mä en tippaakaan oo mikää jouluihminen enkä mikään kodinlaittaja, siis sillee et vaihtelisin joka pyhään uudet verhot tms, mut johtuu varmana pitkälti siitä et yksikään mun asunnoista ei oo todella tuntunu kodilta, kaikki ollu vaan kämppiä joista on lähdetty joulun/pääsiäisen/juhannuksenviettoon muualle.
vissii jouluvalot suurin panostus mitä oon ikinä laittanu, joku kynttelikkö ikkunalla tms. ja olihan meillä pari joulua sellanen kranku tekokuusi
mut nyt kun rakennetaan omaa ja sinne muutto on niin siinä ja siinä et pääseekö jouluks, mut menee varmaan tammikuun puolelle :/
ja mun tekis niin mieli ostaa sinne jouluverhot ja kaikkee sälää kynttilälyhdyistä lähtien, mut hiukan hankalaa ostaa mitään kun ei oo ees seinien värit lopullisesti päätettynä :xmas:
mä en pysty purkaa mun elämäni ekaa joulunlaittovimmaa mitenkään :'(
ihan turha tänne luukkuun mitään hankkia kun muutetaan kohta pois
vissii jouluvalot suurin panostus mitä oon ikinä laittanu, joku kynttelikkö ikkunalla tms. ja olihan meillä pari joulua sellanen kranku tekokuusi
mut nyt kun rakennetaan omaa ja sinne muutto on niin siinä ja siinä et pääseekö jouluks, mut menee varmaan tammikuun puolelle :/
ja mun tekis niin mieli ostaa sinne jouluverhot ja kaikkee sälää kynttilälyhdyistä lähtien, mut hiukan hankalaa ostaa mitään kun ei oo ees seinien värit lopullisesti päätettynä :xmas:
mä en pysty purkaa mun elämäni ekaa joulunlaittovimmaa mitenkään :'(
ihan turha tänne luukkuun mitään hankkia kun muutetaan kohta pois