Kouvolan seutu

Greddy: Mä voisin treffailla :) Ois vaan kiva tutustua vähän ensin.. Onko sulla facebook-profiilia tai jotain mis vois ensin vähä jutustella? Me ollaan kyllä Valkealasta, mutta päästään autolla... Ja ois kiva näyttää tytölle uusia maisemia =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni06:
Greddy: Mä voisin treffailla :) Ois vaan kiva tutustua vähän ensin.. Onko sulla facebook-profiilia tai jotain mis vois ensin vähä jutustella? Me ollaan kyllä Valkealasta, mutta päästään autolla... Ja ois kiva näyttää tytölle uusia maisemia =)
Laitoin sulle yv:tä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiz:
Hei joko kävitte Pentsojalla ? Oltais voitu tulla tällä viikolla kans jos ette vielä käyneet ? Olis kiva treffata ! :) Mut vois kanssa lisätä Facebookkiin.. :)
Huomenna mennään. Jospa tänne tullaan aamulla kirjottelemaan, millanen aikataulu on. Meillä ainakin joka aamu on erilainen. Alustavasti Ninni06 kanssa sovittiin klo 10.
Me asutaan lähellä Pentsojaa, joten ollaan aika usein siellä..
 
Olispa kyllä kiva tulla tapaamaan teitä sinne, meille oikeestaan ens viikko passaa mikä päivä vaan, mieluiten ehkä alkuviikosta, ja muuten ei oo väliä mutta me ehditään parhaiten vaikka vasta puolen päivän maissa. :D Tänäänkin herättiin jätkän kanssa vasta kymmentä yli 9.. :LOL: ( Tosin siis valvoskeltiin pitkin yötä.. :kieh: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiisa:
Me touhutaan lomajuttuja vielä tää viikko mutta katsellaan ensi viikolla tai sen jälkeen josko mekin johonkin tultais...On vain aikas pieni leikkijä tuo meidän neiti vielä.. ;)
Sisällä vauvat voivat makoilla patjoilla, ihmetellä toisiaan ja leluja. Siinä samalla me äidit saamme aikuista seuraa :)
 
Ei nyt varmaan virallisesti kuulu tänne mutta mainostan silti. :D

25. syyskuuta Liikkalassa Sippolassa vpk-talolla on lastentarvikekirppis ja myyjäiset. Klo 10-14 välisenä aikana. Jos joku tahtoo vuokrata pöydän niin se onnistuu, 5e vain pöytävuokra. yv:llä saa numeron mihin soittaa ja varata pöytä.

Ja ps. Mä olen itse kahvilan puolella tiskin takana. :D Eli saa tulla moikkaamaan. :D
 
Kiva että täällä on uutta porukkaa! Ei tää ole mikään suljettu porukka, vaan hienoa että tulee uusia ihmisiä mukaan!
Niille jotka on Facebookissa, niin siellä tosiaan on muutama ryhmä Kouvolalaisille äideille, joihin voi liittyä.
Kestovaippailusta kiinnostuneille kerrottakoon, että Kouvolan kestovaippailijoilla on myös oma ryhmänsä FB:ssä, tervetuloa mukaan! Kestovaippayhdistyksen Kouvolan (ja Korian) kestoilutapaamisiin ovat kaikki uudet ja vanhat tervetulleita, ei tarvitse olla jäsen! Voin sanoa, että on mukavaa ja rentoa porukkaa! Lapset voi ottaa mukaan jos haluaa (kokonnutaan paikoissa jossa turvallista & leluja), ja tarjolla aina kahvia/teetä & mehua ja jotakin pikkupurtavaa. Tietoa tapaamisista ja tapahtumista löytyy blogista:
KESTOILIJAT KOUVOLAN SEUDULLA: Kestovaippailuaiheiset tapaamiset Kouvolan seudulla syksyllä 2010
Täältä Kouvolastahan löytyy myös todella kattava kestovaippalainaamo, joten jos kestot ei ole ennestään tuttuja, niin niihin voi helposti tutustua lainaamalla paketin muutamaksi viikoksi:
KESTOILIJAT KOUVOLAN SEUDULLA: Vaippalainaamo
 

Yhteistyössä