En ollu vielä siellä sisällä, vaan just olin siel toisella puolen sitä puistoa ja näin sut..sit sanoivat sisällä että joku tyttö kävi mutta lähti pois niin ajattelin että sinä varmaan
Sielä ei tosiaan ollu mun lisäks nyt kun yks äiti vauvansa kanssa mutta ei se minuu haitannut, eikä tyttöä varsinkaan. Sielä se ihmetteli uusia paikkoja ja tutki leluja
Sielä voi keitellä kahvia/teetä juu ja lapsille on paljon leluja ja on sittereitä, syöttötuolia, hoitopöydät yms...kuulema monet äidit viettää siellä päivittäin aikaa muksunsa kanssa, sain sellaset viikko-ohjelmatkin mukaan että tietää mitä millonki tapahtuu.
Eli kaik vaan sinne vaikka joka päivä! Vois kuiteski sopia että jos useammallekki käy niin ens perjantaina vaikka yrittää siihen vauvatapaamiseen päästä...sielä on sit vaan näitä pikkusia kun muina päivinä on vähän isompiakin muksuja
Dior, tervetuloa mukaan ja onnea tulevasta vaavista! Itse oksentelin 5 kuukautta 24/7 ja suorastaan vannoin ettei enää ikinä.....mutta nyt on jo eri ääni kellossa