Wera
Keskustelemalla avoimesti ja hyviin tapoihin en nalkuttamista lukisi. Haluaako mies olla miehesi vai isäsi. Isit ja äidit nalkuttaa, aviomiehet antaa naisen tehdä jos nainen tekee. Jos kaapin ovi on auki, sen voi itse sulkea jos se haittaa, koti on yhteinen. Luin todella hyviä ajatuksia jo aiemmin ja musta sun miehesi ei ole mukava. Nalkuttavat ihmiset EI ole mukavia, vaikka eivät tekisi sitä koko ajan. Itse en kestäisi. Jo pieni ajatus että mieheni huomauttelisi kaapinovista, muruista tai vahingoista saa mut voimaan pahoin. Miksi puolustelet miehesi käytöstä, kun se jonkun mielestä ei ole normaalia.
Ehkä ongelma on olemassa sen vuoksi että et sittenkään näe siinä itse mitään pahaa, se vain vähän häiritsee. Itse olisin tehnyt pelisäännöt selviksi heti alussa. Jos hän on lujatahtoinen ja omapäinen niin kuinka hänelle selität, en tiedä. Ehkä niin että suutut ja kerrot että et ole tyhmä, yrität parhaasi ja jos miehesi rakastaa sua, hänen pitäisi ymmärtää se ja lopettaa moinen käytös. Hänen pitäisi tukea ja palvoa sua kuin kukkaa kämmenellä eikä jankata kuin pikkulapselle kuinka pitää käyttäytyä ja mitä pitää tahdä.
Ehkä ongelma on olemassa sen vuoksi että et sittenkään näe siinä itse mitään pahaa, se vain vähän häiritsee. Itse olisin tehnyt pelisäännöt selviksi heti alussa. Jos hän on lujatahtoinen ja omapäinen niin kuinka hänelle selität, en tiedä. Ehkä niin että suutut ja kerrot että et ole tyhmä, yrität parhaasi ja jos miehesi rakastaa sua, hänen pitäisi ymmärtää se ja lopettaa moinen käytös. Hänen pitäisi tukea ja palvoa sua kuin kukkaa kämmenellä eikä jankata kuin pikkulapselle kuinka pitää käyttäytyä ja mitä pitää tahdä.