Kouvolan seutu

Moikka! Ja tervetuloa uudet äidit vauvoineen mukaan ketjuun ja tapaamisiin.Tosiaan ke alkaa avoin kerhokin ,mennään sarkolaan katsastamaan.Siis klo 9.30-11.00,Kaikki mukaan! Joo kävin aamulla pentsojalla pyörähtämässä,ovet aukeavat keskiviikkona.Ja vauva tapaamiset tosiaan jatkuu perjantaisin.voi olla,ettei nyt päästä.
Me ollaan nyt oltu sitten viikko terveenä,taas viime yönä alkoin räkätauti,voi jukra..toivottavasti ei mene korviin.heräilty öisin tunnin välein ja vaatii maitoa.en tiijä mitä Aleksin kanssa tekisi? Olen ihan pulassa :ashamed: :snotty:
Mutta kaikille tasapuolisesti hyvää uutta vuotta ja nähdään.Onko kukaan miettinyt syömisiltaa?
Minna ja Aleksi
 
Mekin yritetään oikeesti tulla nyt taas joku kerta. Hitto, kun asutaan sen verran kaukana ja pojan päikkärit on just noihin aikoihin, mutta koitetaan! :)
Melluli, tervetuloa mukaan, me kirjoiteltiinkin samassa pinossa elomassuissa :) Mites teillä on mennyt?

Kati ja Lauri kohta 5kk :eek:
 
Heippa ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Olisko kellään vielä tallessa niitä Kouvolan kaupungin vauvauinnin infosähköposteja (siis se, jossa oli useampi liite, vauvauinnin vaiheista yms..)? Jos on, niin voisitko lähettää sen mulle, osoite henryettah@hotmail.com..Meillä kun mies oli sen jo sähköposteista poistanut.

Ja lisäksi, tiedättekö, saako tuonne vauvauintiin ottaa jonkun muun kuin perheenjäsenen mukaan? Meillä kun ei lauantaina mies pääse uimaa, niin olisin ottanu Matildan kummin uimaan...

Tuonne Sarkolan avoimeen olis kiva tulla joku kerta tutustumaan, mut keskiviikkona on Matildan 10 kk neuvola, taitaa siinä olla tarpeeks ohjelmaa yhdelle päivälle :LOL: Mut perjantaina sitte Pentsojaan.

T: Heidi ja Matilda
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!! :wave:

Täältä taas pitkästä aikaa ilmoitellaan itsestämme. Kiva lueskella myös muiden kuulumisia :) Ei olla nähty niinkus sataan vuoteen teiän kanssa...Nea jatkaa vielä kevään mummin hoidossa, joten Nepparia varmaan näkee puistoilemassa. Huomenna ovat tulossa avoimeenkin. :)

Syömään olis ihana lähtä..en viimekskään päässy. Oliskos vaikka keskiviikko 21.1 klo 17.30 hyvä..? Paikkana..Neville, Amarillo, Kiinalainen, Vintti tms...?? Olis tosi kiva vaihtaa kuulumisia ja nähhä uusiaki ihmisiä. Empä olis kyllä uskonu sillon kun tän pinon aloitin, että tästä tulee näinkin vilkas "treffailupalsta", kiva =)

Ilmoitelkaahan ihmiset käykö teille tuo mun päiväehdotus, nyt tämä tyttö lähtee nukkumaan että jaksaa herätä aamulla kouluun.

Moimoi ja nähdään! :wave:

Terkuin A-K & Nea 1v 7kk
 
Uusille tervetuloa :heart:

Nepparin ehdottama aika sopii hyvin ainakin mulle. Mitäs olette mieltä nevillestä, siellä ei kai ole vielä yhdessä käyty? Sieltä saaa mun mielestä aika monenlaista ruokaa, joten varmaan kaikille löytyy jotain?

Tullaan pe pentsojaan, jos päikkäreiltä ehditään :)
 
Joo mullekiin käy toi mietitty ajan kohta !! Ei vaan millään jaksais oottaa kahta viikkoa :p Mä en pääse pe pentsojalle,harmi :( Aleksi tosi kiipeä,joten jäi avoin kerhokin.
Muuten kaikille töihin palaaville tiedoksi:jos tarttee hoitopaikkaa lapsille,niin kannattaa kysellä yksityisiä hoitajia,yksityisenhoidontuen lisäksi kouvola maksaa kouvolalisää 200e/kk:ssa(viime vuonna 50e)elikkäs hoitomaksu jää pieneksi =) Olin kyllä todella yllättynyt.
Että tälläistä,tylsää kun ei ketään voi nähä,ei viitti tietentahtoen muita tartuttaa :ashamed: vaunulenkeille kyllä voin lähteä mielellään.
Minna Ja Aleksi
 
mulle käy myös toi keskiviikko oikein hyvin syöminkien ajankohdaksi,kiva päästä taas =)
Tervetuloa kaikille uusille, Maijun tunnistinkin ;)
Ihanaa päästä perjantaina pentsojalle,on sitä jo odotettukin!!
Täällä vaan ahkerat ihmiset opiskelee...mun täytyis nyt ottaa asiaksi sinne kouluun soittaminen,että sais jonkinlaisen selvyyden tähän. Mites se nyt menikään...kuinka monta opintoviikkoa tarttee,että saa opintotukea nostaa??

Oikein ihanaa talvista viikkoa kaikille!

t.Erica ja Minea 9kk
 
Erica joo, 5op/kk, mutta voit nostaa sekä kotihoidontukea, että opintotukea yhtäaikaa. Myös äitiyspäivärahaa/vanhempainrahaa voit nostaa, mutta ne tulee miniminä. Eli jos nostat kotihoidontukea ja opintotukea, niin se tekee noin 250e+vajaa 300e/kk. Noin ainakin mulla on ollut:)

aleksille paranemisia :heart:
 
okei,mutta eikö opintoviikot ja pisteet eronnu jollain tavalla? Mulla siis kertyy opintoviikkoja.
Sen takia just kyselenkin,kun niitä saapi samaan aikaan nostaa...ois nimittäin ihan huima "tulonkohennus" mulle!! Ja siis meille...
Katsellaan nyt onnistuuko,toivottavasti. Täältäkin Aleksi-ressulle paranemisia!

-erica
 
Moron B) !

Miekiiiiii pääsen ruokailuun, jeeeee :p. Tosi kiva päästä vähän tuulettuu, oih lasken päiviä ;)

Pentsojalle ollaan kovasti perjantaina tulossa, kunhan ei olla kipeitä. Meilläkin on ollut tässä lähiaikoina vaikka muille jakaa. Ensin oli Maijalla nuhaa, sitten tulikin kurkkutulehdus eikä oikein saatu edes ulkoilla. Nyt kun kurkkuvaivat ovat helpottaneet, niin sitten minuun tuli 38 asteen kuume. Nyt kun siitä on päästy, niin nyt on niin kylmä ettei tarkene taaskaan ulkoilla. Alkaa nää kotinurkat käymään ahtaiksi :LOL:.

Tervetuloa vaan kaikki uudet mukaan messiin. Pentsojassa varsinkin on hyvä meno perjantaisin B).

Nyt punkkaan, oon ihan tuhannen puhki... Tulin näes vasta äskettäin tentistä. Maija sippas onneks nopeasti ja niin taidan tehdä minäkin =).

Tsemppaus kaikille opiskeleville äideille, ollaan me aikamoisia :whistle:.

Toivottavasti nähdää pe :wave: .

t. Milla ja Maija
 
Jei, niin monelle tuo aika jo käy niin lyödäämpä lukkoon :D Ite kävin joku aika sitte ekaa kertaa Nevillessä ja yllätyin positiivisesti..sielä tuntuis hinta-laatu suhde olevan kohdallaan ja valikoimaakin tosi hyvin. On myös hyvin tilaa isommallekin porukalle. Eli siis Nevilleen tiemme käy :p

Sairaille paranemisia :heart:



:heart: A-K & Nea
 
aleida 1ov on noin 1,5op. Eli jos opintopisteitä pitää kerätä 5, niin opintoviikkoja kai noin 3-4..? Mun käsittääkseni kuitenkin aika monessa paikassa on pitänyt muuttaa omat opintoviikot pisteiksi.. Kannattaa omalta koululta kysellä :)

Nähdään! :heart:
 
Heidi:huomenna oltais menossa Millan ja Maijan kanssa tohon tolkkilankadun päässä olevaan mäkeen. Yhdeltä nyt näin alustavasti sovittiin. Tulkaa tekin Matildan kanssa =) . Ja tietty kaikki muutkin mukaan!! Toivottavasti ois hyvä ilma

-Erica ja Minea
 
Plääh, myö ollaa menos huomen siihen aikaa Korialle mummolaa syömää.. Olis ollu kiva tulla.
Sopisko viikol joku päivä, jos vaan ei oo kauheita pakkasia? Jospa myöki saatais se pulkka hankittua sitä ennen :)

T: Heidi ja Matilda
 
Voih,ollaan missattu monta vauvatapaamista :( aloittelen pikkuhiljaa työn tekoa ja pojat ovat olleet tutustumassa perjantaisin mun luona.Nyt lähen huomenna Alen kanssa helsinkiin ja tulen pe takas,en varmaan jaksa tulla puistoon.Katotaan ;) Jos jota kuta kiinnostaa lapsiensa valokuvista piirretty kuva,niin ottakaa minuun yhteyttä,sukulais mies piirtää hulppeita luonnoksia.Sain tänään Aleksin kuvan,piirsi sitä kuukauden ja nyt on olohuoneen seinällä joka muksusta kuva :D Meinaan laittaa tilaukseen meijän koirien kuvat :LOL: Näin tänään pitkästä aikaa Katia ja Nooraa ,oli kiva! Mutta viimeistään sitten Nevillen ruokailuun kyllä tulen.Nyt unille,herätyksiä kuitenkin taas SATA |O
Minna ja Aleksi
 
Onkos kukaan menossa tänään Sarkolan avoimeen kerhoon? (Tai siis, kai se on tänään?) Aattelin, että mennään Matildan kanssa kattomaan, millanen paikka se on, ku ei olla ikinä käyty.. Jos siis Matilda herää ekoilta "päivä"uniltaan sitä ennen =)
Heidi ja Matilda
 
Heippa

Oliskos kukaan kiinnostunut tulemaan pentsojaan leikkimään vaikka joskus aamupäivällä? Kun meillä sattuu niin ikävästi noi unet klo 11-14, niin ei millään meinattaisi ehtiä vauvatapaamiseen. Tai sitten pitää vaan tulla kahden jälkeen..
Mitkäs aamut siellä pentsojassa on vapaita? onko keskiviikkoaamut ainoita, jolloin ei ole kerhoja?

Henryettah:
joo, avoimet on vaan joka toinen keskiviikko, joten ensi viikolla sitten taas. Mä olen käynyt mielakan avoimessa, että en tiedä minkä verran sarkolassa on porukkaa käynyt. Vissiin nassukka ainakin aika usein..
 
Glow
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Kiva lueskella tätä ketjua kun on niin paljon järjestetty kaikkea :) Olen Kouvolasta ekan nuori odottaja, nyt on vasta 5+6 B)
Kiva että täällä on joku muukin odottaja :)

Mulla on jääny käymättä nyt Pentsojassa, mä en vaan osaa tulla sinne :whistle: ja sitten harmittelen kun ei oikeen oo "vauvallisia tai odottavia tuttuja" tässä lähettyvillä.
Ehkä siksikin on jääny tulematta, kun itellä vauva vielä mahassa.
Eiköhän tässä sitten keväällä ruveta siellä käymään, ainakin ulkoilemassa, esikoinen tykkää siel pihalla leikkiä.

Olo alkaa olla kuin "tuhiseva turvonnut norsu". Miulla nyt siis viikkoja kasassa 36+4. Äkkiä on aika menny!
 

Yhteistyössä