meidän ei tartte muuttaa minekään mutta muuten voi kyllä olla hulinaa jos vauva syntyisin just jouluksi. =)Alkuperäinen kirjoittaja kultaköynnös:Hulinaahan se viime joulu sit oli.. Me kun muutettiin 20.12 uuteen asuntoon ja sit joulu väliin + vauva syntyi 28.12
Tänä jouluna huokaisen syvään, kun saa vähän rauhallisemmin ottaa.
suosittelen kyllä muille jouluvauvasta haaveileville, että jättää ainakin muuttosuunnitelmat siittä hässäkästä sivuun
eli mieli muuttuu kuin tuuliviiri mutta kuume pysyy.yhtenä päivänä haluan vauvan ja toisena en mutta on ajatus jouluvauvasta alkanut vaivata senverran että oikeen eilen pojan kans kun neuvolassa käytiin ni puhuin mun ja miehen kuumeilusta kätilön kans ja sekin sanoi että onhan se aika raskasta pienten kans mutta positiivista on sitten se pieni ikäero. =)Alkuperäinen kirjoittaja miia:Täällä mennään joo-ei keskustelua uudesta vauvasta. Tunteet sanoo joo ja järki ei, mieskin on kahden vaiheilla. On se vaikeaa. Mä kanssa kun likun koko katraani kanssa, niin monasti on kysytty että onko nämä kaikki sun omia. Juu-u, ikiomia
oon miettiny että miten raskasta se sitten olis pienien kans ja 5vee eemeli siihen päälleAlkuperäinen kirjoittaja kassu:...voi teidän kanssa nämä asiat jakaa.Kun tuntuu,että aika harva ymmärtää minua tällä hetkellä.Että on jo neljä pientä lasta ja vieläkin kuumetta.Kyllähän se järki välillä toppuuttelee:että miten talous ja omat voimat kestävät sitten suuremmankin katraan.Tai että mitä jos itse sairastuisin tai kuolisin.....onko kukaan muu miettinyt samaa,muuten?
Kassu
tässä ihan lähellä kuoli urheilullinen mies ihan yht´äkkiä,sydän petti.en tiedä mikä siinä sitten oli syynä.oli kans perheellinenAlkuperäinen kirjoittaja miia:Kassu: mä pohdin asiaa liiankin paljon joskus. Miten viisi pientä lasta pärjäisi ilman äitiä ja miten mies pärjäisi ja kuka noita hoitaa ja kuinka yms. Nyt asia on ollut paljonkin mielessä, kun esikoisen 8v, koulukaverin äiti kuoli ihan yhtäkkiä kuukausi sitten. Ihan suorilta jaloilta, nuori ja urheilullinen nainen. Kosketti itseäkin kovasti ja saati sitä kun ajatteli niitä lapsia ja tietysti koko perhettä. :'(
Mä kans ihan todellakin pelkään ihan kauheesti juuri tuota syöpää. Ihan kauheesti! Sitä on ollut niin monella. :'( Ihan kamalia asioita ovat!Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:oon miettiny että miten raskasta se sitten olis pienien kans ja 5vee eemeli siihen päälleAlkuperäinen kirjoittaja kassu:...voi teidän kanssa nämä asiat jakaa.Kun tuntuu,että aika harva ymmärtää minua tällä hetkellä.Että on jo neljä pientä lasta ja vieläkin kuumetta.Kyllähän se järki välillä toppuuttelee:että miten talous ja omat voimat kestävät sitten suuremmankin katraan.Tai että mitä jos itse sairastuisin tai kuolisin.....onko kukaan muu miettinyt samaa,muuten?
Kassu
ja myös sitä oon miettiny että kun nyt on syöpääkin joka nurkan takana ni mitä jos itse sairastuisin enkä selviäisi ja lapset olis pieniä ni kuka niitä hoitaa ja miten miehen käy.kaikkea sitä miettii,kamalia asioita.
eihän sitä ikinä tiedä mitä elämä tuo tullessaan.pitää vain elää päivä kerrallaan
APUAAlkuperäinen kirjoittaja kassu:...voi teidän kanssa nämä asiat jakaa.Kun tuntuu,että aika harva ymmärtää minua tällä hetkellä.Että on jo neljä pientä lasta ja vieläkin kuumetta.Kyllähän se järki välillä toppuuttelee:että miten talous ja omat voimat kestävät sitten suuremmankin katraan.Tai että mitä jos itse sairastuisin tai kuolisin.....onko kukaan muu miettinyt samaa,muuten?
Kassu
ku on ihana kuva teidän naperosta 8=)Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:APUAAlkuperäinen kirjoittaja kassu:...voi teidän kanssa nämä asiat jakaa.Kun tuntuu,että aika harva ymmärtää minua tällä hetkellä.Että on jo neljä pientä lasta ja vieläkin kuumetta.Kyllähän se järki välillä toppuuttelee:että miten talous ja omat voimat kestävät sitten suuremmankin katraan.Tai että mitä jos itse sairastuisin tai kuolisin.....onko kukaan muu miettinyt samaa,muuten?
Kassu
Ihanko mä olisin itse kirjottanut tuon..
*mä vaan täällä luveskelen teidän juttuja*
Meidän Onni :heart: (3.4.07)
täälläkin sataa ja tuulee tosi kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:teille vauvakuumeisille kuuluu tänään?
meillä sataa vettä kaatamalla,masentaa ko ei pääse ulos.poika nukkuu ja mie mietin vauvoja :wave:
Niitähän minäkin mietin.. Laskeskelin juuri että että milloinkas vosi alkaa harkitsemaan vielä yhtä lasta.Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:teille vauvakuumeisille kuuluu tänään?
meillä sataa vettä kaatamalla,masentaa ko ei pääse ulos.poika nukkuu ja mie mietin vauvoja :wave:
saa sitä udella =)Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Levoton Strutsi Saanko udella mitä miehesi on sanonut? (Ei ole pakko tietenkään "kertoa".) :hug: Noista vauvanvaatteista...niitä onneksi saa aina uusia ostettua, jos käyttöä tulisi! :hug:
Täällä kanssa sataa kuin saavista kaatamalla. Aamulla kun vietiin esikoinen eskaritaksiin, niin oltiin ihan märkiä, sateenvarjoista huolimatta. Onneksi minimiehet sentään oli tuplarattaissa suojassa isoimmalta sateelta. Ja äsken veinkin tytöt kerhoon... nyt siis "vaan" 2 lapsen kanssa täällä kotona, ja tuntuu niin oudolta. Eilen lenkillä sain sitten oikein "ihanat" rakot jalkoihin...Saas nähä pystyykö sitä tänään ollenkaan lähteä ulkoileen sit ilalla. :/
eli välillä kun oikeen stressaan ni kuume laskee mutta kun enimmäkseen on niitä ihania aikoja lasten kans ni ei se kuume mihinkään häviä =)Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Levoton Strutsi Mä olen vahvasti sitä mieltä, että sun mies ei oo vielä "lyönyt lukkoon" teidän lapsilukua! Tuskin se muuten tommosia suustaan päästelis. Joten... mun mielestä teillä on vielä toivoa saada se pikkuvitonen.
viiviliina Mulla tulee toi "ei enää ikinä koskaan yhtään lasta lisää" tunne välillä kun iltatoimia pitäis alkaa hoitaan, ja täällä on sellanen apinasirkus päällä että oksat pois! Ja sit kun lapset on saatu peiteltyä, mä tuun tänne vauvakuumeilupalstalle suorinta tietä haaveileen siitä pikkuvitosesta...
ja jotkut tölväisyt ottaa niin korvaan. esim. mun äiti sanoi että "ettekö te käytä ollenkaan ehkäisyä" kun kuopus ilmoitti tulostaan ja tää oli vasta toinen lapsi meillä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Että ajatteletteko te koskaan että "mitä muut ajattelee"??? Meillä appivanhemmat jo tätä nelosta niin kauhisteli ja ihmetteleli. Eihän sitä tarvi tietenkään miettiä mutta kyllä mulla sekin käy väliin mielessä että pidetäänkö meitä ihan pöpeinä...?
Lastenhoito apuakaan ei kehtaa niin pyydellä kun on kerran niin paljon lapsia tehny... :/