetuloa Nasu-79! Mä muuten joskus vannoin, että minähän EN lapsia aio saada... :D

Kyllä mä aina kovasti yritän jotain järjestystä täällä pitää yllä. Mutta neljä lasta sotkee nopeempaa kuin yksi äiti kerkee siivota... Aina iltasin sit pietään lasten kanssa "lelujenkeräystalkoot"... Mä oon vaan aina ollu sellanen et tykkään et on siistiä... välillä varmaan liikaakin koko ajan jotain koitan järkkäillä et pysyis ees joku järjestys... Mies ainakin on asiasta joskus huomauttanut, et viisaampaa olis jos ne siivottas vasta sit illalla... Mut joku keittiön lattiakin alkaa "ahistaan" jos siellä on 5cm kerros leivänmuruja, pakko saaha siivota se lattia aina kun lapset siellä syönyt jotain. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
taas.nimittäin venähdytin selkäni eilen kun nostin jotenki väärin meidän raskasta kuopusta.hätä tulee ellei se pian opi käveleen,on liian raskas kantaa :eek:
juu. minäkään en kuumeillut tänä aamuna kuin hetkisen :D kuume laski taas kun meidän pojat näytti vähän luonnettaan..
pikaista paranemista ikiliikulle . meidänkin kuopus on jo aika painava, mutta osaa onneksi kävellä. Pyllynpesulla selkä on vaan niin ihme asennossa et mä joku päivä vielä jään sellaseen kumaraan asentoon.

Mukavan puoleinen sadepäivä koitti sitten taasen. Voisin käyttää aikaa siivoamiseen :snotty:
 
aaargh! tänään onkin näemmä sellainen päivä että kuume laskee ja nousee takasi ihan yhtä rivakasti :headwall: nää on rasittavia tälläiset päivät kun tulee olo et pitäis heti tehdä päätöstä seuraavasta vauvasta, tuleeko kenellekään muulle sellaisia olotiloja? =) yritän tässä kovasti toppuutella itseäni että tänään ei tarvitse päättää mitään...
mä taidan oikeesti siirtyä täältä palstalta nyt sinne siivoilemaan, kun mun oloa ei yhtään helpota lukea muista jotka ovat testiä menossa tekemään tai synnyttämään lähdössä :D musta tulee ihan pöpi muuten :wave:
 
Moi!

Te ootte ihania.. Musta tuntuu että vihdoin täällä on joku joka tajuaa mua. Mä oonkasn miettiny et pitäis muuttaa pohjoseen tai ainakin maalle jotta meidän perheen olisi soveliasta lisääntyä ilman muiden ihmettelyä.

Mulla kanssa kuume nousee, laskee, nousee, laskee...Lopputuloksen tiedän :D Raskaana viel ollaan (jos luoja suo). Mutta siihen taitaa jäädä lapsiluku tais sitten neljään :D (tai sit "myyn" noi aikasemmatkin pois)(HUONO VITSI) :whistle: :whistle: ;)

Meillä on autona kans voyager, tosin vain se lyhyt malli. Mutta suksipoxin kanssa hyvin mahdutaan pidemmällekkin reissulle.

Ikiliikkujalle tsemppiä ja toivottavasti pian selkä ois parempi. Meillä kuopus potee korvatulehdusta ja yöt sen mukaiset, silti kuumetta vähän pukkaa :D .

Mitäs mieltä ootte?? Oisko tässä meillä kerhoporukkaa?????Perustetaanko??
 
Joo,toi vatsatauti on kyllä elämän pahin painajainen,ja jos kuulen et jollain on se ollut,ei meille oo asiaa viikkoon! Karseet muistot on vuosien takaisesta epidemiasta,joka iski ku salama kirkkaalta taivaalta... Ei ollu herkkua imettää ja hoitaa muutaman kuukauden ikästä vauvaa,siivota kaksvuotiaan oksennuksia ja vaihtaa lakanoita parisängystä useampaan otteeseen ja suunnilleen kontata ite välillä vessaan yrjöömään! Välillä pelkäsin,et pudotan viel vauvan,ku voimat oli ihan loppu.eikä siinä vielä mitään,mut nelivuotias vauhtihirmu oli terveenä ja pirteenä tohottamassa ja vaatimassa!!! Yritin äijällekii sanoo,et tee nyt jotain,mut silläkii sama tauti ja tokas vaa,et ei pysty.Ja miun vaa piti pystyä!!!!!!Onneks anoppi tuli jossain vaiheessa hätiin,käytti vauvan vaunulenkillä ja vei sitte villin esikoisen muutamaks tunniks hoiviinsa... Että jos ite on terveenä,ni kyllä sitä vielä muksut hoitelee,mut tommonen on melkein maailmanloppu.Ja nää isommat osaa jo onneks tähdätä yleensä vatiin tuotoksensa,ni sujuu vähän helpommin sairastelut.

Ja noista kommenteista...kaikkee on kyl saanu kuulla: tuplavahinko,vihjailut lestadiolaisuudesta,ehkäisyasiat,nää sukupuolikysymykset ku kolmen pojan jälkeen tyttö ni ettehä työ enää,ihmettelyt ku oon tämmönen pienikokonen äippä et voiks nää kaikki olla siun,joku on jopa sanonut et otan osaa... Ja niinku aiemmin mainitsin,et oma äitikii on vihjaillu näistä terveyspointeista,et onko ihan viisasta,et käy kropan päälle... Ite en oo toisten elämäntapoja arvostellu,ku oon sitä mieltä että jos siitä ei oo kellekään haittaa,niin on jokaisen oma asia,mitkä valinnat elämässään tekee.Se on vaan rikkautta et ollaan erilaisia.

Täällä Itä-Suomessa asustelen.Oon autoton ja jäin siis Tammikuussa yksinhuoltajaks...Pari viikkoo sitte tapasin muute tosi kivan ja ystävällisen ja ihanan miehen,tiedän tyypin teinivuosiltani,muttei sillo tunnettu paremmin kuiteskaa...Miusta on ihan uskomatonta,et joku voi olla niin mukava ja tykätä miusta omana ittenäni ja olla viel kiinnostunu ihan kybällä miusta,vaikka miulla neljä lasta!Miulla ei oo koskaan ollu mitää suhteita,ku exän tapasin teininä ja nyt eron jälkeen olin vaa ittekseni...Saas nähdä mitä tästä kehkeytyy,on ihana ku sillä miehellä ei kiire mihinkään,ollaan ihan syöty ja kahviteltu ja juteltu.Ja onhan tää ajallisesti hankalaa,ku miulla nää lapset,enkä heille ihan äkkiä ketää näytille tuo,sitte täytyy jo olla tosi vakavissaan ja tietää että tästä tulee jotain varmasti.Mutta hassua,että tuntuu siltä ihan kuin oisin tuntenu tän miehen jo kauemminkin,sillä tavalla synkkaa jotenkin...

Että mielessä on käynyt,että saankohan mie jatko-osan tästä vielä miun perhe-elämään? Kiireellä en hönkäse mihinkään,mutta oon aatellu asiaa,kun se kuumekii vaivaa aina vaan :)
 
viiviliina ei se maallemuutto auta. Me muutettiin vuosi sitten tänne ihan korpeen ja ajattelin että täällä on muitakin isoja perheitä ja ei paljon ihmetellä. Mutta vielä mitä, ihmettelyn ja hämmästelyn aihe ollaan täälläkin. Ja isoin perhe :headwall: Mutta toisaalta on ne kuitenkin hiukan suvaitsevaisempia täällä. ja on täällä muuten isoja perheitä, vaikka lapsiluvut on pienempiä, mutta sitten samassa taloudessa asuu isovanhempia tai setiä tai muita, jota mä en kyllä taas jaksaisi.

LapsiliutaTosi kiva, että olet löytänyt uuden ihastuksen rinnallesi, joka tosiaan hyväksyy ne neljä lastakin. sellaisia miehiä ei joka oksalla olekaan.

Vauvakuume on täällä kova... mutta edelleen mietin että jooko vaiko eikö....nyt alkais oleen kuukaudesta ajakohtakin oikea......ja kun käytössä ollut vaan kumit, niin ehkäisyn poisjättökin olis aika helppoo....päätös ei vaan ole....

Mutta joku on taas kerran, ties monennenko kerran tällä viikolla räjäyttänyt pommin tässä huushollissa, joten pakko mennä tekemään jotain.
 
viiviliina mä myönnän tyhmyyteni, mut mä en tiedä yhtään miten toi kerho-hommeli toimii... :snotty: Voisko joku valaista mua? :D

Ja yhdyn tuohon, että maallemuutto ei auta, jos "kauheaa, kamalaa, hirveää, kun teillä noin monta lasta"- ihmisistä eroon haluais! :D Tai sit pitäis olla jo tosi tosi maalla, ihan keskellä ei mitään... siitä en sit tiedä, ihmeteltästkö siellä... Me asutaan aika maalla, ei kuitenkaan ihan keskellä ei mitään. Kyllä täälläkin ihmetellään, mut ei tosiaan niin paljoo kuin vähän isommassa paikassa asuessamme.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!! :wave:
 
Äitti!

Se kerho pitää perustaa ja sit jäseneksi haetaan kerhonperustajan kautta! meillä on esim maalisvauva kerho ja siel on ihankiva jutella ja laittaa kuvia jne ihan tutun ja "turvallisen" porukan kanssa!

Mä en ole kerhoa perustanu mut jos vaikka joku kokenu ja innokas perustaja löytyis...JA voin mäkin harjotella jos innokkaita löytyy.

Ja siis kerhoon pääsee juttelemaan salasanalla..sieltä löytyy kuvagalleriaa jne.
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Äitti!

Se kerho pitää perustaa ja sit jäseneksi haetaan kerhonperustajan kautta! meillä on esim maalisvauva kerho ja siel on ihankiva jutella ja laittaa kuvia jne ihan tutun ja "turvallisen" porukan kanssa!

Mä en ole kerhoa perustanu mut jos vaikka joku kokenu ja innokas perusta löytyis...JA voin mäkin harjotella jos innokkaita löytyy.

Ja siis kerhoon pääsee juttelemaan salasanalla..sieltä löytyy kuvagalleriaa jne.

toi kerho kuulostais kyllä hyvältä ajatukselta.mitä muut on mieltä? =)
 
Edelleen samat sanat,työ ootte ihania!Kerrankin on porukkaa,joka aattelee elämästä ihan niinku mie!Se nyt ilmeisesti on vaa niin,ettei muut tajua tätä ku myö kroonikot vaa :)

Kerhoidea ihan kiva,mutten miekää oo tutustunu siihen puoleen paremmin.Yleensä oon pyörähtäny tuolla 30-40 keskusteluissa,mut ei aina oo keskustelut kolahtanu.Yksinhuoltajasivuilla taas karsee telotusmeininki välillä,ettei sieltäkii voi saada lähinnä pahan mielen,kun kaikki pistää toisiaan halvalla...
 
Nonni.. nyt kerho perustettu..

Kerhon nimi on vauvakuumeiset (kroonikot)

Eikun mulle vaan yytä niin laitan salasanan tulemaan ja sitten kerhon etusivulla on kohta "hae jäsenyyttä" niin sinne vaan klikkaat ja toimit ohjeiden mukaan..

*toivottavasti se toimii näin* :whistle:

Tervetuloa :D
 
...kin on vielä hengissä,vaikka käväisin lentäen kaikkien neljän kanssa yksin Pohjoisessa vanhempieni luona :LOL: Kiva kun olette olleet sillä aikaa aktiivisia ja olikos tuossa jostain kerhostakin juttua!!!

:p

Palaan iltäpäivällä,nyt yksi tissillä ja muut pahanteossa....
 

Yhteistyössä