Täältäkin suunnalta pitkästä aikaa kuulumisia
On ollu ihan hirveetä kiirettä kun koulu alkoi pari kuukautta sitten, huh! Asiaa on ollu paljon ja niinä päivinä kun en ole ollu koulussa, oon ollu töissä. Teen siis sijaisuuksia Nurmilinnun päiväkotiin
Nyt on sitten toista viikkoa meneillään työharjoittelu samaisessa PK.ssa.. Illat sitten haluaakii olla perheen kanssa, neaaki niin ikävä aina päivät :heart:
Nea on ollu onneks suht terveenä, pikku flunssaa oli..ite olin sit kunnon taudissa. Neppari käy aina sillon tällön mummin kans pentsojalla ja avoimessa, joten siellä on kavereitaki sitten nähny, ainaki aleksia ja eelistä :heart:
Voi että kun on ikävä teit mammoja!!!..Veikollaki meni synttärit jo, myöhäiset onnittelut
Pakettikin on tuolla kaapissa
Pikkujoulut kuulostais ihanalta!! :heart: Ja tosiaan jos ilta-aikaan me mammat mentäis nii miekii pääsisin. Nam, syömään...tai johkii
Ihan minne vaan, kuhan mennään! Mulle sopis oikeestaa mikä ilta vaan paitti keskiviikot, nekin soviteltavissa.
NÄHDÄÄN GAIFFARIT JA UUDETKII IMMEISET!!! (Uusillekkii tiedoks, oon ketjun alkuperäine aloiitaja, entinen vauvaunelma)
Terkuin A-K ja Nea