Kouvolan seutu

ollaanpa tiputtu alas!
Onko kellään käytössä Nan 2-korviketta? Eikö Sinillä ainakin?
Mulla ois muistaakseni 8 niitä 2dl:n purkkeja....kun Minealla nyt sitten ilmeisesti meni siitä masu sekasin :( En viiti enää ees koittaa vaan siirryttiin suosiolla tutteliin. Voin tuoda huomenna pentsojaan,kunhan vaan tietää tartteeko kukaan.

Nyt on sitten laihis alkanu! Minean päikkyjen ja ruuan jälkeen lähetään taas lenkille,Milla ja Maija lähtee mukaan =) . Olo on jo nyt jotenkin kevyempi...

huomiseen!

erica ja minea (nukkumassa partsilla:)
 
Erica! Sie, kun oot ihan mahdottoman hyvä kakkunainen, niin kerrohan joku esimerkki hyvästä täytekakun täytteestä. Mie tässä pohdin Maijan tulevia 1 vee synttäreitä ja oon oikeesti kädetön noiden kakkujen kanssa :ashamed:. Joten jeesis kaverii hädässä, pliis =). Esim. silloin pikkujouluissa Pentsojassa sun kakku oli aivan taivaallisen hyvää. Muistatko mitä sulla oli siellä silloin täytteenä?
nimimerkillä jauhopeukalo keskellä kämmentä :LOL:
 
Moikka! Onko kellään tiedossa joku jolla olis tarpeettomana kaksostenrattaat? Ei tarvitse olla uudet,mutta selkä/jalkatuet erilliset :) olen näitä metsästänyt aika kauan,kolunnu kaikki mahd.palstat ,mutta ei ole onnistanut.
Työt aloitin viikko sitten ja rattaat olisivat hyvät.Tarjoa rohkeasti mintsi1@luukku.com
t:minna ja Aleksi
 
Enpä muistakaan olenko tässä ketjussa vielä esittäytynyt, mutta nythän sen teen, ja jos toistan itteäni niin ei kai haittaa :D .

Elikkä Tornionmäestä pienen kolmikuisen Tuulian äiti, Jenni, tässä hei! :wave:
Onko täällä ketään täältä päin Kouvolaa? Lenkkiseuraa olisi kiva saada! Kuoviinkin olen miettinyt että jos menisi joskus käymään, sille ekalle kerralle vaan meinaa olla aina jotain esteitä (korvien välissä...).
 
Heippa heippa

Meille syntyi torstaina veikolle pikkusisko. Eli nyt sitten kaksi vauvaa täällä :heart: Tullaan pentsojaan näytille ja leikkimän, kunhan maltetaan ja hiukan kasvetaan.

Kamomilla-81: me asutaan aika lähellä tornionmäkeä, että myös tornionmäessä päin liikuskellaan. Tosin kuovissa ei olla käyty koskaan.

Ihanaa kevään odotusta kaikille :heart:
 
Hei, olen lapsirakas 17-vuotias tyttö Kouvolasta, joka opiskelee iltaisin. Omia lapsia minulla ei ole, mutta kokemusta lastenhoidosta ja niiden kanssa olosta löytyy suht paljon. Haluaisin olla enemmänkin (pienten) lasten kanssa ja vaikka vain leikkiä, esimerkiksi jos itse tarvitset aikaa siivota tai edes ilman mitään suurempaa syytä. Luonteeltani olen ahkera, tunnollinen, raitis, urheilullinen ja huumorintajuinen.
Jos haluat/kiinnostuit/jotain muuta, ota ihmeessä yhteyttä (ida_longstrump@hotmail.com). Olisin enemmän kuin onnellinen :heart:
 
Heippa

Arki on mennyt hyvin. Yllättävän helppoa on ollut, kun Veikolla jo rytmitkin niin selkeät ja auttaa jo sen verran kun osaa :) Isikin on kotona.

Vauvan kanssa olemme käyneet kotkassa lastenlääkärin luona, kun vauvan sydäntä tarkkaillaan. Aortan ahtaumaa epäillään, mutta eilinen ultra ei ainakaan osoittanut mitään poikkevaa. Ihan hyvinvoiva vauva, mutta kontrolliin mennään kuitenkin, koska lääkäri (kuten mekin) tietysti haluaa sulkea sydänsairauden riskin pois. Tai jos jotain löytyy, niin oikeanlaisen hoidon aloittaminen olisi tietysti myös tärkeää . Mutta ihana vauva meillä kuitenkin nyt on :heart:
 
Onnea täältäkin Sippu!! Toivottavasti kaikki vauvalla hyvin!

Kamomilla - me asutaan aika lähellä Tornionmäkeä, tässä Käpylässä, lenkkiseura ja puistoseura oikein tervetullutta, ja Sippu en tiennytkään että tekin asutte tässä lähellä, kunhan vauva vähän kasvaa niin lenkit/puistoilut olisi tosi kiva juttu tässä lähipuistossakin :)
Täällä on aina niin vähän porukkaa puistoissa :( (siis muissakuin perhepuistoissa)

Huomenna voitaisi tulla Ollin kanssa Pentsojalle jo aamupäivästä, kun tuo tapaaminen menee niin pahasti unien päälle, olisko muita tulossa?

Maija ja Olli

 
Glow
Oijoi, en ole muistanut tänne vissiin ilmoitella mitään!

Meille syntyi ystävänpäivänä poika :heart: 3820g ja 52cm

Minkä ikäisiä teidän vauvat on olleet kun ootte alkanu käymään pentsojassa? kovasti tekis mieli huomenna tulla sinne, mutta onkohan Onni vielä liian pieni...?

Onnittelut Sipulle! :flower: mulla on semmoinen kutina että onkohan meillä yks yhteinen tuttu...?

Glow&Onni :heart:

Kyllä muuten osaa olla ihanaa tämä vauva-arki! :)
 
Glow juu taitaapa olla yksi yhteinen tuttu =) Kuulin siis teidän vauvauutisen Facebookin kautta ;) Onnea Onnista! :heart:
Me mentiin esikoisen kanssa pentsojaan kun poika oli noin 3kk. Mutta nyt uuden vauvan aion ottaa mukaan jo aiemmin. Kunhan vaan ehdimme sinne joskus tulla...

Vauvan voinnista olemme saaneet nyt hyviä uutisia, eli todennäköisesti sydän on aivan kunnossa :heart: Ja terveen vauvan oloinen tuo neito kyllä onkin.
Mulla on varmaan krooninen vauvakuume, kun heti tekisi taas mieli saada uusi pieni. Niin ihania ja rakkaita nuo omat vauvat on =)
 
Onnea Sipulle tätäkin kautta vielä, voi että oon onnellinen teiän puolesta :heart: Hieno juttu, että saitte hyviä uutisia sairaalasta. Onneks nykyään on ihan huipputekniikkaa nuo sairaaloidenkin välineet, että voidaan tutkia ja tarvittaessa hoitaa tosi hyvin :) Varmaan kuitenkin säikäyttänny tuommoiset epäilyt!
Olis ihana nähhä sinuu, veikkoa ja vauvaa sitten, kun vähän tyttökin kasvaa ja pääsette arkeen hyvin kiinni :) Pelottaa kyllä, että vauvakuume nousee entisestään kun vauvvoja näkee...hi :whistle: Voikaa oikeen hyvin koko perhe!! :heart:
 
Glow
sippu, ihanaa että saitte hyviä uutisia :) :heart:
Heh, miekin jo mietin uutta vauvaa :D vaikka raskausaika ei mikään kovin ihana, varsinkaan lopussa ollu!
Sanokaas miulle nyt että uskaltaako just ja just 3 viikkosen kanssa vielä tulla sinne vauvatapaamiseen?
siis lähinnä ettei vauvaan tartu mitään pöpöjä? vaikka eihä sinne kukaan kipeenä tule...
 
No kyllähän tuo kolmiviikkonen vielä on äidin sylissä, eikä nuole niitä leluja siellä, että ei se tartunta riski varmaan niin suuri ole. Ja saahan 2 viikosenkin jo viedä kylään ja kauppaan jne. Mä varmaan uskaltaisin jo viedä pienenkin vauvan pentsojaan, pesisi vaan kädet hyvin jne. :) Että kyllä menkin vielä kevään aikana sinne ilmestytään. Kuhan vaan joskus saan noi kaksi puettua ja autoon jne :D

On se vauvakuumeilu vaan niin ihanaa, että kuumeillaan nyt sitten porukalla :heart:
Syöminenkin kuulostaa hyvältä, mutta mä en vielä lupaile mitään. Pitää kattoo ensin miten tää arki lähtee sujumaan. Ja en tiedä vielä edes suostuuko vauva syömään pullosta, kun ei oo kokeiltu..
 
Moikka!

Me ei tosiaan Ollin kanssa oikein päästä enää vauvatapaamiseen kun uniaika menee juuri siihen tapaamisaikaan. Käydään kyllä mielellään ammupäivisin Pentsojalla ulkona ja sisällä. Usein ke-aamupäivisin on tullut käytyä ja voisihan sitä muulloinkin.

henryettah Laitoin sulle yv:tä, jos tykkäisit tulla aamupäivisin Pentsojalle niin voitaisiin sopia paremmin :)

Terkkuja kaikille ja hyvää viikonloppua!

Maija ja Olli
 
Maija ja Olli ja muut =).

Meillekin on tuo vauvatapaaminen nykyään päiväuniaikaan, joten mekin voitais puistoilla muuna parempana ajankohtana. Onko silloin keskiviikkona se vapaan leikin päivä vai mikä?
t. Milla ja Maija
 
Moikka!
Keskiviikko aamupäivisin on tuo vapaan leikin päivä. Mukavaa jos muillekin sopii tuo ajankohta! Ensi viikolla ollaan taas menossa, Nähdään!

T. maija ja ilmeisesti matkapahoinvoinnista kärsivä Olli (autoa tänään kuurattu oksennuksesta...)
 

Yhteistyössä