A
a.p.
Vieras
Kuukautisoireita ollut jo pian viikon verran, mutta kuukautisia ei näy. Raskaus on mahdollinen ja toivottu.. Näkyyköhän jo aamulla testissä jos oon raskaana? Odotan vaan kuukautisia alkavaksi kun alaselkääkin niin jomottaa niin kuin ennen kuukautisia, mutta missä ne kellontarkat kuukautiset nyt on..