KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

Heipähei kaikki ihanaiset kuumeilijattaret!Olen täälläkin palstalla oikein "vanha tekijä",kun aina se kuume iskee vaikka kuinka yrittäisi asioita järkeillä:) Meillä on jo siis 4 lasta (tuorein 3vkoa josta kuva profiilissa synnytyssalista) ja aina jokaisen heistä välillä täällä kuumeillut :ashamed: Aloitin aikoinani Krooninen vauvakuume-ketjun,joka lienee jo unholaan joutunut,mutta otampa tässä rohkeasti uuden aloituksen meille ikuisille kuumeilijoille :wave:

Plussatuulia kaikille ja tärppionnea :p

Minä "joudun" kuumeilemaan vielä jonkin aikaa ennekuin pääsen taas TOSISSAAN kuumeen laskemista yrittämään.Nyt nautin isommista muksuista,joista vanhinkin on vasta 4v ja tietenkin vauvasta!Ja pitäähän tuota miestäkin taas sitten "pehmitellä" ensin......

Kassu
 
Täällä myös taitaa tota kroonista vauvakuumetta olla.. :D Meil tyttö "jo" 9kk, mut kuume läks taas nousuu melkee heti ku sairaalasta kotiuduttii :D mut vielä pitäs vuoden verran jaksaa odottaa.. et koulut saa eka pois alta :|

Ihana pikkuvauva siul kassu :heart:
 
mä istahan tähän teijän seuraan.että tehkääpäs tilaa :D

vauvakuumeen oireet on ollu jo monen monituista vuotta, ja nyt alkaa kuume tavoitella jo astronomisia lukuja.normisti istun tuolla toivottomien haaveilijoiden hiekkalaatikossa, mutta päätin tulla ystävystymään myös kroonisiin kuumeilijoihin.
ukko siis ei ole vielä halukas tekemään minusta äitiä, hänestä isää, ja meistä perhettä, mutta se on työn alla ;)
esikkoa tässä kaipailen. :wave:
 
Kerrankii sopiva aihe!Ite oon iät ja ajat sanonu sairastavani kroonista vauvakuumetta!Kun yhen syliinsä saa,alkaa mieli halajamaan jo seuraavaa...eikä ikinä oo tuntunu siltä,ettei enää koskaan.Ilman ehkäisyä olin exäni kanssa koko ajan ja lapsia on tullut niin kuin on tullut,keskenmenoja pari joukossa.

Kuopuksen jälkeen vaan asiat meni mönkään,ukko lähti ja ero tuli tammikuussa...kellekään en oo kertonu,nyt kun oma elämä alkaa olla raiteillaan,kuinka oikein välillä tekee kipeää tuo kuume.Se kun on palannu maisemiin näitten erosotkujen jälkeen.

Kuopus nyt vuoden ja haikeeta on katsella hänen kasvamista.Sitä miettii,että oliko se miun viimonen vauva,että tässäkö tää nyt oli,vaikka kiitollinen oon kyllä jokaisesta neljästä lapsesta.Käveleekö elämääni enää ikinä miestä ja saanko enää koskaan nuuhkia suloista vastasyntynyttä???Kotiäippänä on hurahtanu jo 9 vuotta ja oon ihan kybällä nauttinu tästä ajasta.

Harmittaa kun asiat meni näin,enkä voi mitään sillekään ajatukselle,että ikää tulee koko ajan lisää...Onko tää ihan hullua,kun ei miulla miestäkään :( En vain mahda itselleni mitään,aina oon halunnu ison perheen enemmän kuin mitään muuta ja johan tää suurperheeks nykyajan mittapuun mukaan luokitellaankin.
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä istahan tähän teijän seuraan.että tehkääpäs tilaa :D

vauvakuumeen oireet on ollu jo monen monituista vuotta, ja nyt alkaa kuume tavoitella jo astronomisia lukuja.normisti istun tuolla toivottomien haaveilijoiden hiekkalaatikossa, mutta päätin tulla ystävystymään myös kroonisiin kuumeilijoihin.
ukko siis ei ole vielä halukas tekemään minusta äitiä, hänestä isää, ja meistä perhettä, mutta se on työn alla ;)
esikkoa tässä kaipailen. :wave:

isäntä nimittäin tänäaamuna kysyi aamukahvilla että jokos laitettais uusi pienokainen alulle(vaikka poika vasta 4kk) =)
vaikka mulla kuume tosi korkealla ni jostain kumman syystä jarruttelin miehen intoa. jotenki pelottaa että miten jaksaa sitte kahden pienen kans ja siihen päälle 5vee eemeli :eek:
 
Hei!Minäkin liityn tähän kroonisten kuumeilijoiden joukkoon..Meillä on kolme lasta (5v2kk,3v7kk ja 1v1kk)ja pientä kuumetta on ollut minulla jo muutaman kuukauden ajan ja nyt tuntuu että "kuume"sen kun nousee.Minä olen nyt 25v ja mieheni 37v,miehelleni riittäisi nämä kolme lapsukaista mutta täytynee koettaa miestä lämmitellä viel ä yhteen vauvaan joskus..Siis mulla alkaa nousta tämä kuume mutta kaikella järjellä ajateltuna voisi anataa isompienkin kasvaa vähän ja sitteen ehkä vasta se neljäs mutta minkäs teet kun nyt jo iski tämä kuume..
 
Minä kaiketi kuulun kanssa tänne. Tervehdys vaan kaikille! :D
Meillä on neljä lasta. Esikoinen 6v. Toinen 3,5v. Kolmas 2v4kk. Ja nelonen 9kk. Ja se vauvakuume on taas ilmaantunut... ollut jo jonkin aikaa, ja pahenee vaan. Mieskin vielä ainakin sen yhden haluaa. Mutta vielä ei yritystä olla päätetty aloittaa. Koitetaan nyt malttaa antaa kuopuksen kasvaa vähän isommaksi ja sitten vasta aletaan "tositoimet". Tämmöistä täällä. Kiva kun on muitakin yhtä "hulluja"! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikiliikku:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä istahan tähän teijän seuraan.että tehkääpäs tilaa :D

vauvakuumeen oireet on ollu jo monen monituista vuotta, ja nyt alkaa kuume tavoitella jo astronomisia lukuja.normisti istun tuolla toivottomien haaveilijoiden hiekkalaatikossa, mutta päätin tulla ystävystymään myös kroonisiin kuumeilijoihin.
ukko siis ei ole vielä halukas tekemään minusta äitiä, hänestä isää, ja meistä perhettä, mutta se on työn alla ;)
esikkoa tässä kaipailen. :wave:

isäntä nimittäin tänäaamuna kysyi aamukahvilla että jokos laitettais uusi pienokainen alulle(vaikka poika vasta 4kk) =)
vaikka mulla kuume tosi korkealla ni jostain kumman syystä jarruttelin miehen intoa. jotenki pelottaa että miten jaksaa sitte kahden pienen kans ja siihen päälle 5vee eemeli :eek:

oho. mä oonki unohtanu tulla tekemään updatea tänne :D
nyt on miehen kelkka kääntyny totaalisesti.eräänä iltana hän kertoi että ei koskaan ikinä halua lapsia niin siitähän sota syntyi. kinasin aikani "hänen aseillaan" eli tappelin samalla tyylillä kun hänkin, ja sen jälkeen ollin ihan hiljaa vaan ja mietin että pitäiskö sit erota, niin eräänä päivänä tämä samainen mies päätti että ostetaan isompi ja aletaan tehtaamaan lapsia!

varovasti mä siihenkin suhtauduin, se on näs tehny tota ennenkin että antaa toivoa ja otaa sen pois. mutta nyt kun se on tarpeeks monta kertaa höpöttäny niistä vauvoista niin alan jo epäilee että tyypillä on pahempi vauvakuume ku mulla :D

yrttämään ei olla vielä alettu ku on tätä stressiä kämpänostosta ja muusta, mutta kuhan se laantuu niin alkaa yritys... nyt ajellaan vähän niinku "vahinkolinjalla" :)
 
ikiliikku



oho. mä oonki unohtanu tulla tekemään updatea tänne :D
nyt on miehen kelkka kääntyny totaalisesti.eräänä iltana hän kertoi että ei koskaan ikinä halua lapsia niin siitähän sota syntyi. kinasin aikani "hänen aseillaan" eli tappelin samalla tyylillä kun hänkin, ja sen jälkeen ollin ihan hiljaa vaan ja mietin että pitäiskö sit erota, niin eräänä päivänä tämä samainen mies päätti että ostetaan isompi ja aletaan tehtaamaan lapsia!

varovasti mä siihenkin suhtauduin, se on näs tehny tota ennenkin että antaa toivoa ja otaa sen pois. mutta nyt kun se on tarpeeks monta kertaa höpöttäny niistä vauvoista niin alan jo epäilee että tyypillä on pahempi vauvakuume ku mulla :D

yrttämään ei olla vielä alettu ku on tätä stressiä kämpänostosta ja muusta, mutta kuhan se laantuu niin alkaa yritys... nyt ajellaan vähän niinku "vahinkolinjalla" :)
[/quote]



jos tosiaan sunkin miehellä on vauvakuume,mikäs sen parempaa kuin miehet kuumeessa :LOL:

isäntä oli eilen koko loppupäivän "rasittava" kun toppuuttelin sen intoa.se kun kävi syömässä ja kahvilla töiden välissä niin sen piti taputella mun mahaa ja voi sitä huokailua :LOL:
tais vähän pettyä ku en heti innostunu ajatuksesta vaikka täytyy myöntää ettei päivääkään mene ettenkö kaipaisi raskausaikaa. =)

ja meilläkin tuo tila tosiaan loppuu jos ja kun vielä lapsia tehdään ja muualle ei voida muuttaa kun maatilalla asutaan joten sit olis talon laajennus edessä isännän puheiden mukaan ja siinäkin sitä hommaa sit riittää ihan stressiin asti. :/

 
Ihana,että muitakin sekopäitä löytyy :) Välillä on tuntunu siltä,että oon ainut näillä kulmilla ja oma äitikin on välillä toppuutellut,että onko tuo lasten tehtailu nyt ihan terveellistä kropalle,vaikka mielissään onkin lapsenlapsista...

Miulla siis lapset tasan 9v, 6v11kk, 4v11kk ja 1v 5kk eli neljässä vuodessa tuli nuo kolme ja seitsemän ja puoli vuotta on esikoisen ja kuopuksen väli...mukana vielä kaksi keskenmenoa (mistä ois tullu vuoden ikäerot)...että onhan täällä teitä muitakin,en mie ainut hörhö sitte maanpäällä ookaan!!!
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsialiuta:
Ihana,että muitakin sekopäitä löytyy :) Välillä on tuntunu siltä,että oon ainut näillä kulmilla ja oma äitikin on välillä toppuutellut,että onko tuo lasten tehtailu nyt ihan terveellistä kropalle,vaikka mielissään onkin lapsenlapsista...

Miulla siis lapset tasan 9v, 6v11kk, 4v11kk ja 1v 5kk eli neljässä vuodessa tuli nuo kolme ja seitsemän ja puoli vuotta on esikoisen ja kuopuksen väli...mukana vielä kaksi keskenmenoa (mistä ois tullu vuoden ikäerot)...että onhan täällä teitä muitakin,en mie ainut hörhö sitte maanpäällä ookaan!!!
ettekö te käytä ollenkaan ehkäisyä kun viimeisin vauva kertoi olevansa masussa.sillon meikäläinen kyllä veti "muutaman" herneen nenäänsä. =)

 
ikiliikku
sen suunnittelee niin että tulis just se jouluvauva? taitaa olla aika hankalaa ja meikäläisellä kun menkkoja ei kuulu eikä näy :/ isäntä olis kyllä vaikka heti valmis :LOL:
 
Heipä hei kaikki yhtä "hullut"! :D
Toisaalta se jouluvauva olis aivan ihana, mut toisaalta taas on kiva kun saa olla joulun rauhassa kotona perheen kanssa... Oottekos te suunnitelleet kuinka monta lasta haluaisitte saada? Me halutaan nyt vielä ainakin se yksi. (EHKÄ kaksi.) Näin "hullu" minustakin on tullut, vaikka ennen vannotin, että en ikinä aio saada lapsia! :D Kivaa että täällä on näinkin monta vauvantuoksusta huumaantunutta!
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Heipä hei kaikki yhtä "hullut"! :D
Toisaalta se jouluvauva olis aivan ihana, mut toisaalta taas on kiva kun saa olla joulun rauhassa kotona perheen kanssa... Oottekos te suunnitelleet kuinka monta lasta haluaisitte saada? Me halutaan nyt vielä ainakin se yksi. (EHKÄ kaksi.) Näin "hullu" minustakin on tullut, vaikka ennen vannotin, että en ikinä aio saada lapsia! :D Kivaa että täällä on näinkin monta vauvantuoksusta huumaantunutta!
kaksi poikaa 5 ja 4kk ikäiset ja mies sanoi että jos sais vielä yhden pojan ja kaks tyttöä :eek:

nähtäväksi jää... =)

eihän siellä sairaalassa tartte monta päivää olla vaikka jouluna syntyiskin,itse en ainakaa ollu ku pari päivää viimekerralla.
meillä joulut yleensä yhtä hulinaa joten jouluna synnyttäminen kuulostaa ihanan "rauhalliselta" touhulta. :LOL:
 
lisää =)

poikia 4, ikähaitarilla vanhin kohta 6 ja nuorin täytti juuri 1-v :heart:

Mä olen pysytellyt poissa tältä vauvakuume-palstalta etten höperöidy, ja kuume mulla onkin pysytellyt lievempänä jo jonkin aikaa. Ihme ja kumma!
Lähinnä omat opiskelut mietityttää ja rahojen riittäminen ynnä muu.... ja nyt kun tuntuu et päivät hurahtaa niin nopeaan ni vielä yks tähän sekamelskaan lisää niin kyllä kuume laskee. Olen myös yrittänyt suurimmasta osasta vauva-tavaroita hankkiutua eroon... ostetaan sitten uudestaan jos mun miekkonen näyttää vihreää valoa vielä yhdelle. sit joskus.ehkä.

Mut vaik kuume on täl hetkellä "aisoissa" niin kyllä se sieltä hetkittäin nousee. Joten on hyvä kun on tälläinen pino johon voin sitä sitten tulla purnaamaan...

(haaveilua) Ihanne olis jos ensi kesänä jo voitais se viitosen yrittäminen alkaa, sillon ei ikäerosta tulisi niin iso, mutta epäilen että tässä vierähtää nyt ainakin 2 vuotta ennenkuin uskallan meillä edes vauvoista puhua.Ja mies tuossa yksi päivä kaikenlisäksi tokaisi että hänestä alkaa tuntua vahvasti siltä et meidän lapset on nyt tehty. VOI kuinka ikävää :'( en mä sellasta ehdotonta päätöstä ole vielä valmis tekemään. Siksipä ajattelin et jos töissä pyörähtäisin ensin sen verran ettei tulis minimiäitiyspvärahaa... kierosti mää osaan ajatella, huomaatteko? ;)

kyl mun suunnitelmissa on kuitenki koko ajan pysyny se "viimesen" lapsen haave... vaikeutta tuottaa vaan että millon se olis sit ajankohtaista kun mieski peittää tällä hetkellä korvansa jos puhunki vauvoista ja oon iteki kyl aika puhki. Pikkasen pitää arjen helpottua, poikien yöheräilyiden loppua ja olis kiva jos kuopuski olis sit ilman vaippoja :xmas:

no, nähtäväksi jää kuin meidän käy. Kirjoittelen tänne silloin tällöin. enempi käyn ehkä lukemassa teidän tekstejä. Teille voi höpöttää kuumeesta niin paljon kun haluaa, ja tietää et varmasti ymmärrätte :D miehilleki pitäs vissii antaa vähän tätä "vauvakuume-hormoonia" :whistle: kehittäiskö joku viisas sellasta ainetta? :p
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
miekin oon haaveillu jouluvauvasta! :xmas:

pitäis vissii maaliskuuhun ajoittaa "hommat" että vaavi syntyis edes joulukuussa vaikkei ihan jouluna syntyiskään...eihän tässä sit olis aikaa ku 6kk miettiä et kannattaako vielä vaiko eikö =)
 
Täällä kanssa liittyy joukkoon yksi järkensä menettänyt :D Lapsia on siis viisi, pojat 8 vuotta ja 1v 3kk ja tytöt pian 7v, 5v ja 3v. Ja kamala vauvakuume, mies hiukan empii. Toisaalta ehkä pitäisi lakaa ajatella järjellä, että onhan sitä jo näissäkin, mutt akun se perhanan vauvakuume.
 
ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja miia:
Täällä kanssa liittyy joukkoon yksi järkensä menettänyt :D Lapsia on siis viisi, pojat 8 vuotta ja 1v 3kk ja tytöt pian 7v, 5v ja 3v. Ja kamala vauvakuume, mies hiukan empii. Toisaalta ehkä pitäisi lakaa ajatella järjellä, että onhan sitä jo näissäkin, mutt akun se perhanan vauvakuume.
että miten teillä ja muillakin joilla enempi kuin 2 lasta niin miten nukkumajärjestelyt on hoituneet? meillä kun makuuhuoneita ei ole kuin 3 ja nykyisestä toimistosta sais EHKÄ yhden lisää.mietin vaan kun mies lapsia haluaa lisää että miten ihmeessä me tänne sovitaan :eek:
 

Yhteistyössä