Kouvolan seutu

Sippu:Kumpaakohan mentäis vai molempiin? Tänäin justiin nassukka kysy, että mennääkö sarkolaan? Harmi kun se on niin aikasee, mut ei kai se haittaa :)

Sieltä sarkolastahan olisi voinut mennä pentsojaan suoraan, vai tuleeko jo liikaa actionia yhdelle päivälle!? ;)
 
No minä en ehkä oo maailman paras neuvoja, kun just ja just ite tiedän sen...Kun kaupungin suunnasta mennään kohti eskolanmäkeä sitä pitkää katua, niin se on noin puolessa välissä. Se on semmonen vaalea matala rekennus vasemmalla puolella.
Korjatkaa jos olen ihan väärässä,tai noista ohjeista ei tajuu mitn =)
 
Moikka! Löysin minäkiin tänne palstalle,täytyi ottaa nm. nassukka72 ,kun pelkkä nassukka oli jo käytössä.Onko ketään tulossa sinne sarkolaan keskiviikkona? Kehtaankohan sinne tulla,kun ei oo vielä vauvaa mukana? On kyllä tuttu paikka ,kun ollaa käyty siellä hoitolasten kanssa.Voisin vaikka kävellä ja sieltä vois mennä pentsojaan ja ottaa omat eväät mukaan,kun sieltä saa vain kahvia.Laitellaan viestejä.Onko täällä muuten muita odottajia kouvolan seudulta,kun minä??
 
Kiva että löysit mukaan :) Me ollaan tulossa keskiviikkona jos vaan ollaan ihan tervehdytty! Ja voit tietenkin tulla...onhan sulla vauva mukana sielä massussa :) Odottajista..itse tuon yhden tässä kuussa poksahtavan ystäväni mukaan ja dior on ainakin odottaja :)
 
en oo ehtiny nyt käydä lueskelemassa täällä, kun netissä on jotain vikaa ja tää on nyt aivan kauhean hidas. Pitää varata melkein tunti, ihan vaa sähköpostien ja tän palstan selaamiseen...

Me mennään Sarkolaan ja jaksetaan vielä pentsojaakin sitten. Varataan vaa evästä vähän mukaan ja vauvallehan riittää äitin tissit :D

Eli huomenna puoli kymmenen Sarkolassa. Se on seurakuntakodilla, joten se on helppo tunnistaa rististä! ;)
Ja se rakennushan on ihan siinä liikennevalojen vieressä!

Kiva Nassukka72, et löysit tänne :heart: ja tule huomenna mukaan!!!
Huomiseen :wave:
 
:attn: Ensi viikon tiistaina on klo 10-12 MLL:n perhekahvila Kallantiellä. Oliko se Kallantie? 10A kuitenkin ...vai?
;) Joka tapauksessa sen vois kanssa mennä katsastamaan, että tulkaahan sinnekin vaan kaikki mukaan! Ja perjantaina Pentsojaan
;)
Nyt mä lähen sinne vaunulaan kattelee niitä turvaistuimia :p
 
Nimittäin tulikin mieleeni, että olen varmaankin menossa perjantaina klo 10.30-11.15 liikuntakeskus FunFitiin äiti-vauvajumppaan. Mietin, että oisko Minni-1978 halukas lähtemään myös tytön kanssa? Vai olitteko sopineet jo nassukan kanssa menoa?
Jumpan kertamaksun hintaa en kyllä muista. Löytyy varmaan niiden nettisivuilta. Onko muita menossa? Ja siitä sitten Pentsojaan. Onneksi Pentsoja on sen verran rauhallinen paikka, ainakin viime perjantaina oli, että lapset saa rauhassa siellä lepäilläkin..

JOs teillä on mesejä, ni voitas perjantaina vaihella vaikka niitä osotteita Pentsojassa. Olisi paljon helpompi jutella.. :p Ja jos ei ole, niin äkkiä tekemään sinne messenger.com sivuille. Onkohan se messenger.com? :D
 
taas mä kirjotan :ashamed:
Eli tuli mieleen, että esim.pieniananashan on aina töissä klo 15.30 asti, joten pitäiskös joskus koittaa kokoontua vaikka siihenkin aikaan, että pieniananas pääsisi mukaan? Mitenkäs pienelle ananakselle ( :p ) sopisi? Mitähän sitä voisi tehdä tollee illansuussa :/ ? ja tietysti miten kaikille muille palstalaisille sopisi. Olisi tietysti kivaa jos vaikka koko porukka saataisi kerralla koolle B)
 
No se jumppa ois kyllä tosi mukava juttu, mutta sovittiin jo, että nassukka tulis käymään meillä pe aamupäivällä, ennen pentsojaa! Ja katoin sieltä funfitin sivuilta, niin toi jumppa olis alle 8kk ikäisille vauveleille. Kuinkakohan tarkkoja ne on? :/
Se osoite sinne mll:n kahvilaan on kappelikatu 10 a =) Kaikki jotka kynnelle kykenee, niin sinne vaan!!!
Pitäs sopia meillä jotain ilta meetinkiä, niin pääsis semmosetkin mukaan jotka päivisin on koulussa tai töissä! ;)
Ilmotelkaa mitä olette mieltä! Heissuli veissuli :wave:
 
minni-1978: tulkaa vaikka joku toinen kerta sitten. en usko että ne kovin tarkkoja on. se ikä on varmaa lähinnä suositus. Luulisin, että pääasia että jaksaa sitä vauvaansa vielä vähäsen nostella ja kannella! :)

mutta joo, perjantaihin! :heart:
 
Sippu, juu, jonain muuna ajankohtana pääsisin paremmin :)
Mulla on päivätyö, vuorot 13-21 tai 7.30-15.30, viikonloput vapaata. Ja perjantaisin aina tuo aamuvuoro.
Voisin koittaa uskaltautua johonkin miittinkiin mukaan, jos työajat sallivat =)
 
SIppu: Kans jostain lehdestä luin siitä funfitin jumpasta, mutta meiänki tyttö kun on kohta 8kk ja sen verran painava jo, niin en kyllä hirveesti jaksa häntä enää nostella. MUtta ei se 8kk varmaan mikään tarkka rajoitusikä ole :)

Me ei päästy eilen sitten pentsojalle kun tuli yllättäen menoa. Mutta huomenna tullaan sitten varmasti :) Nealla on nyt alkanut ykskaks jokin vierastuskausi, joten saas nähhä mitä sanoo monista uusista kasvoista :) Meseosotteita voisi juu vaihdella tosiaan siellä!

Onkos kaikilla mahdollisuutta päästä joku ilta ilman lasta ulos..? Voisi ihan äitiporukallakin käydä vaikka coffarissa tai jossain..? Tai vauvojen kanssa jossakin (?)..täytyy jutskata siitä.

palaillaan!

:wave:
 
Infoon nyt sellasia, jotka ei tänään olleet paikalla Pentsojassa (ja muistuttelen niitä ketkä oli :LOL: ). Sovittiin siis, että tiistaina mennään sinne Kappelikadulle(!) MLL:n perhekahvilaan klo 10. Ja sovittiin myös, että tavataan klo 9.30 Anttilan edessä ja vaunuillaan sinne yhdessä.
Kylläpäs minä taas kerkesin kälkättää tänään... :ashamed: :headwall: , heh! Aina innostuu kun näkee aikuisia :D
 
Höh, pitänee meidän odottajien suosiolla jäädä pois tapaamisista, kun tuollaiset aamuajat ovat kyllä töissäkäyville ihan mahdottomia.
Jos olisi vain vauvan kanssa kotona, niin olisi eri asia, mutta jos haluatte odottajia mukaan, niin ajat ilta-ajoiksi, kiitos :p
 
ilta-ajat käy kyllä myös, mutta joku voisi ehdotella? Mietittiin, että esim.piknik voisi olla hyvä paikka, koska sinne pääse vaunujen kanssa. :D Kun ei välttämättä saa lapsen vahtia..
Hyvää viikonloppua! :heart:
 
Viikonloppu ohitte sitte :)

Ilta-ajat käy mulle myös..mies on kotona töistä viiden maissa ja siitä eteenpäin pääsen sit ilman tyttöä lähtemään. Mutta jos babyt ottaa mukaan niin ehdotelkaa tosiaan paikkoja jos joku tietää..? Ja mihinkä asti odottajat olette töissä yleensä?

Noin ylipäätään kuitenkin ollaan tytön kanssa liikkeellä aamusin/päivisin (varmaan kaikilla vauvallisilla samoin), kun sekä lapset että äidit kaipaa puuhaa ja seuraa..ja illat sitten rauhotutaan kotona kun iskäkin on paikalla :)

Nyt unille,

:wave:
 
Mä olin lauantaina ekan kerran viihteellä vuoteen ja kylläpäs vaan tulikin otetua vähän liikaa. Nyt taitaa mennä taas vuosi ennenkuin seuraavan kerran lähden.. |O

Mitenkäs muilla meni vloppu?
Huomenna nähdään ainakin osan porukan kanssa
=)
 
Vauvaunelma, miekin tarkoitin sitä, että JOS haluatte odottajia mukaan, niin sitten ilta-aikaan miittingit, kiitos =) Mutta siis, eihän me mikään välttämättömyys olla, eli ei tarvitse missään nimessä jättää aamutapailua jos ja kun se teille vauvallisille sopii paremmin.:)
Mutta ainakin itse joudun sitten jättämään tapailut väliin.
 
Heips!
Diorkin on odottaja ja pääsi viime perjantaina mukaan, kun käytiin pentsojassa. Että mielellään vaan odottajat mukaan! :D Milloin haluatte nähdä? Ensi viikolla jokin ilta? Vaikka ens ke? Sopiiko muille? Miten teillä päättyy silloin työvuorot ja koulut? Eli mikä aika käy odottajille ja vauvallisille ;) ?
 

Yhteistyössä